Hoi meiden, Ik heb een vraagje aan jullie.. Vorige maand ben ik maar 1 dag ongesteld geweest, raar,, want normaal is het toch wel 3 a 4 dagen. Maar nu heb ik de laatste dagen steekjes onder in m'n buik. (heel laag) Ik voel het vooral met hoesten, niezen en lachen, maar ook met gaan zitten en opstaan. (het voelt heel anders dan wanneer ik ongesteld moet worden) Ook borrelt m'n buik, en heb ik al 2 weken enorme hoofdpijn.. Wie kent dit ? ik moet zondag ongsteld worden..
Probeer je zwanger te worden of niet? (waarschijnlijk wel, omdat je dit in het zwanger worden-forum plaatst)
Als je maar 1 dagje ongi bent geweest isdat wel raar... Het zou ook een griepje gemixed met ongi buikpijn ofzo kunnen zijn misschien? Ik zou afwachten tot zondag en als je dan ni ongi word een testje wagen.
Ja ik ben sinds maart gestopt met de pil. Haha ja ik wacht al af tot het zondag is Maar wachten duurt zo lang! haha
Er zit niets anders op dan afwachten... Spannend he! Ik denk alleen helaas ook vaak dat ik iets voel maar wordt dan toch weer ongi... De tekenen zijn er soms wel maar het zegt niet altijd iets. Succes met wachten en ik hoop voor je dat het raak is!
Tja, ik herkende die steekjes een beetje als mijn eisprong, maar die moet je al gehad hebben natuurlijk, als zondag je NOD is!
Bedankt meiden, ik wacht nog gewoon een paar daagjes af, en dan dan zullen we het wel zien! Spannend!!!!
Ik had die steken toen ik zwanger bleek te zijn en dat hield bij mij ook nog een weekje aan zelfs toen ik wist dat ik zwanger was. Heel herkenbaar bij hoesten en niezen. Omdat et ook nog aanhield toen ik wist dat ik zwanger was weet ik dus niet wat het precies was, maar iig zat er een beeb in mijn buik en ik had soms ook krampjes maar lichter dan bij mijn ongi. Ik hoop voor je dat je zwanger bent