Hallo dames, Hier even een vraagje voor jullie. Inmiddels ben ik in ronde 14 beland. En temp ik sinds juni 2011. Ik heb nu een idee hoe mijn cyclus ongeveer in elkaar zit maar deze ronde is het anders. "Normaal gesproken" heb ik mijn ei rond dag 17. De dag er voor heb ik vruchtbaar slijm en mijn temp gaat dan ook netjes omhoog. Deze ronde heb ik weer het vruchtbaar slijm ontdekt en mijn temp ging omhoog maar FF zet geen kruis omdat mijn temp gisteren iets lager was. Als ik mijn tempstijging in FF op voorhand al invul dan krijg ik een kruis op vrijdag (dag 18) en dat zou ongeveer wel kloppen met eerdere cyclussen. Alleen het slijm en de zogenaamde eipijn had ik dinsdag al. Helaas is het klussen rond dinsdag niet gelukt maar gisterenavond en vanmorgen wel. Wat denken jullie? FF heeft het juist en plaatst het kruis omdat mijn temp gisteren lager was? Of ik had mijn ei inderdaad dinsdag zoals mijn gevoel het aangaf maar had die tempdaling een andere oorzaak? Oja vorige week ben ik een paar dagen ziek geweest met verhoging vandaar de stippellijn. Mijn temp kaartje
Zoals ik je kaart nu bekijk, denk ik dat op dag 14 of 15 je eisprong geweest is. Je grafiek is ook weer aangepast zie ik?
Denk jij ook dat mijn ei vrijdag gesprongen is, Moisie? Ik hoop het zo want dan kunnen we qua klussen goed zitten.
Ik vind je kaartje lastig, maar dag 14/15 lijkt mij ook een redelijke optie dat je eisprong was. Of vrijdag maar je temp stijgt al sinds je 'E'
Ja, ik dacht eerst dag 14, maar vrijdag zou ook goed kunnen... FF zal het wel juist hebben, hoor! Nou, duimen maar.
Even een update, zojuist lichtbruin/rose verlies ontdekt. Mijn gevoel was goed, in dit geval denk ik. Morgen word ik ongesteld. Of dit moet een innestelingsbloeding zijn maar dat denk ik niet.