Temp daalt niet, niet zwanger

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sparky, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wellicht heb je iets onder de leden zonder dat je het door hebt en heb je daarom iets verhoging...
    Gezien je bloedtest negatief is zou ik er ook vanuit gaan dat je zeker niet zwanger bent..

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee die streep is vals. Bloedtest was negatief.
    Ik ben ook alles behalve grieperig en dat zou ook mijn baarmoedermond niet verklaren.

Ik hoop dat het snel allemaal normaal wordt of anders maandag wel een echo ingepland krijg om andere dingen uit te sluiten.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Whoehoe!!! Mijn lichaam heeft het eindelijk door. Temp is flink gezakt :D

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh fijn! Maar nog steeds apart ;)
    Maar nu kan je tenminste officieel naar nieuwe ronde.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja zeker apart, baarmoedermond is ook nog keihard en dicht. Maar het is een mooi begin :D nu hopen dat er snel een eitje volgt.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jeej, eindelijk. Beter laat dan nooit zeggen we dan maar. Blijf je bmm raar vinden hoor, maar goed misschien komt dat ook iets later dan.

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Die gaat vast ook wel veranderen de aankomende dagen.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Fijn dat je lichaam mee werkt ;)

En je bmm.. daar zou ik me niet teveel druk om maken. Je bent geen gyn dus wellicht voel je het ook net ff iets verkeerd aan.
    Niet ieder lichaam gedraagt zich volgens het boekje natuurlijk.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ukkie, ik weet hoe mijn baarmoedermond voelt normaal voor de eisprong.

Even een update:

Temp weer hoog, baarmoedermond nog steeds hoog, hard en gesloten. Krampen in de baarmoeder hebben plaatsgemaakt voor enorm vervelende steken in mijn borsten. Kramp in baarmoeder is nog wel aanwezig maar niet meer op de voorgrond.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dus die daling was vals positief. Hmm wanneer had je contact met arts? Maandag? Toch maar even overleggen!
    Volgens mij weten wij het allemaal niet. Wel ongelooflijk balen als je niet meer op je eigen lichaam kan vertrouwen :(

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja maandag word ik gelukkig gebeld. Ik hoop dat ik er een echo uit kan halen om andere dingen uit te sluiten.

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Maar je denkt toch aan een zwangerschap...? Je hcg was <1 ..

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee ik denk niet aan zwangerschap, dat is uitgesloten.

Ik denk dat mijn lichaam van slag is en ik wil een echo vragen om te kijken of dat niet toch door een cyste oid komt.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik snap hem! Bang dat je hormoonhuishouding op de een of andere manier van slag is. Hopelijk kunnen ze het vinden! Ik ben benieuwd.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja dat dus.

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Update:

Gisteren werd ik wakker met mega mega vruchtbaar slijm. Baarmoedermond zat hoog, was zacht en stond open. Zo ineens, waar dat normaal een week duurde voor hij helemaal open was.
    Ovutest was donker maar nog niet positief. Verwacht ik eigenlijk vandaag haha. Temp was weer laag.

Dus... gelukkig heeft die hoge temp van het begin mijn eitjes niet tegengehouden om te groeien waarschijnlijk. Temp dit keer laag gebleven en ben er helemaal klaar voor haha.

Wat ben ik blij dat het weer op orde is zeg!

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh mooi! Fijn dat je lichaam zich weer klaar maakt voor ovulatie! Ga je het nog wel vragen vandaag? Of is het zo goed?

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik denk niet dat ik het nog ga vragen. Als ik gewoon mijn eisprong krijg dan zal het vast wel op orde zijn in mijn lichaam.

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ohhh wat fijn! Dat wordt klusserderklus de komende dagen ;)

Deel Deze Pagina