kan iemand even na mijn kaartje kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door xxxbeebiexxx, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik ben pas begonnen om mijn temp bij te houden op ff,
    mijn temp schommelt best veel,
    ik weet niet of bij de meeste de temp elke dag het zelfde is?
    maar ik lees als je je ei gehad heb, dat ie dan met 0,3 omhoog kan gaan, maar mijn temp schommelt best wel?
    snap er nog niet heel veel van
    kan iemand even kijken, en me helpen met uitleggen?

2. Loe

Loe Niet meer actief

hoi, je temp schommelt niet raar vreemd hoor. Je ziet dat hij in grote lijnen steeds verder daalt, op het laagste punt krijg je dan een eisprong en dat stijgt hij geloof ik minimaal .2 of .3 graden en dan moet de temp drie dagen boven je basale temperatuur zitten, de gemiddelde temp die je had voor je eisprong.
    Kijk anders maar eens bij de tempkaartjes hier of bij het onderwerp temperatuurkaartjes zwangeren. Dan zie je dat er heel veel verschil is.
    Succes!

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    dankje wel voor je reactie
    ik snap er nog niet heel veel van!
    maar als ik het goed begrijp daalt ie dus eerst flink? en als je je ei hebt dan stijgt ie en blijft je temp 3 dagen hoger, dus als mijn temp op 36,6/ 36/7 zou staan zou dat eventueel een ei kunnen zijn geweest?

4. Loe

Loe Niet meer actief

ja, als hij minimaal twee tiende stijgt en dan drie dagen boven je basistemp blijft, heb je een eisprong gehad.
    Je hebt de eisprong gehad op de dag met de laagste temp........dus je weet pas als je temp omhoog is gegaan, wanneer je je eisprong hebt gehad.

Daarom doen ook een aantal meiden hier ovulatietesten.

Groeten Loe

5. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    vandaag is mijn temperatuur het laagst, tenminste sinds ik dat bijhoud is dit het laagste 36,3, ben benieuwd hoelang mijn cycles is, want heb ingevuld dat die 28 dagen is, omdat het zo was tijdens mijn pilgebruik, ik heb vandaag heel af en toe heel lichte steekjes in me rechterlies,maar das echt heel minimaal, ben echt benieuwd! gistere avond wel gemeenschap gehad.

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hoi hoi,

Tis heel lastig idd om je cyclus in te schatten, bij alle vrouwen die aan de pil zijn/waren is/was de cyclus 28 dagen, omdat de pil dat natuurlijk regelt.

Het is nu gewoon afwachten hoor.

7. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ja klopt het is inderdaad afwachten nou, ik zie het wel hoe het gaat! die steekjes in de lies worden nu wel wat sterker, niet pijnlijk ofzo hoor, maar ja ik weet totaal niet hoe een eisprong aan voelt ( tenminste als ik um ga voelen ) allemaal nieuw voor mij, erg spannend dat wel!

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    mss komt je ei wel heel mooi in het midden van je cyclus..zou me niets verbazen als ie er binnenkort aankomt aan je temp te zien :) En anders aan de ovutesten haha

9. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    had gistere dus hele lichte steekjes in me lies, die zijn nu weer wat meer en meer te voelen, ook moet ik vaker plassen en dan ook heel nodig, mijn plass is ook best geel, geler dan normaal, en ook een scherpe geur, duid dat miss op een ei? gistere en vanmorge was me temp 36,3 het laagste sinds ik temp.heb trouwens ook hevige koppijn.en ontzettend moe al een aantal dagen pff

10. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    koude rillingen terwijl ik het niet koud heb...

11. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    Mijn temp vanmorgen hoger, kan iemand even kijken kan dit een ei zijn?

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Heb zo'n gevoel dat gisteren je eisprong is geweest, maar dat kun je nu nog niet met zekerheid zeggen.

Als je temperatuur morgen weer hoger is dan kun je wel nagaan dat je eisprong geweest is. Dus ben benieuwd hoe je temp morgen is meid!

13. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik ging net na de wc en toen zag ik een witte slijmprop ja sorry voor de detials, dus ik denk even kijken, toen ik het tussen me vingers had kon ik wel wel draden mee trekken zeg maar, sorry voor uitleg. ik moet ok ff ook intypen wat voor soort afscheiding je hebt, wat is dit?

14. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    temp was vanmorge het zelfde als gistere

15. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    zou ik nou me ei al gehad hebben? snapt iemand iets mijn mijn temperaturen?

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

als je een slijm hebt wat er uit ziet als het wit van en rauw ei, en je kunt er draden van trekken, dan kan het vruchtbaarslijm zijn.. en dat kan een teken zijn dat je eitje er aan komt, ook kan je het krijgen als je eitje geweest is...

maar je kunt het ook verwarren met achtergebleven sperma, dus als je b.v. de avond ervoor geklusd hebt en het daarna bent tegen gekomen.

ik denk zelf dat je eitje nog niet geweest is, want ik denk dat je temp dan vandaag wel weer had moeten stijgen.. maar wie weet.. :)

Deel Deze Pagina