temp daalt, geen menstruatie

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door silvana81, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi,

kan je temp dalen en toch niet ongesteld worden?
    mijn temp was gister 36.8 en eergister 36.7 vandaag niet getempt (laat wakker geworden)

om het iets duidelijker te maken:
    (ik heb lange tijd getempt en weet dat mijn temp 36.6/36.7 is voor de eisprong en 37.1 of hoger na me eisprong)

2-3-4 januari had ik wat last van me buik
    5 januari getempt en 37.1 (deze temp betekend voor mij ei is geweest)

11 januari voelde ik afscheiding lopen en bij het naar de wc gaan zag ik dat het bloed was en ook bij het afvegen 1 keer bloed gehad, daarna geen last meer gehad.

15 januari getempt en had ik 36.7
    16 januari getempt en 36.8

ik begrijp nu niet meer of ik nu ongesteld moet worden, of dat mijn eisprong nog niet geweest is.
    (ik zit nu op dag 26/27 en mijn eisprong is altijd rond dag 14-17.)

gister een test gedaan en die was negatief.

maar op me vraag terug te komen is het mogelijk om een lage temp te hebben en toch niet ongi te worden, als je zwanger bent dan blijft je temp hoog toch? en als ie laag is wordt je ongesteld.
    nu is ie laag en wordt ik niet ongesteld.
    meestal daalt mijn temp pas als ik al ongesteld ben of een paar dagen later.....maar nooit daarvoor al.

2. fay26

fay26 Lid

21 mrt 2007
    26
    0
    0
    brabant
    hoi,

Lees even met je mee want ik heb eigenlijk hetzelfde als jij.

Dacht zeker mijn eisprong rond 1 jan. gehad te hebben en heb 10 jan. wat afscheiding met een sliertje bloed gehad maar verder niks.
    Mijn temp was de 11e 36.9 (heb eerder deze cyclus niet getempt, maar weet dat mijn temp boven 36.7 na mijn ei is en 36.5 word ik ongesteld)
    De 13e was deze 36.5 dus ik denk nou komt het maar niks (wel rare buikpijn) en 2 dagen later is hij weer 36.8? snap er niks meer van.

Hopelijk heeft iemand een antwoord voor ons.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    hmm, lastig.

gezien je langste periode van de laatste paar maanden (35 dagen), zou ik nog even wachten.

Op zich kan alles he. Ik ben wel eens met een hele hoge temp ongi geworden, dus ja je temp kan dalen en niet ongi worden. Of misschien is het een innestelingsdip.

Op zich moet een lf, dus de periode na je ei, gemiddeld 14 dagen duren. Dus dan uitgaande van een ei op dag 17, dan kan je (theoretisch) op dag 31 je NOD hebben. Maar nogmaals, alles kan. Niets zo veranderlijk als het vrouwelijk lichaam hoor ;)

Deel Deze Pagina