Ovulatie 2x verplaatst en nu zelfs weggehaald

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door twinny2014, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hoi allemaal,

Kunnen jullie eens meekijken met mijn kaartje: 3ef89d Ovulation charts on FertilityFriend.com

FF heeft mijn eisprong eerst op CD21 gezet, daarna verplaatst naar CD25, daarna terug naar CD21 en vandaag heeft hij mijn eisprong er helemaal afgehaald.
    Ik gebruik progesteron in deze cyclus, maar een lage dosis. En ik ben het pas gaan gebruiken nadat mijn temperatuur is gestegen.

Jullie enig idee?

2. Fae

Fae Niet meer actief

Je hebt sticky afscheiding ingevuld bij je vermoedelijke eisprong.. wast dat geen vruchtare/rekbare/doorzichtige afscheiding dan? ik denk dat als je sticky veranderd in eiwit.. je eisprong terug komt ;) maar, dan zou je al kunnen testen nu..

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nee, het was geen rekbaar slijm, dat ben ik niet tegengekomen deze cyclus (maar ook niet altijd tijdens eerdere rondes).
    Ik heb het weggehaald nu, maar hij verandert hem nog steeds niet.

Op CD20 had ik een hysteroscopie, dus dan mag je geen gemeenschap. Ik maak alleen een kansje vanaf CD 22.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Als je helemaal geen vruchtbaar slijm had... dan moet de kans dat je zwanger bent toch helemaal nihil zijn? Want door niet rekbaar slijm kunnen spermacellen toch niet heen zwemmen?

Je eispring is trouwen inderdaad erg moeilijk te voorspellen door je wisselende temp. Echter ik zie toch een gestage stijging, ik denk toch dat dag 20 en 21 klopt omdat de temp wel hoger blijft nadien.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoeft natuurlijk niet te zijn dat je het niet gehad hebt, maar dat je het gewoon niet opgemerkt hebt..........

6. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Het is inderdaad zo dat ik het niet heb opgemerkt, maar ik heb die week ook een hystero gehad, dus het was een beetje een rommeltje. Ik was er ook niet vanuit gegaan dat we een poging zouden kunnen doen deze ronde, dus daarom ook geen ovulatietesten.

Inmiddels heeft FF mijn eisprong weer teruggezet naar CD25. Mijn cyclussen zijn vaak een rommeltje, maar deze maand was toch wel heel apart.

In elk geval bedankt voor de reacties :)

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heb je al eens getest? Het is niet opverduidelijk, maar er zit wel overduidelijk verschil in de eerste helf ten de tweede helft van de cyclus.

8. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ja ik heb getest, maar niet zwanger. Misschien toch de progesteron die de menstruatie tegenhoudt, dus daar stop ik nu ook mee.
    Hopelijk is mijn volgende cyclus weer wat normaler, dit is ook niets.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Slik je progestron? Dat houdt inderdaad de menstruatie tegen. Op naar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina