Hallo allemaal, ik ben sinds deze cyclus aan het tempraturen, maar snap er nog niet veel van, of iig, van FF niet.. De laatste cyclussen waren rond de 28 dagen, ik zit nu op dag 16, dus had mn ei al wel verwacht, maar helaas.. 3dbd50 Ovulation charts on FertilityFriend.com waarom trekt FF op dag 13 de lijn niet door?
Hoi je moet even naar het menu gaan bij sharing en dan get code. Dan krijg je de link van je kaartje. Ik zie nu namelijk mijn eigen kaartje. Dan twee dingen. Het kan zijn dat de fase tussen ei en menstruatie korter is dan je denkt. En ff zet pas een lijn/kruis als je minimaal drie dagen een hogere temperatuur hebt.
Het zou heel goed kunnen dat je eisprong nu is. Klussen dus Voor de duidelijkheid van je kaartje zou ik vanaf volgende cyclus ook tijdens je menstruatie temperaturen.
we zijn al de hele week aan het klussen, muv dinsdag, toen was vriendlief vanwege werk niet thuis, t doet hem zelfs zeer, oeps.. haha.. ik was inderdaad van plan om ook tijdens mn menstruatie te tempen..
Was je niet uit bed geweest intussen? Het gaat om de temp op hetzelfde tijdstip na ongeveer dezelfde hoeveelheid slaap.
Ja, inderdaad, even uit bed geweest om te plassen en toen er weer in.. kan daar zoveel verschil tussen zitten :=
Ja voordat je ook maar iets doet smorgens, je temp opnemen terwijl je nog in bed ligt. Ik denk aan je kaartje te zien dat je ei niet lang meer op zich laat wachten!! Helemaal als je zegt dat je best regelmatig bent! Miss trekt ff de lijn niet door omdat je "dicard" hebt geklikt bij die temp? Of ander iets als "sleep deprived" of "drinking" ingevuld bij specifics? Wat ook nog kan is dat het tijdstip van temeratuur opnemen (kun je ook invullen) heel anders is dan bij alle overige temperaturen. Dit kun je allemaal even nakijken. Ik zou vanaaf even gaan klussen trouwens
Ik heb verder niets ingevuld.. Ben bang dat klussen hem niet wordt vanavond, we klussen al de hele week en hubs heeft nu auwie:x
Wij klussen altijd om de dag, de hele periode tussen menstruaties door, zo mis ik ook niks en blijft de kwaliteit goed. Misschien heeft je hubbie er dan ook minder last van?
Om de dag klussen heeft hier helaas nog niet tot een zwangerschap geleid. Vandaar dat we nu (en omdat mijn cyclus mooi regelmatig was) probeerde om rond mijn ei dagelijks te klussen, maarja, nu laat mij ei op zich wachten..
Nou, mijn temp was wel 0,1 gestegen.. Ik temp altijd tussen 6u en 7u. Om 6u was ie 36,2, toen heb ik me nog een half uurtje omgedraaid (niet uit bed geweest) en om 6.30 was ie ineens 36,4.. Heb ontzettend buikpijn nu..
Nou, hij lijkt me vrij duidelijk nu. Gister 'wegens omstandiheden' niet geklust, maar dag 17, 18 19 wel.. Maken we kans?
Huh, FF heeft het kruis verplaatst, had eerst het kruis op de maandag staan, en nu opeens op vrijdag?
Ik denk persoonlijk dat je ei op dag 21 was. Vanaf die dag stijgt je temp duidelijk. Misschien vind je het ook wel fijn om ovutesten te gebruiken, zodat je kunt klussen op het moment dat ie posi is? En verder om de 2 dagen?