Van mijn schoonouders hebben wij onderstaande buggy gekregen. (de quinny zapp heeft helaas zijn leven beeindigd tijdens de periode van zoon) je kunt de maxi cosi erop klikken, maar hem ook helemaal plat leggen. Er zit ook een "nestje" in.... Mijn vraag is eigenlijk gewoon, vanaf wanneer gebruikten jullie de ligstand vd buggy???? View attachment 162142
Nog niet gebruikt, gebruik de buggy alleen voor en snelle boodschap sinds dat ze redelijk kan zitten.. Voor de rest gebruik ik de kinderwagen (in zit en ligstand)
We hebben een quinny speedi, ook altijd de maxi cosi erop gezet totdat dochterlief te lang werd, en sinds 2 weken gebruiken we de wandelwageninzet. Heb de leuning een beetje schuin naar achteren gezet, maar kan ook compleet plat, als ze wil slapen bijvoorbeeld
Ik heb er nog een extra nestje in zoals ook in de maxi cosi zit... volgens mij dus echt bedoeld voor "direkt" gebruik. ik vind haar echter nog te jong hiervoor..... Jullie reacties bevestigen het voor me. Morgen naar het pretpark gaat dus gewoon de grote quinny mee hoor....
Ik vind zo'n wagen absioluut niet geschikt voor babies. Je ziet het in sommige landen wel, dit soort wagens met pasgeboren baby's. Maar ik vind het echt niet geschikt. Sowieso is het comfort vele malen lager dan dat van een wandelwagen. Ze liggen meestal niet volledig plat en missen een hoop bewegingsvrijheid etc. In mijn ogen is het echt te belastend. Ik heb pas sinds kort een buggy en die gebruik ik nog maar zelden. Altijd de kinderwagen en de reiswieg tot ze 6 mnd was en er niet meer in pastte, toen over gegaan naar de wandelwagenzitting maar wel volledig plat...
Vanaf een maand of 5 a 6 zou ik ze pas in het zitgedeelte doen. Dit soort buggy's heeft niet veel vering erop zitten.
ik vind het ok niet voor baby's. Mensen vergissen zich er wel eens in, omdat er dan een nestje bijzit en dat hij plat kan, maar de vering is echt niet te vergelijken met een echte kinderwagen.
bevestigd mijn gevoel dus..... ik hou het nog wel even op het maxicosie gedeelte ervan en houd de wandelwagen voor langere stukken....
Mijn meisje ging echt 'zitten' in de buggy toen ze 5.5 maand was ongeveer. Moet zeggen dat ze er perfect in kon! En ze vond het prachtig naar alles kijken Hier een foto toen ze er voor het eerst in zat; View attachment 162215
Onze jongste ligt nog steeds plat in de kinderwagen. Wij hebben een iCandy peach en de jongare heeft altijd in de wandelwagen gelegen omdat deze helemaal plat kon en hij ook met zijn rug een beentjes plat kon liggen. De wagen was behoorlijk duur daarom hebben we geen reiswieg erbij genomen. Maar hij ligt nu dus nog steeds plat en zou hem nog niet zo snel in een buggy zetten hij hangt er gewoon nog teveel in
het nestje is wel fijn denk ik - wij hebben zelf de quinny speedi en daarvoor hebben we nu een verkleiner gekocht. Net zoals een gewone buggy ook nog te ruim en te groot is als ze eenmaal uit de bak gegroeid, maakt dit de overgang wat fijner. Maar ik zou ze ook echt pas daar in doen, als ze niet meer in de bak past. Onze jongste heeft tot vorige week in de bak van de quinny gelegen, dus tot 7,5 maand ongeveer.
met 5 maanden hadden we zo'n buggy. De eerste 2/3 maanden geloof ik, de reismand gebruikt, daar groeide ze al snel uit (ze was 4190 gram en 54 cm bij geboorte). Daarna de wandelwagen van mutsy zelf gebruikt (liggend, naar me toe) . Met 5 maanden dus een espritbuggy gekocht ivm ruimte besparing. Maar nog meestal in de mutsy meegenomen hoor. Zo'n buggy veert toch niet zo lekker als een stevige wagen
buggy op de foto is eigenlijk niet vr babies. ik had buggy met ligstaand en voeten omhoog liggend dus heb t met 8 maanden oud gebruikt in de zomer. vr korte wandelingen.