goedenavond (nacht) haha, Ik had een vraag, Normaal zou je al tekenen kunnen voelen aan je borsten of je misschien zwanger bent. gevoelige tepels pijnlijke , opgezwollen borsten. Bij ij ligt dat nu ff anders ik heb een borstvergroting gehad waardoor ik onder de borst en tot aan de tepel weinig tot geen gevoel heb, ik kan daar dus niets aan aflezen. Bij de vorige zwangerschap wist ik het gelijk mijn borsten deden zo veel zeer. Hoewel ik nergens last van heb denk ik dus ook eigenlijk dat ik niet zwanger ben. Ik ben alleen super emotioneel dat ben ik normaal ook als mijn nod er zit aan te komen. Misselijk ben ik niet mijn temp is in de morgen 37 maar ja dat is normaal geloof ik die daalt pas weer op het moment als je bloodday eraan komt toch? 11 is nod dag ik weet niet wanneer ik het beste kan testen ik durf ook niet zo goed. Bij mijn dochter wist ik het, Ik ben zwanger maar nu heb ik dat gevoel helemaal niet.......................wat moet ik nou en wanneer testen?????
Hoi beebiegirl, ik heb geen ervaring met borstvergroting. ik zou gewoon je nod afwachten en daarna testen. Het is zo lastig om vooraf te bepalen of je zwanger bent. Ik heb zelf ook al van alles gevoeld maar nog zonder positief resultaat. Als je dit forum een beetje leest dan zie je dat de ene vrouw van alles voelt en de ander voelt helemaal niks. En als ze al eerder zwanger zijn geweest kan dit ook per keer weer verschillen. Niks is gek eigenlijk. Succes!