Temp blijft torenhoog, maar toch ongesteld?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door KleintjeValentijntje, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

dat is wel een goed idee... maar dan wacht ik denk ik toch nog wel tot 14 dpo hoor... toen testte ik van Valentijn positief en dat streepje was zó licht, dat mijn man dacht dat ik niet zwanger was... (heb toen moeten praten als brugman om hem te overtuigen en als klap op de vuurpijl kreeg ik de dag erna ook een lichte bloeding, maar dat bleef bij één keer)

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    je zou dan idd tot 14 dpo kunnen wachten..wel knap hoor!! Ik zou op springen staan denk ik zo!! (en ik wil je niet ompraten..maar als jij nu al meent een heel licht tweede streepje te zien, midden op de middag, zonder gevoelige test..hmmzz..Ik zou dan niet kunnen wachten denk ik..haha ;) )

Spannend hoor meid!!

Ik duim voor je!!

Liefs,
    Anna

3. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

kan het niet op de foto krijgen, net als die eerste test bij Valentijn niet, dan zie je het teststreepje niet...

maar die bloedingen van mij zijn niet enkel bloedingen, maar ook stukjes (sorry, tis onsmakelijk, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen) vandaar dat ik echt denk dat het een ongi is... maar die temperatuur????????????? grrrr :(

4. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    hahaha, nou ja, het is een beetje dubbel, vandaar dat ik denk ik nog wel kan wachten... het zou hartstikke welkom zijn, maar niet echt gunstig in de planning zeg maar ;) Maar goed, ik zou het nu wel erg graag willen....

5. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Volgens mij is het wel vaker zo dat je temp nog hoog kan zijn tijdens de eerste dagen van je ongesteldheid. Wat je beschrijft klinkt echt als een ongesteldheid naar mijn idee, ook vanwege de krampen die je hebt en de hoeveelheid bloed. Maar mogelijk heeft er wel een bevruchting plaats gevonden, zo vroeg, dat je nog niet echt van een zwangerschap kan spreken, omdat je nu ongesteld bent, maar wat je hcg (en daarmee je temp) heeft opgehoogd. Het zou dan kunnen dat het toch is afgebroken. Maar goed dit zijn maar hypotheses

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Ik heb juist geen krampen, die ik normaal wel heb. Maar goed, ik ga er zelf van uit dat het niets (meer) is. Een tweede streep blijft een tweede streep, maar het is zo vreselijk licht en in combinatie met die menstruatie (dus nu zo goed als over is trouwens) denk ik dat het niets meer is, maar inderdaad wel iets geweest is. Hopen dat morgen mijn temp omlaag gaat...

7. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    En..kleinvalentijntje?? Hoe is 't met je temp?? *is erg nieuwsgierig..*

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hij is naar beneden gedenderd vanmorgen! Ineens nog maar 36,5... Dus misschien is er inderdaad wel iets geweest (die licht positieve test, hoe kan dat anders?) maar is het vroegtijdig mis gegaan en had ik het nooit geweten als ik niet getest of getempt had.... jammer, maar nu maar op naar volgend jaar...

hoe voel jij je nu? Las gisteren je post...

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej Kleintje..Wat rot dat je temp ineens zo gekelderd is!! Misschien inderdaad een vmk..Balen zeg..En hoe bedoel je op naar volgend jaar??

Ik zit nog steeds een beetje in een dipje..'t is frustrerend te weten dat je samen met je vent zo je best hebt gedaan..om er vervolgens achter te komen dat 't voor niets is..Ik zat natuurlijk al een tijdje met frustraties..(omdat 't "zo lang" duurde..), maar dat ik gisteren zeg maar erachter gekomen ben dat ik gewoon géén eisprong heb deze maand is gewoon kl*te! En dat gevoel ben ik denk ik niet zomaar kwijt..maar ach..ik probeer gewoon positief te blijven en als ik volgende maand weer geen eisprong kan ontdekken, ga ik toch maar eens bij de ha langs..

Liefs,
    Anna

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier heb ik nu ook hetzelfde: gister ongi geworden (echt ongi , incl krampen en die bloedklonters wat eerder al werd beschreven :D ) Maar mn temp is ook nog torenhoog!

Nu zag ik dat het bij jou dag 3 zakte dus mss toch maar eens zien of het bij mij ook zakt, normaal doet ie dat meteen dag 1 al dus vind het vreemd.

11. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    ja, hier toch echt niet zwanger hoor, gisteren weer een eisprong gehad... denk een vmk geweest, want had wel een positieve test...

hoop voor je dat het snel raak is!

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Jee zou wel jammer zijn moest het vmk zijn! Hier is ondertussen temp goed gezakt dus alles is ok hier :)

13. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    hier is alles ook gezakt hoor, een aantal dagen na de nod... maar nu heb ik een mega schommelende temp, ff kan niet eens een eisprong vaststellen ;)

Deel Deze Pagina