weet ik maar weet ook naar aanleiding van je eigen schrijven als VGZ pas vergoed na TP je over zou willen stappen naar VGZ en daar was mijn reactie op gebasseerd....
Ik heb het nog eens gelezen maar het is mij niet duidelijk wie ze nou zou bellen. Ach ja, maakt niet uit. Ik kom er vast intern wel achter. Bezuinigen op het personeel moeten ze helaas op veel plaatsen. Ik ben het er wel mee eens dat er op veel klantenservices een hoop verbeterd kan worden. Bij VGZ zijn we ermee bezig in ieder geval
waar je wel op moet letten Muus, als je inderdaad over wilt stappen naar een andere verzekeringsmaatschappij is dat je dit op tijd doet .. (voor 1 nov) dan gaat het per 1 jan. 2008 in bij de andere verzekeraar en altijd zorgen dat je bevestiging krijgt van beide verzekeringsmaatschappijen (van de 1 dat je per 1 jan. bij hun verzekerd bent, en van je eigen dat je per 1 jan. niet meer verzekerd bent...) als je premie's en voorwaarden wijzigen en je daarvan op de hoogte wordt gesteld is het weer net ff iets anders, en wordt vaak 1 februari of 1 maart aangehouden dat je nog kunt veranderen van ziektekostenverzekeraar...maar er zijn wel degelijk voorwaarden waar je aan moet voldoen wil je over kunnen stappen naar een ander..... succes in ieder geval.