wilt er iemand mijn kaartje eens beoordelen... snap er niets van !!! http://www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?d=2009-10-01
je hebt niet de juiste link weggezet! We zien je kaartje niet! De rode lijnen geeft FF zelf als er een eisprong plaats gevonden heeft en die waarneembaar is door je temp.
idd je link klopt niet.....sharing kiezen en dan homepage , en dan de link die bovenaan verschijnt ff melden. Dan kunnen we kijken
nee hij moet zijn zoals die van mij...dus links staat sharing...druk daarop en kies homepage. Dan zie je boven aan ( dus niet de internetadresbalk) een link eindigend op een getal...zie mijn link
ja!!! zo is ie goed. Ik zou nu zeggen dat je eisprong op dag 21 was....maar dan zou je nog ff 2 dagen moeten wachten, dan zal FF ook een kruis gaan zetten ( temperatuur moet 3 dagen min 0,2 graden hoger zijn)
ja ik geloof nooit dat ik mijn ei pas gisteren heb gehad want heb alle andere symptomen rond dag 14 - 15 gehad, en heb normaal cyclus rond 28 dagen... versta men temp meting echt niet !!!
Het kan toch wel dat het een keertje anders is. Maar ik zou gewoon door tempen misschien wordt het dan wel duidelijker.
wat denken jullie nu van mijn kaartje ??? klopt toch iets niet !!! ben er bijna zeker van dat ik mijn ei rond dag 13-14 heb gehad !
hallo, zou het kunnen dat tempen niet zo goed gaat bij mij omdat het oraal wordt gedaan i p v vaginaal of rectaal ? heb steeds lage temp met orale meting 36.3 weer... en vanmorgen deed ik vaginaal en zat meteen op 36.8
vaginaal en rectaal zijn nauwkeuriger maar oraal mag ook, je moet alleen de thermometer wel tegen je tongwortel aan leggen
allebei, je mag alleen niet in 1 cyclus switchen van manier van tempen dus nu netjes doorgaan met oraal en dan volgende ronde andere methode, als je die prettiger vind oraal heeft als nadeel dat als je met je mond open slaapt, je temp al iets van slag kan zijn
ah ok bedankt voor je reactie, dan probeer ik volgende cyclus wel eens de andere methode, tempen lukt nu echt niet zo goed heb ik de indruk. ik temp elke morgen op hetzelfde uur, wat denk jij ervan black eyed girl?
ik temp ook oraal en elke morgen ook om dezelfde tijd maar bij jou zie ik idd geen ei nog, misschien heb je deze keer een lange cyclus en anders idd volgende ronde andere manier tempen, kijken of je dan wel je ei kan vinden succes ermee