Hallo allemaal, Nog ongeveer 10 weekjes en dan verwachten wij onze zoon. Spannend allemaal en kunnen al bijna niet meer wachten. Nou krijg ik al regelmatig de vraag van me schoonouders of ik al heb nagedacht over een mooi Kraamkado. Hartstikke lief natuurlijk! Het mag zoals ze zelf zeggen een groot kado zijn want ze geven het met het hele gezin 9 volwassenen. Ik heb eerlijk waar geen idee en vroeg me af of jullie ideetjes hadden? Ik zag bijv. een bumbo stoeltje maar weet niet of het wel echt goed is voor je kindje? Ik dacht laat ik het hier maar eens vragen.
ik heb toen de kinderwagen gekregen. en een van mijn eigen ouders deel vh kamertje maar aan gezien je termijn zul je dit al wel hebben. en zie dat je al een dochter hebt. dus een kid sit voor achter de wagen? Misschien stokke stoel met new born set. new born shoot, vast wat groter speelgoed echt voor jongens. missch heb je nog een 2e fietsstoetje nodig. of is een fietskar een leuk idee. mocht je geen bad hebben een bibabad. kunnen ze later samen bladderen ik had ook niet echt veel wat ik vragen kon. behalve veel dingen voor in de toekomst.
Wij kregen een bijdrage voor de aanschaf van onze bakfiets. Andere ideen: mooie kinderstoel, vervolgstoel voor in de auto, mooi tafeltje met stoeltjes waar ze over een tijdje samen aan kunnen spelen, speelhuisje of ander speeltoestel voor in de tuin, weekendje bungalowpark aan het einde van je verlof..
Misschien een baby swing? Zo'n schommelstoel. Wij hebben de Aquarium versie van Fisher Price, volgens mij niet meer nieuw te koop. Ons zoontje was er helemaal dol op. Bij de tweede wordt hij zeker weer van zolder gehaald!
Ik heb met mijn mama de kledingkast mogen uitzoeken, echt prachtig mooie kast die ze haar hele leven kan gebruiken..