Misschien dat je doordat je lekker kunt ontspannen de bevalling begint, maar ik denk toch echt alleen als je lijf er al wel helemaal klaar voor is. Je hoort het toch ook geregeld dat de bevalling begint als een vrouw meer rust neemt, iets belangrijks heeft afgerond oid? Ik denk niet dat die pil op zichzelf de bevalling opwekt (zouden ze hem ook niet geven nu!), maar eerder dus dat je lekker uitgerust kunt zijn en ontspannen. Gewoon nemen, kun je lekker even bijtanken!
ze hebben dus wel iets dat je mag hebben als je last van je bekken hebt mijn verloskundige opperde alleen een bekken band maar onder tussn slaap ik al nachten slecht en sterf van de pijn !!!ben zo bang dat ik uitgeput ben als ik moet bevallen heb hier ook nog een kleintje van 2 lopen dus... ga er toch eens achter aan tnx
Ik weet niet of je er weeën mee op kan wekken, ik weet wel dat je heel erg rustig aan moet doen met temazepam.. Het is zeer verslavend en niet in een keer werkende..
In het ziekenhuis kreeg ik ook temazepam omdat ik al al 3 nachten daar niet geslapen had. Ik had toen hele lichte weeen ( van het verweken van de baarmoeder en beetje ontsluiting) want ze waren toen die dag begonnen primeren ( inleiden). Maar ondanks de temazepam had ik niet geslapen dus na de bevalling dood moe!
Ik had de dag dat ik ingeleid werd ook paracetamol en temazepam gehad en 3 uur later nog 75 mg pethidine injectie. MIjn vliezen braken 30 minuten na die prik. Ik denk dat dit er mee te maken heeft dat je er heeeeeeel erg van ontspant, en daardoor de bevalling mogelijk kan starten. maar dan moet er wel al wat gaande zijn...
Ik slaap zelf ook onwijs slecht... Heb zojuist even de bijsluiter van Temazepan gelezen online, maar daar staat het volgende: 7 Zwangerschap en borstvoeding Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Zwangerschap Meld het aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of dit binnenkort wilt worden. Over het gebruik van dit middel tijdens de zwangerschap is onvoldoende bekend om zeker te weten of het veilig is. Weeg daarom samen met uw arts de ernst van uw aandoening af tegen het risico voor het kind. Slik dit medicijn NIET vanaf de achtste maand van de zwangerschap. Bij gebruik na de achtste maand kan uw kind na de geboorte zo versuft en slap zijn dat het moeite heeft adem te halen. Bovendien kunnen bij de baby ontwenningsverschijnselen ontstaan.
Nou ons mannetje had daar totaal geen last van toen hij geboren werd! Hij was goed wakker, want ikdenk dat ze hem op de gang konden horen huilen!