Vandaag op 11 dpo een beetje bloedverlies en lichte krampjes. Nu nergens meer last van. Zou het een innesteling kunnen zijn en wat vinden jullie over het algemeen van mijn kaartje? Alvast bedankt voor de reacties!
Hoi Esther en Toto, bedankt. Ik denk helaas dat het einde oefening is. Heb nog steeds af en toe beetje bruin en rood verlies. Hoop alleen wel dat het nog even op zich laat wachten, dan heb ik een mooiere LF (vorige keer een LF van 15). @Esther: zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Zag dat je ook in de MMM moest ivm label onbegrepen verminderd vruchtbaar. Ben je met hulp zwanger geraakt of toch spontaan. Leuk hoor! Hoop dat het met het spuiten en IUI ook snel raak mag zijn bij ons!
Dank je wel meis. Ik ben nu voor de twwede keer spontaan zwanger geworden. En precies op dezelfde manier, in onze maand rust. Geen ziekenhuis, geen temperatuur en geen ovulatie testen. Gewoon alleen wij zelf. Het grote cliché van loslaten heeft bij mij dus gewerkt. Je temp is wel weer omhoog vandaag zie ik, dus ik duim stug verder voor je! Xx
Wauw, dat is wel helemaal super he! Gefeliciteerd hoor meid! Ja, mn temp is idd weer omhoog. Snap er niks meer van