Andere reden voor blijvend hoge temperatuur?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door cerberus, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1 cerberus, 13 jun 2013
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
    Hi,

Weet iemand een andere reden voor een hoge temperatuur dan zwangerschap?

Ik ben nu al negen dagen (bizar lang) heftig helder rood ongesteld en mn temp blijft hoog,
    Werd met 37.1 ongesteld, maar temp blijft 37 of hoger....(vanmorgen 37.1)

Ik ben verder niet ziek ofzo...

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aanvulling:Reden dat ik dit vraag en cylcus bijhoud, is ook vanwege "hormonale" (?) klachten...
    Duizeligheid, emotionele opvliegers, nachtzweten, moeite met uitplassen, veel aandrang, pijnlijke borsten, buikpijntjes.....

3. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Nee. Dat zou ik zo niet weten dan. Heb je al een testgeleden geprobeerd. Anders toch langs de huisarts met deze klachten.

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chanan
    Mijn partner is gesteriliseerd dus zwangerschap is uitgesloten.

Ik ben paar weken geleden bij huisarts geweest, maar tjee, echt een vent zeg.
    Hij durfde zelfs te vertellen dat een cyclus niet afhankelijk is van het tijdstip van een eisprong. ;)

er zijn bepaalde hormoonspiegels geprikt, maar toen ik belde voor de uitslag kreeg ik alleen te horen dat het goed was.
    Wat ik ook wel weer bijzonder vond, want hij had niet eens gevraagd, waar ik op dat moment in mn cyclus zat en lijkt me toch wel nodig om te kunnen zeggen of iets goed is of niet.

Nu dus deze lange bloeding..... Vroeg me dus af of een vleesboom,cyste of iets.... Voor dit kan zorgen?

IETS klopt er iet.. Ik voel me echt brak....

5. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ik had een keer lange tijd bloedingen en toen was mijn bms te dun. Misschien toch maar een verwijzing vragen naar een gynaecoloog? Die heeft er meer verstand van dan jou huisarts. Dat is zeker.

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja... Probleem is dat onze huisarts niet zo vlot is met doorsturen...
    Hij zat al te zeuren dat hij mn klachten te vaag vond.....
    Tja.. Ik had ook liever "waterpokken" gehad.....

Iig ook de reden dat ik dit topic open, dat iemand wat herkent en dat ik wat gerichter kan zijn....ivm gebrek vertrouwen ha.

7. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Het is jou lijf. Eis een doorverwijzing. Echt! Zo een huisarts heeft geen verstand vsn zaken als ik het zo hoor. Doen hoor.

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, je hebt gelijk....
    Kijkt het nog wel even aan.... "Munitie verzamelen"

Hoe lang mag een "ongesteldheid" eigenlijk duren... Blijf helder rood verliezen.. Al is het nu (eindelijk) wel minder heftig...

9. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Normaal vier tot zeven dagen. Maar niet de hele tijd zo heftig zoals jij beschrijft.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zou ook een doorverwijzing vragen..

Bij mij duidde een lange vreemde menstruatie op geen eisprong.. Toen had ik korte cyclussen van 18 en 23 dagen. Ik werd dus gewoon ongi zonder ei.

Verder heb ik niet echt een verklaring voor je hoge temp:( Soms kan hij pas verder zakken tijdens je ongi, maar ik vind t wel lang duren..

11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verloor (voor beide zwangerschappen nog voor de mmm) altijd bloed door pcos maanden lang. Maar niet heftig. Dus als ik het zo bekijk zou het een cyste of iets anders kunnen zijn omdat pcos natuurlijk allemaal kleine cystes zijn waardoor ik bloed verloos.... Zou echt om een verwijzing vragen (heb ik toen zelf ook gedaan)!

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik probeer heel hard met je mee te denken, maar buiten eventueel virus (temp) of idd een cyste (bloed) kom ik nu ook even niet.
    Ik zou toch echt even je huisarts duidelijk maken wie in dit geval het ziekenfonds betaald en daar dus ook iets voor terug wil zien. Het is inderdaad jouw lichaam zoals al gezegd en als het hem nu al moeite kost om interesse te tonen wordt dat er niet beter op.
    Misschien is het wel iets heel onschuldigs en vraag je je nu allemaal dingen af terwijl dat helemaal niet nodig is. Een gyn heeft ervoor gestudeerd natuurlijk, ieder zijn vak lijkt me zo.

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bloeding is vandaag (op vanmorgen na) opeens gestopt.... Temp nog steeds hoog...
    Heb even voor mijn duidelijkheid mn kaartjes aan elkaar geplakt....

Tja... Terug naar de HA dus....

Iig bedankt voor jullie antwoorden en meedenken!!

Deel Deze Pagina