Vraag over menstruatie..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammie1978, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Ff een rare vraag en een rare uitleg van mijn verhaal erbij :oops: .

Ik "was" 2 dagen overtijd, heb al 4 testen achter de rug en allemaal negatief.
    Net na mijn laatste test vanochtend ging ik naar de wc om te plassen en bij het afvegen, duwde ik het wc papier een stukje in mijn vagina :oops: :oops: om te kijken of ik al een spoor van de :evil: kon vinden.
    Toen zag ik heel lichtbruin erop dus dacht: " ja hoor ik ben ongesteld geworden.
    Telkens die keren daarna dat ik naar de wc ging om te plassen en te checken met het wc papiertje (inwendig) ;) , had ik zo nu en dan een heeel klein beetje bruin. Dus niet eens bij elk bezoek en de laatste 4 bezoeken helemaal niets meer. Ik heb een maandverbandje voorgedaan maar zelfs daar zat niks in.

Ik heb ook nog 2x gemeenschap :oops: gehad en dacht nu moet het wel los komen maar nee hoor.

Ik heb dit nog nooit gehad. Als ik ongesteld was dan zette het altijd binnen een uur wel door maar nu dus niet.

Kan het dan nog komen, ik bedoel kan de menstruatie ff stoppen?

Groetjes Sabrina

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Het kan best dat het een paar daagjes opschuift omdat je er zo mee bezig bent. (miss zit je wat in de stress omdat het niet op gang komt) Er zijn een boel factoren waardoor je cyclus even in de war kan zijn. Ik zou zeggen ga eens op de sneup op google.... Daar kom je vast wel iets tegen, of ga eens zoeken binnen het forum, wellicht vind je hier ook nog wat info...

3. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja was al ff aan het googlen maar kan nog niet echt wat vinden.
    Ik kijk het wel gewoon aan, alleen raakt m'n geduld een beetje op :) ...

4. Mammie1978, in het NOD forum zijn geen losse topics toegestaan en daarom heb ik je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.
    ;)

Deel Deze Pagina