Hi meiden, Komt dit jullie bekent voor? Zaterdag 10:30 de ovitrelle gezet en vandaag op dinsdag nog steeds geen tempstijging. Waarschijnlijk 36 uur geleden de vermoedelijke eisprong gehad. Ik word er onzeker van. Ik moet beginnen met de utrogestan (eigenlijk gister al), maar durf nu niet zo goed.
Als je zaterdag de Ovitrelle hebt gespoten zou je, je ei toch ook gisteren of zondag nacht hebben kunnen gehad? Dan zou je morgen een temp stijging moeten zien.. Mijn temp stijging is ook vaak laat.
Thnx.. Je hebt waarschijnlijk ook gelijk! maar morgen vertrouw ik mn temp niet meer door de utro. Had stiekem gehoopt op een temp stijging vandaag. Omdat ze altijd zeggen dat je temp 12 tot 24 uur stijgt na je ei.
Je hoort wel vaker van een wat latere temp stijging. En als je ei dan ook net iets later was kan het met gemak nog een dag of een twee duren!
temp stijgt indd heel erg langzaam. Maar hij is nu inmiddels 0.2 graden hoger dan afgelopen dinsdag. Ik gebruik nu Utrogestan, dus geheel objectief is het niet meer. Weten jullie of het zin heeft om as maandag bloed te laten prikken?
Ik heb geen ervaring met utrogestran beeinvloed dat je temp? Bloedprikken om te zien of je ei is gesprongen bedoel je? Sommige artsen doen dat idd. Ben benieuwd wat je temp morgen doet..