Heey Wij proberen al een tijdje voor 3e kindje te gaan. Ben nu ben met ovuluatie testen bezig. Zie hier mijn testen. A.s vrijdag 12e moet ik ongesteld worden. Die van vanavond is ook weer 2streepjes.. net als de6e Word er wanhopig van
Je kan helaas je hele cyclus streepjes krijgen op een ovulatie test. Die van de 6e was niet positief en als die van vandaag hetzelfde is dan die van vandaag ook niet. Als je maar 1x per dag test, bij een test zo donker als de 5e, dan kan je helaas je echte piek daardoor missen. De meeste dames gaan met een donkere test zoals de 5e wel over naar 2x per dag testen.
Dankjewel voor je reactie. Bedankt voor je tip met 2x tests als donker word, daar ga ik mee aan de slag. Xx
Mijn test was gelijk aan die van jou op de 6 e inmiddels heb ik door middel van Mn temperatuur kunnen vast stellen dat het Mn eisprong was! En ik vermoed dat ik zwange ben. Ik kan het weekend testen maar heb al heel veel Klachten net als Mn vorige zwangerschappen
Aan echt, ik ga duimen voor je. Laat je het me weten. Met mn1e zwangerschap had ik nergens last van puur dat ik door test wist dat ik zwanger was.. en mn2e zwangerschap had ik kwaaltjes voor dat ik ging teste. Misschien moet ik ook maar gaan temprature
Ik ben inmiddels 5 x zwanger geweest en ik voel me precies zoals bij Mn jongste zoontje. Het is verschrikkelijk!!! Zo misselijk bij vlage, maagzuur echt branden in Mn keel. Zere gevoelige borsten. Afgelopen dagen erge zeuren en steken in Mn liezen afgelopen zaterdag vermoed ik Mn innesteling want ik had hele heftige pijn. En nu sinds vanavond dus ook heeel erg honger
Jij durft om te zeggen dat je het zeker weet haha.. Maar de test van 5/10 Vind ik redelijk positief.. mag ik vragen wat het nut is van 2x op een dag testen? Zodat je een knal positieve ovu test te zien krijgt??
Ik wist het ook zeker hoor! Ik had wel 2 keer een miskraam gehad ervoor... maar daardoor wist ik precies hoe ik me voel pril zwanger. Misselijkheid wat zich afwisselt met enorme honger, en wat pukkels tussen mijn borsten wat ik echt nooit heb! En uit de test bleek dat ik zeker weten gelijk had. Maar volgens de termijn die de termijnecho aangaf was ik ook al 3 dagen overtijd toen ik de test deed.
Maar dat maakt toch niet zo veel uit? Aan de hand van die testen kun je toch ook zien dat de piek geweest is, dus dan weet je ook ongeveer wanneer je eisprong is en het het gezellig moet maken
Oké bijzonder!! Ik ben 1x eerder zwanger geweest, ben nu 3 dagen overtijd maar durf niet te denken dat ik zwanger ben, 3 dagen terug had ik een negatieve test
Nou on topic dan Al deze testen zijn negatief. 1 het zou kunnen dat als je 5/10 nogmaals had getest dat je je piek had gevonden. 2 streepjes als jij had test ik soms ook en dan worden ze weer minder om vervolgens pas 5 dagen later een echte knaller te geven. Ik denk iig gebaseerd op deze testen niet dat de 12e je nodig is. Mocht je toch positief testen of ongi geworden zijn is temperaturen mss iets voor je.
ik zou ook denken 5 oktober hoor! Idd misschien net piek gemist tussen 5 en 6 oktober. Volgende keer nog even een extra testje doen tussen in! Hoop dat je druk aan de klus bent geweest!
Maar als je 12 oktober ongesteld zou moeten worden dan zou je LF wel heel erg kort zijn. Ben benieuwd!
Jawel! Deze testen zijn allemaal niet positief. Ook niet een “beetje positief”. Dit kan je in je hele cyclus hebben. Ik had ook een oploop met ovulatietesten, alleen als er dan 1 donkerder werd zoals bij TS op 5-10, had ze er eigenlijk nog 1 moeten doen. Want nu is er geen piek gevonden.
Er valt uit dit rijtje geen eisprong te halen. Waarop heb je je nod gebaseerd, aangezien je zegt dat die de 12e is?