Wat mij opvalt is dat mijn temp eigenlijk zelden vóór of op nod daalt. Vaak pas op dag drie is mijn temp terug op het lage niveau van voor de eisprong. Wie herkent dit, komt dit bij meer meiden voor, is hier een verklaring voor? Ik vraag me af of het misschien iets met mijn hormoonspiegels te maken heeft nl.
Ik heb het zelf niet, maar ik schrijf hier al best een tijd mee en het gebeurt wel regelmatig dat andere meiden dit wel hebben. Ik heb in al die tijd in ieder geval nog nooit gehoord dat het iets met hormoonspiegels te maken heeft, maar waardoor het wel komt weet ik ook niet. Maar volgens mij is het in ieder geval niet iets om je zorgen over te maken!
Heb ik zelf ook. Ik tempratuur nu 3 maanden en ook pas na een dag of drie daalt mijn temperatuur. Ik lees idd dat veel mensen dit hebben, waar het aan ligt, geen idee.
veronika bij mij bleef mijn temp 6 dagen hoog toen ik ongi was..toen zakte ie pas af naar mijn basale temperatuur!
Altijd, natjes? Nou ja, het zal wel gewoon zijn, er zijn gelukkig nog meer dames die dit hebben. Dank voor jullie reacties!
ik heb dat ook, mijn temp zakt pas, als mijn ongie zo goed als over is! dusja kan geen kwaad denk ik...