Goedemorgen allemaal, Ik denk dat mijn cyclus helemaal in de war is. Vorige cyclus was mijn basale temperatuur iets aan de hoge kant. Normaal is dat altijd tussen de 36.5 en 36.7. Heel soms een uitschieter naar 36.8 maar dat komt niet vaak voor. Mijn LF na de ei gaat dan mooi omhoog naar de 37.0 soms 37.1/37.2 Nu ben ik in mijn lf vorige cyclus met medicatie begonnen die nog wat bijwerkingen hebben. Hoofdpijn en diarree zijn één daarvan en dat merkte ik meteen in de cyclus want ik kreeg ineens temperaturen tegen de 37.4. Niks voor mij, tenzij ik ziek ben. Mijn temperatuur ging (helaas) omlaag naar 36.7 en ben dus ongesteld geworden. De volgende dag toch weer uit nieuwsgierigheid getempt en toen kreeg ik ineens 36.9! Toen een paar dagen niks meer gedaan ermee (maakte mezelf gek) en sinds cd8 weer begonnen en ja hoor nog steeds hoge temperaturen. Hij gaat niet lager dan de 37. Wat nogal erg hoog voor mijn doen is. - ik ben niet zwanger in ieder geval. - ben ook zwaar ongesteld geworden. - Maar... helemaal lekker voel ik me dus niet.. ik heb nu zelfs een flinke koortslip aan de bijwerkingen gehouden. Ik ben weleens ziek geweest en dat merkte ik echt wel in mijn cyclussen maar ik kreeg wel altijd mijn normale basale temperaturen terug. Ik zit nu op cd en hij blijft hoog. Sorry voor deze lap tekst maar ik hoopte op iets van geruststelling. Ik ben nogal van de duidelijke overzichten en dit is echt verwarrend. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Hi @rogijulu, Maakt helemaal niet uit hoor Nee niet meer, ik gebruik het nu vier dagen niet meer. Je kan gek genoeg zien dat mijn temperatuur in de LF een soort van normaal is gaan doen..
Ik was in de eerste helft van mijn cyclus wel beroerd door de medicatie, zou het daaraan gelegen hebben?
Ik ben benieuwd wat de temperatuur doet. Voor nu gaat het zoals het moet gaan maar ik denk dat ff geen streep zal zetten omdat ik in de eerste helft hogere temperaturen heb
Wat denk je? @RoGiJuLi Zou mijn eisprong toch geweest zijn? FF geeft geen streep aan ivb die te hoge temperaturen voor positieve ovulatietest