Hoi meiden, Even jullie mening/ervaring nodig. Ik temp nu al n maand of 9. Altijd een nette curve. 34.8 vóór de ovulatie, 35.2 na de ovulatie (ongeveer dan) Vorige week ongesteld geworden, gewoon op mijn NOD. Maar een week later is mijn temp nog steeds hoog. Zo rond de 36. Terwijl ik dat niet gewend ben én ik nu vóór mijn ovulatie zit dus de temp eigenlijk laag zou moeten zijn. Iemand enig idee waarom dat zou kunnen zijn?? Alvast bedankt voor je reactie! Groet jupke
Als dat bij mij zou zijn, dan zou ik een testje wagen om zeker te weten of het wel of geen zwangerschap is. Er zijn dames die gewoon menstrueren terwijl ze zwanger zijn.
Idd voor de zekerheid even testen. Maar heb je misschien al het winterdekbed op bed liggen? Scheelt bij mij altijd een paar tienden.
Dat kan inderdaad ook een reden zijn. Of misschien omdat de wintertijd in is gegaan en dat je nu dus 1 uurtje later tempt. Normaal temp ik tussen de 6:15 en 6:45, maar door de wintertijd temp ik nu tussen 5:15 en 5:45. Ik word rond die tijd steeds wakker, waarschijnlijk door mijn biologische klok
Ik vind jouw temperatuur extreem laag trouwens. Temp je wel goed? Via de kont of vaginaal? Mond, oor en oksel zijn onbetrouwbaar, omdat slaaphouding dit nadelig kan beinvloeden.
Bedankt voor de reacties. Zal eens een testje gaan doen, wie weet Temp trouwens rectaal. Mijn temp is altijd al zo laag geweest, geen idee waarom. Ik heb geen winterdekbed. En temp nog steeds op dezelfde tijd. Zal zo even testen.
Heb je al eens op je schildklier laten prikken? Die staat erom bekend een lage lichaamstemperatuur te veroorzaken. Zou het toch een navragen als je een keer bij de ha bent, want dat kan eventueel problemen geven bij een zwangerschap.
Hoi meiden, Toch even een testje gedaan. Helaas negatief. Al haalde ik m later uit mijn zak en zag toen wel een tweede streepje, maar toen was de test al best oud dus dat geldt niet meer. Zal idd eens aan mijn huisarts vragen of ik mijn schildklier kan laten controleren. Kan natuurlijk nooit kwaad. En we gaan nu de 11de ronde in dus t mag van mij nu wel gebeuren (Sorry voor de meiden die er al veel langer op wachten) maar zou t jammer vinden als het met een rede langer duurt en ik t gewoon niet weet.
Je hebt hem te laat afgelezen? Zou ik toch nog eens een 2e keer testen hoor. ANders weet je niet of hij hegatief was.