Wat denken jullie? Zal mijn ei gesprongen zijn? Ik weet dat de temperatuur van morgen ook belangrijk is om te weten, maar is er een beetje hoop?
Ik denk het ook van niet. Maar schommelt je temperatuur altijd zo? Hoe zijn je vorige cyclussen geweest?
Temp je rectaal (via de billen), elke ochtend op dezelfde tijd, direct na het wakker worden, voordat je opstaat?
Ja elke ochtend om 6.00 uur. Rectaal inderdaad Ik weet het niet precies. Ik hield het nooit bij Maar er zat zeker wel 6 tot 7 weken tussen
Oei dat is wel lang zeg. Heb je je al eens laten testen op pcos? Daar doet je tempkaartje mij erg aan denken.
Ik ben zelf ook bang dat ik pcos heb. Herken wel een aantal van de symptomen. Ik wil even deze cyclus afwachten en dan inderdaad maar een afspraak maken bij de ha. Bedankt dames voor het meekijken!
We zijn inmiddels een heleboel dagen verder en ik heb nu twee dagen een iets hogere temperatuur. Betekend dit dat ik nu toch een eisprong heb gehad? En als dat zo is, staat het kruis dan goed? Voor mijn gevoel moet het kruis een dag later staan. Wat denken jullie?
Ik denk dat het kruis klopt. Ik sluit me wel aan bij de anderen; je kaartje (en lange cyclus) doet me erg aan pcos denken
Het kruis moet idd 1 dag verder, mits morgen je temp net zo hoog of hoger is, maar dat verwacht ik wel
Ik had vanmorgen gewoon een positieve test in m'n handen op 9 dpo. Wie had dat gedacht met mijn rare cyclus