Bang dat ik toch zwanger ben ...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anoniempje19, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje19

2 nov 2008
    12
    0
    0
    Hallo.
    Ik ben een meisje van 19.
    Ik ben 13 weken geleden op vakantie geweest en heb toen seks gehad.
    Het was heel donker, want het was in een tent, maar voor zover ik me herinner heeft hij wel een condoom om gedaan, want het duurde even voor we konden beginnen.
    Ik had wel wat drank op, maar dat heeft voor zover ik weet geen invloed op de pil en ik kon nog wel nadenken.

Ik ben dus ook aan de pil en heb hem echt goed geslikt en zowieso die week op vakantie.
    Ook ben ik nu voor de 3e keer gewoonlijk weer heel hevig aan het menstruen.

Nu zag ik eergister de dag voor ik ongesteld moest worden ineens dat mijn onderbuik (vanaf mijn navel) bol staat.
    Zelf ben ik maar 43 kilo en 1.58m, dus stel ik ben al 13 weken zwanger, dan moet ik toch al een hele dikke buik hebben?
    Ik had een week of 2 voor de menstruatie (stopweek pil) ook heel erg steken in mijn linker borst en ik heb daar allemaal harde plekken in zitten.
    En ik had ongeveer een week na mijn vorrige menstruatie even heeeeel erg buikpijn gehad, dat ik bijna flauw viel.
    En een weekje voor ik ongesteld moest worden had ik afentoe links in mijn onderrug een soort weeen en als ik dan tijdens de weeeen op die plek drukte, dan werd ik helemaal misselijk.
    Het duurde nooit langer dan 10 sec.

Maargoed als ik nog eens na ga, dat we als het goed is wel een condoom gebruikt hebben, ik de pil goed geslikt heb en ik nu voor de 3e keer hevig ongesteld ben, dan kan ik toch niet zwanger zijn?
    Want bij zwangerschap word de ongesteldheid toch minder?
    En als je zwanger bent kan je je buik toch niet inhouden tot hij gewoon plat is en als ik lig ben ik ook super plat ...
    Alleen als ik sta niet.

Bij mij stroomt het bloed er zoals gewoonlijk uit en ook vaak van die dikke klodders.
    Maar ik schrok wel van die bolle onderbuik.
    Misschien heb ik dat altijd, maar het is me nog nooit opgevallen.
    Zouden de klachten die ik had ook te maken kunnen hebben met dat ik ongesteld moest worden/ben?
    Ik wil misschien wel een test doen, maar kan dat ook tijdens de ongesteldheid?
    Hopelijk kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met me.
    Liefs anoniempje 19.

p.s. ik heb foto's gemaakt van de zijkant zie hieronder de link

http://www.mijnalbum.nl/Album=EXC8VWNX

En ook fo'to's van mijn buik als ik plat op mijn rug lig op de grond en daar is hij wel super plat :S
    zie hieronder de link ...

http://www.mijnalbum.nl/Album=EXC8VWNX

2. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    heb je al een test gedaan en anders moet je een afspraak maken bij de dokter
    die kan er meestal zo achter komen want dan doen ze inwendig onderzoek

hoop dat ik je toch wel een klein beetje geholpen heb.
    succes ermee

groetjes

p.s ik heb de foto's bekeken maar het ziet er volgens mij niet uit dat je
    zwanger bent

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

als je zwanger was geweest had je lichter gemenstrueerd, dat sowieso, en als je je pil goed hebt geslikt is de kans op een zwangerschap megaklein, zeker als je ook nog denkt dat ie een condoom omhad. en alchohol heeft idd geen invloed op de pil.

je buik kan ook bol komen te staan als je vocht vasthoudt, wat bijna elke vrouw heeft tijdens haar menstruatie, of als je darmen van slag zijn of opzetten wat ook vrij vaak voorkomt tijdens het ongesteld zijn.

ik denk dat je echt niet zwanger bent, kan het me haast niet voorstellen ;)

4. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Als je zo onzeker bent zou ik morgen gewoon even een testje halen. Als je zwanger bent van die ene keer dan zou de test nu zeker positief moeten uitslaan. Zo niet,dan is er vast niks aan de hand.

Succes

p.s Je buik ziet er naar mijn idee normaal uit.

5. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Nou meid, denk echt niet dat je zwanger bent, hoor!
    Ik zou ook wel zo'n plat buikje willen hebben (nu ik nog niet zwanger ben ;) ). Als je je tienerjaren voorbij bent kom je gewoon wat meer aan denk ik.

Volgende keer wel goed opletten met condooms en zo he.

Maak je geen zorgen. En doe anders idd een testje.

