Hoi Dames Hier is het verwarring alom! Ik kreeg van FF gisteren een fantastisch kruis aangeboden! Precies op de dag dat ik het ook verwachte! (dag 24) Nu had ik wel nog geen echte open en zachte baarmoedermond gehad. wel medium open en medium zacht, maar mijn slijm en temp bevestigden elkaar tot die dag als eisprong.. Nu heb ik vanaf gisteren namiddag plots een hoge, zachte en open baarmoeder. vandaag rond 5 uur, was hij al wat meer gesloten en iets harder.. mijn temp was vanmorgen ook weer gekelderd. Ik ben dus nu wel heel erg in de war... Was dit dan pas mijn ei? Of hoe verklaar je de baarmoedermond en de temp dan ? Hopelijk kunnen jullie mij wat 'verheldering' brengen.. Liefs Toekan
even een toevoeging.. Had net rozig cremig slijm.. Misschien dan toch mijn ongi die zich al aandient.. al zou dat natuurlijk op niet veel slagen, maar de baarmoedermond en temp geven het ook wel aan.. even morgen afwachten wat er dan gebeurd..
Een eisprong denk ik niet meer.. ik dacht aan een innestelling spannend!! Mijn baarmoeder is voor een ongi laag
als je temp daarna maar weer omhoog gaat hoef je je volgens mij niet zo'n zorgen te maken! vind het ook wel knap dat je op al deze symptomen let. in principe zegt een gestegen temperatuur voldoende en kan je je misschien alleen maar zorgen maken over wat je baarmoeder en slijm wel/niet doen. dat kan namelijk zo verschillen per dag! en innestelingsdip is zeker niet uitgesloten!! succes op de wachtbank
bedankt voor je reactie zussi en Kara!! maar de verwarring gaat weer verder!!! Ik temp altijd meerdere keren na elkaar omdat ik 2a3 keer dezelfde temp wil zien verschijnen. Ik tempte vandaag in volgorde van verschijnen: 37.1 -37 -36.7-36.9 - 36.8 -36.5-37 -36.7 -37-37-37-37 Neem ik dan maar 37? Baarmoedermond nog steeds medium hoog, half zacht en half open dus daar lijkt het alsof mijn ongi er aan komt. ook nog steeds rozeverlies... en aan mijn tempen te zien kan het alle kanten uit nog meer verwarring dus.. Liefs
Wauww.. jij temp wel erg vaak Zelf temp ik maar 1x, ha ha.. ik zou 37 gr invullen ik vind het nog steeds een mooie innestelingsdip Heb je ook krampjes of steekjes? heb je veel rose? ik vind het spannend
neen, absoluut niet veel roze.. gewoon in het slijm mee.. zodat het roos slijm was. Het is nu al voorbij. heb de temp op mijn eerste gezet, heb te horen gekregen dat deze het betrouwbaarste is, omdat je dan het minste gedaan hebt.. (en ik tempte altijd door totdat ik 3 keer na elkaar hetzelfde heb! ahahaa) en heel veel steekjes sommige zelfs zo hard dat ik mijn gezicht er van moet vertrekken. en oja, ze trekken soms door naar mijn benen!
Als ik naar je kaartje kijk, denk ik dat het wel redelijk klopt, misschien was je ei nog een dagje eerder. Die dip zou op innesteling kunnen wijzen, samen met de spotting. Wat betreft je bmm die open en zacht is, dat is wel verwarrend inderdaad en zou niet kloppen met de rest van je waarnemingen maar je zit nu duidelijk in de luteale fase van je cyclus, kan echt niet van een eisprong zijn. Zie dat je altijd een korte luteale fase hebt, dus nog een paar daagjes geduld! O en temp maar 1x als je wakker word, tenzij de thermometer niet goed zat. Het is alleen maar verwarrend als je meerdere keren tempt en de 1e is toch degene die je aan moet houden.
De verwarring is opgelost.. ik ben gewoon ongi geworden vanmorgen... Geen idee wat dat tussentijds roze dan was... Ach we gaan weer verder naar de volgende ronde.