Dank je wel babyD!! Je hoort vaak genoeg dat zaadjes een paar dagen kunnen overleven dus de moed niet opgeven hoor!! Ik ben zelf nog nooit eerder zwanger geweest maar ze zeggen elke zwangerschap is weer anders dus misschien dat je nu niet zoveel afscheiding hebt als bij je eerste kindje. Ik heb dat trouwens ook niet hoor. Niet meer als anders wat ik me kan herinneren voor nod. Ik ben benieuwd naar je temp van vandaag!
de mijne blijft 36.9 die van jou dus 36.8 Spannend hoor als ie morgen nog 36.9 of hoger is ga ik eens een testje wagen.. Ik zal het je laten weten!
ik kon het niet laten ik heb vanmorgen een testje van de action gedaan. Er staat een heel vaag streepje op whaa..!! Nu hopen dat het streepje over een paar dagen donkerder word! Misschien ga ik morgen wel even om kruidvattesten die geven eerder positief aan dan de action! Ben een beetje overrompeld. Kijk maar eens bij ovulatie en zwangerschapstesten bij het onderwerp wie ziet iets?
Oooohhh wat spannend!! Ja volgens mij zie ik een 2 de streepje! Ik hoop zo voor je dat die steeds duidelijker wordt:d!! Ja morgen even kv testje doen zie daar ook veel positieve verhalen van! Spannend hoor meis duim voor je!!
dank je wel ik laat het je weten! Ik denk dat de kruidvat morgenochtend niet open is en aangezien ons zoontje s'middags slaapt zal het wel niks worden om morgen heen te gaan.. nou dan dinsdagmorgen maar..
Ik zie het zo niet.. Maar kv test heeft minder HCG nodig dus daar zou je dan wel wat op moeten zien als je op de Action test al wat ziet. Jullie hebben beide een mooie stabiele temp!! Spannend
ik heb testjes gehaald vanmorgen en helaas die zijn negatief. Het lijkt mij dat als ik zwanger zou zijn nu dan wel positief zou testen met de kruidvat. Bij mijn zoontje ook een aantal dagen voor nod! Helaas wij gaan naar de volgende ronde ben ik bang.. En jij al getest?
Ja maar misschien heb je een latere innesteling gehad en maakt je lichaam pas later hcg aan. Je temp is nog steeds mooi hoog. Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen en misschien doe ik dan een testje
ik ben net even aan het berekenen geweest hoeveel dpo ik positief heb getest met ons zoontje. Ik was toen 1 keer de pil vergeten. Zoal ik bereken wanneer ik de 1e positieve test had en aan de hand van de termijnecho wanneer ik mijn ei dan heb gehad kom ik op 13 dpo dat ik bij hem positief heb getest. Dus ik heb toch nog een beetje hoop! Dat is mijn 3e ronde dat ik temperatuur. De 1e ronde ook bergen en dalen!! De 2e ronde heel stabiel voor ei daarna bergen en dalen en toen een constante temperatuur van 36.9 a 37.0 en dat bleef ook zo tot ik ongi werd. dat vond ik vreemd omdat ik dat met het eerste kaartje niet had. Nu heb ik een mooi driefasigpatroon.. Maar ik heb nog een beetje hoop nu ik weet dat ik toen 13 dpo positief getest heb! Mijn lf waren 12 en 14 de vorige keren dus dan zou ik op zijn laatst vrijdag ongesteld moeten worden. Ik denk dat ik over 2 dagen nog eens ga testen als er dan nog niks te zien is gaan we echt door naar de volgende ronde! ben erg benieuwd ik zeg dat je temp morgen weer 36.8 is
Ja gelukkig dus er is nog hoop! Gewoon nog even wachten tot 13 dpo en dan er een testje tegen aan gooien zolang de temp hoog blijft hebben we hoop
ja maar de afgelopen ronde bleef mijn temperatuur ook hoog op de dag dat ik ongesteld werd dus dat zegt bij mij ook al niks helaas
Ik zag dat ik dat ook had bij mijn eerste cyclus waarbij ik temperatuurde. Soms zie je ook kaartjes waar eerst de temp weer omlaag gaat en dan op het laatste weer omhoog schiet
ja dat had ik ook al gezien. Vanmorgen 36.8 dus iets lager.. Ik had gelijk he dat je temperatuur vandaag weer 36.8 zou zijn! Ik hoop dat die van mij morgen weer hoger word en niet nog meer naar beneden gaat! Als ie morgen hoger is dan 36.8 dan ga ik nog een testje doen anders ben ik bang dat ik toch ongesteld ga worden.. En jij heb je al een testje gedaan?? Ben zo benieuwd!!
Jaa ik hoop ook dat jou temp omhoog gaat morgen!! Je had gelukkig gelijk hahah! Als mijn temp morgen nog hoog is ga ik testen
dat je het zo lang vol kunt houden haha Oke als de mijne boven de 36.8 is dan ga ik ook testen morgen. Ben benieuwd wat je uitslag is, ik denk de mijne wel te weten.. negatief..
Ik kan het bijna niet geloven maar ik ben ZWANGER!!!! Vanochtend was me temperatuur 36,9 en toen maar gelijk een testje gedaan. Ik ben helemaal in de wolken. Miej1990 ik ben benieuwd naar jou temp vandaag en ga je zeker volgen! Ik hoop zo voor jou dat je ook een positieve test in handen krijgt!!