Groetjes,

B.

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik denk niet dat je zwanger bent maar als je twijfelt zou je een test moeten doen.

Als je echt al 13 weken zwanger bent dan zou die nu echt positief moeten zijn.

Wij kunnen vanaf hier niet zien aan jou buik of je zwanger bent ;)

Als je vaker last hebt van pijn en dat je bijna flauwvalt dan zou ik naar de dokter gaan, ik zou dan eerder denken dat er iets anders is.

Sterkte.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Dat zou ik eerst doen, dat geeft de meeste duidelijkheid.
    Als je de pil nog steeds slikt, kun je wel ongesteld worden al zou je zwanger zijn. Heb je ook niet in die week overgegeven na een nachtje flink feesten, want dan werkt de pil niet optimaal. Van je buik weet ik niet, maar met 13 weken hoef je echt geen enorme buik al te hebben, dat is per persoon erg verschillend, maar die van jou is toch behoorlijk plat.
    Waarschijnlijk is het gewoon wat anders hoor, als je erg veel pijn hebt, zou ik eens naar de huisarts gaan, wie weet zijn het je darmen ofzo.

8. Anoniempje19

2 nov 2008
    12
    0
    0
    Hoi mensen ten eerste vind ik het lief dat jullie willen reageren op deze topic, dus thanx!
    Even andwoord op daantje 200.
    Een inwendig onderzoek is 500x niks voor mij, maar ik heb ook nog geen test gedaan.
    Morgen wil ik er wel even 1 halen, maar ik denk wel dat ik moet wachten met hem te doen tot mijn ongesteldheid voorbij is.
    En andwoord op marieke ... ik hoop dat je gelijk hebt.
    Ik menstrueer zoals gewoonlijk niet licht, maar het stroomt er uit en ook van die dikke klodders.
    En heel erge buikpijn vooral de eerste nacht.
    Andwoord op botervliegje .. hopelijk heb jij ook gelijk en hopelijk komt die bolle buik door de menstruatie of omdat ik nu misschien pas een beetje begin aan te komen en dat niet gewend ben van mezelf ofzo, want ik ben gewoon verder een magere lat om het zo maar even te zeggen.
    Wat ik wel heb is vaak hele harde ontlasting.
    Vooral de laatste maanden, maar mijn tantes hebben dat ook heel erg dus misschien zit dat wel in de familie ofzo, maar tijdens mijn ongesteldheid heb ik vaak dunne ontlasting.
    En ja ik moet opletten met condooms ... normaal doe ik dat ook maar als ik eraan terug denk is het echt heel wazig voor me ... maar ik weet wel dat ie iets pakte en dat t ff duurde voor we konden beginnen en dat ik zei dat ik zelf geen condooms bij had en hij zei dat ie ze wel bij zich had dus.
    En andwoord op lilly .. ik heb zowieso een krappe bloeddruk dus flauwvallen gebeurd heel afentoe, maar nooit door pijn.
    Alleen die ene keer 6 dagen na ik ongesteld ben geweest kreeg ik zo'n pijn en ik heb dat wel vaker maar dan minder.
    En die pijn heb ik dan vaak als ik moet plassen of dat andere haha maargoed ..
    En andwoord op jo79 .. ik heb niet overgegeven toen, dus.
    Ja jij vind mijn buik plat en dat issie ook wel, maar ik heb het idee dat mijn onderbuik eerst gewoon platter was als dat hij nu is.
    Ik weet het ook allemaal niet, maar ik hoop ook dat jij gelijk hebt en dat er iets anders aan de hand is.
    Waarschijnlijk ga ik morgen een test halen ... alleen kan ik die denk ik beter doen als ik niet meer ongesteld ben, dus ongeveer donderdag of vrijdag, want ik weet niet of het uitmaakt als je die doet tijdens je ongesteldheid.
    Meer reacties zijn natuurlijk welkom en heel erg bedankt.

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Je gaf aan dat je niet zeker weet of hij toch een condoom heeft omgedaan omdat het erg donker was is de tent, maar als hij geen condoom heeft gebruikt, moet je denk ik wel gemerkt hebben dat zijn zaad er bij jou uit liep, zeg maar.... beetje gekke zin maar je begrijpt me denk ik wel....

