Dames waar blijven die positieve testen Ik zie op de NOD lijst nog maar weinig positieve testers deze dagen. En er zijn al heel veel overtijd! Hoop dat er nog heel veel zwanger zullen worden of al zijn! groetjes Nikkie
hoi hoi, Ik ga ook weer voor iedereen duimen, zou een mooie afsluiting van 2006 worden. Liefs, Bibu !
Ik hoop ook op goed nieuws, 1 van de aankomende dagen! En verder ga ik voor iedereen duimen zodat ze een positieve test in handen krijgen! Liefs Bregt
Ik stond ook niet op de NOD lijst! hihihihihi Ik was nog niet zo lang overtijd hoor! Ik heb overgens geen idee eigenlijk. Ik temperatuur(de) wel maar omdat ik ziek geweest was gaf ie niet duidelijk aan wanneer ik mijn eisprong gehad heb...eerst gaf ie dag 13 aan, toen dag 20 en toen ik gister mijn positieve test registreerde ging ie weer naar dag 13?! Ik kon het gewoon niet laten om te testen hihihihihi dus gisteravond uit mijn werk en binnen 1 minuut! Vanmorgen thuis nog een test gedaan EN bij de HA en ja hoor! Echter nu wordt ik regelmatig overvallen door angst, ik voel weer krampjes en pijntjes....dus wat mij betreft mogen de feestdagen voorbij vliegen en dat het maar snel februari mag zijn want dan zit ik op 12 wkn... Wanneer ga jij testen?
Ik sluit dit topic. Het word een beetje een felicitatie topic en daar hebben we al een plekje voor. Ik wou dat ik posi teste kon toveren dan zou ik dat doen! groetjes
ff off topic @ Silla:Spannend he, helemaal voor jou! Probeer en van te genieten en luister goed naar je lichaam! liefs Kiki