ja spannend he!! Nou afwachten of ie ook hoog blijft zo rond de 37 graden. De mijne is nog nooit zo stabiel geweest. Ik hoop dat de jouwe ook een triphasic patern word, en dat we samen volgende week positief mogen testen!!
Temps voor nod zeggen eigenlijk niet zo heel veel, alleen dat er een eisprong is geweest (duh) Ik heb eigenlijk altijd prachtig stabiele kaartjes, maar zwanger worden ho maar haha Hopelijk betekend het bij jou wel hartstikke zwanger
Ja klopt hoor ik probeer me ook niet al te gek te maken. Hoe mooi je kaartje ook kan zijn het is en blijft een wonder!
Hier is mijn temp mooi gestegen ik was wel al om 4 uur wakker maar niet uit bed geweest. Is je temp hoger als je al een paar uur wakker ligt?
@ butterfly tja als je veel hebt zitten woelen zou je temp wel wat hoger kunnen zijn. Als ik naar je trouwens puur naar je temp kijkt zou ik denken dat je eisprong gisteren pas is geweest. Ben benieuwd wat t gaat worden
Bedankt bouwjaar voor je reactie! Ik heb geprobeerd zo rustig mogelijk te zijn maar onbewust ga je toch veel woelen indd ik denk daarom ook die hoge temp. Ik vind mijn kaartje ook een beetje vreemd ik heb geen ovu testen gebruikt dus helemaal zeker van mijn eisprong op dag 16 ben ik niet. Het is afwachten wat er gaat gebeuren.
wow haha mooi zeg!! Onze kaartjes beginnen steeds meer op elkaar te lijken. Mijn temp vanmorgen 36.9 dus nog steeds hoog! Ben in tussen best wel een beetje nieuwsgierig aan het worden.. Nouja maandag maar eens een testje wagen op 11 dpo. en jij ga je het volhouden tot aan je nod?
Jaa ik begin het ook steeds wat spannender te vinden!! Ik ga volgende week dinsdag testen een dag voor nod. Jij gaat over 3 daagjes al testen?
ja dan zit ik 11 dpo.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook zo'n 3 dagen voor nod getest. Als het negatief is pas weer op nod als mijn temperatuur hoog blijft natuurlijk! Ik zal het je laten weten. Ik hoop dat ons temperatuur nu mooi 36.9 a 37.0 blijf of hoger!!
spannend die van mij was vanmorgen weer 36.9 nu hopen dat op beide kaartjes van ons de temperatuur hoog blijft! Dan hebben we een triphasic pattern spannend!!
en toch denk ik dat het niks is geworden deze maand hoor! We hebben 3 dagen voor ei het laatst geklust en in mijn vorige zwangerschap had ik volgens mij ook al heel snel last van heel veel afscheiding en nu niet.. Maar goed ik ga als mijn temperatuur hoogt blijft maandag sowieso een testje doen.