Gewoon testje doe meis, dan weet je het maar zeker

10. Anoniempje19

2 nov 2008
    12
    0
    0
    Nou ik herinner me geen gekraak van dat condoom papiertje en ik herinner me niet waar hij de condoom later gelaten heeft enzo maar dat kwam ook dat ik me natuurlijk weer aan het aankleden was omdat we snel weg moesten zijn maargoed.
    ik heb niet gevoeld dat het erin liep en weet wel hoe dat voelt .. ik geef toe dat ik het met mijn vorrige vriend altijd onveilig gedaan heb en dat de keer op vakantie met die andere jongen veel soepeler ging en dat kwam waarschijnlijk wel omdat hij een condoom om had.
    het is al 13 weken geleden en ik heb nog even met hem gehad maar hij heeft mij zo erg laten stikken, dat ik veel dingen niet meer weet van de vakantie.
    ik denk door mijn verdriet en boosheid.
    dus als ik de keer in de tent voor me probeer te halen dan lukt het gewoon niet.

11. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0

Hee meis,

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent..maar stel dat hij geen condoom om had dan zou je dus WEL een soa kunnen hebben.
    Bij chlamidia heb je de eerste tijd weinig tot geen klachten maar je kunt er op den duur wel onvruchtbaar van worden.
    En ik weet dat met dit verhaal je niet echt zit te springen om naar de dokter te gaan, maar het is wel heel erg belangrijk.
    Enne, ik ben zelf verpleegkundige en ik weet dat artsen echt nergens van opkijken hoor, die zal eerder blij zijn dat hij jou de zekerheid kan geven met een duidelijke uitslag;)

12. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik denk ook niet dat je zwanger bent.
    Als ik je buik zie (nouja, buik, die is er bijna niet ;))
    dan zie ik niet een bolling waar je baarmoeder zit.
    Ik ben momenteel 16 weken zwanger en bij mij zit echt een bolletje onderin (dus echt net boven je schaambot).

Ik zou zeggen, morgen even naar kruidvat, 2 testen voor 5 euro halen en gelijk testen. Dan heb je gelijk meer zekerheid.
    Succes.

13. Trees

Trees Niet meer actief

een vriendin kwam na pilgebruik en menstruaties (!) erachter dat ze 18 weken zwanger was :confused: Ze werd gewoon ongesteld, maar het was wel iets lichter dan normaal. Echt een buikje had ze nog niet, meer alsof ze iets teveel gegeten had. Als je het echt wil uitsluiten moet je morgen gaan testen. Je kan ook gewoon testen als je ongesteld bent en als je al zo lang zwanger bent hoeft het ook niet met ochtendurine. Succes ermee!

14. Marieke1983

wat iemand anders al zei: als je niet zeker bent van een condoom zul je vroeg of laat toch aan een inwendig onderzoek moeten geloven ivm soa onderzoek. je voelt er niets van en het valt enorm mee, maar daar zou ik me nu iets drukker om maken als ik jou was..

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Maar het is toch onmogelijk om zwanger te zijn en tegelijkertijd toch ongesteld te zijn?

16. Marieke1983

als je aan de pil bent kan het, maar dan moet je ongi wel veel lichter zijn zei mijn ha.

17. Blaak

Blaak Niet meer actief

Sorry, heb de fotos bekeken, en je verhaal gelezen, je bent NIET zwanger, dat kan totaal niet. Ook niet aan je fotoos te zien. Ik zou eerder zeggen dat je een eetstoornis zou hebben want over die "bolle" buik is totaal onzin. Je bent zo dun als ik weet niet wat! Ik was altijd ook 1.60 en woog altijd 50 kg en dat was al heel licht en ver ondergewicht! Laat staan jij bent 19, en 43 kg?!?! My God.. niet goed lijkt me hoor sorry dat ik dat zeg...

Maar in ieder geval, je bent echt niet zwanger hoor, lijkt me echt sterk.. Koop maar een test of ga naar de huisarts, dan zul je het zien.

Sterkte

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Idd Mencintai, ben het helemaal met je eens..

Bol buikje, en 43 kilo.......!?

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Euhmm....dames, niet om lullig te zijn...

Maar mijn zus is ook enorm slank, net zoals dit meisje (nu nog, na 2 kindjes!) En bij haar was het de eerste 5 maanden ook nauwelijks te zien dat ze zwanger was!

En een vriendin van mij is nu ook bijna 7 maanden zwanger. Zij is ook heel slank. En haar buik begon pas te groeien met 6 maanden zwangerschap!
    Ze was zelfs ongerust, maar niks aan de hand.
    Ze begint nu pas alles in te halen, met 7 maandjes!

Dus die platte buik kan wel! ;)

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    tuurlijk kan een platte buik wel ik had een moeder op het kdv en ik wisdt niet eens dat ze zwanger was totdat ik hoorde dat ze bevallen was haha
    en mijn zusje was ook pas 6 a 7 maanden toen je het echt ging zien

Deel Deze Pagina