Zoals het onderwerp al zegt.. klopt het waar FF het kruis heeft gezet aangezien mijn temperatuur pas gister echt is gestegen? Ik zelf dacht dat het kruis een dag later zou staan? In mijn handtekening de link naar mijn tempkaartje
Ik denk ook dat hij een dag later moet. Je zou even kunnen uitproberen wat FF doet als je bv. de positieve test van CD17 weghaalt en/of de temperatuur van CD18 op 36.55 zet. Bij nader inzien denk ik dan dat hij het kruis weghaalt omdat je dan nog niet drie tempwaardes na je eisprong hebt. Even morgen afwachten dan dus .
Ik denk dat het klopt, gezien de tempdaling daarvoor. Maar vanwege positieve ovu test twijfel ik toch een beetje
Ik heb alle positieve testen eruit gehaald en dan blijft het kruis toch staan.. heb nog niet mijn temp veranderd. Dit zijn mijn testen: Bovenste zondag Middelste maandag Onderste dinsdag Allemaal Positief toch?
Ja allemaal positief, en die laatste is echt mega knal Daarom denk ik eigenlijk ook niet dat je ei op die dag is gesprongen, met zo'n knaltest.
Heb toch even temp veranderd zoals je zei en dan verdwijnt het kruis inderdaad ondanks ik de positieve testen laat staan.
Je eisprong is op 14 december eergisteren geweest. Het kruis staat dus 100% verkeerd Ik zou de eerste 2 posi ovu vermeldingen verwijderen en hem alleen op dinsdag laten staan.
Dat dus. Het beste is om van je knalste ovulatietest uit te gaan. Dat is je LH-PIEK. Die eerste 2 kun je dus beter verwijderen.
Ja ik dacht het al.. maar wilde even jullie mening weten. Jullie zijn immers meer ervaren in temp kaartjes! Dank jullie wel dames! Ik ga de eerste 2 ov testen uit FF halen, kruis is nog niet verdwenen.