@ Csillag, ja als het me ei is, is die idd vroeg.. Maar als die bevrucht word heb ik geen commentaar Succes jij met klussen @ Mamakitty, ff in de gaten houden idd.. kan niet wachten tot morgen ochtend haha Liefs
Nou Meiden, hier is mijn temp hetzelfde gebleven.. wel sinds vanmorgen ongi krampen .. ! En zere tietjes haha Hoe gaat het bij jullie? Liefs
hi zie dat je ook op je eitje wacht... ik ook.. gisteren en eergisteren nog licht streepjes op ovutest en vandaag nix meer... en al dag 16. waar blijft mijn ei... zucht.
ahh ik hoop dat tarwekim zal helpen, ik hoop voor korte cyklus.. de vorige ( 52 dagen ) was niet leuk... 12 dagen haal ik niet meer. maar de temperatuurcurve is wt dudelijker dan de vorige...deze blijft tenminste laag.
Nou heb net wat eggwhite gespot op de wc Dus denk dat mijn ei er nu aan zit te komen .. Zal wel fijn zijn haha.. We zien het wel over een aantal dagen hoe FF het berekend.. Hoelang doettie er eigenlijk over om je eitje te bereken? Liefs
heh.. zou tijd zijn dat ie weer komt...op mijn ovutesten zijn er altijd twee lichte streepjes ...en de tepzakt alleen maar..
Het kan dan zijn dat je zwanger bent , maar pin je er niet op vast. Mijn temp was vanmorgen weer laag, maar DENK dat ik vandaag mijn ei heb gehad, heb al de hele dag erge krampen! Doet soms echt pijn ... Maar nu heb ik vrijdag voort laatst geklust !
hey ei-deskundigen Ik hoop dat ik mag inbreken? Ik was dus helemaal in de war en eigenlijk nog steeds. Mijn ovu-testen waren dag 12 en 13 negatief, dag 14 en 15 positief, dag 16 negatief met jullie genoemde temp.dip. Je zou zeggen dat mijn ei was gesprongen. FF geeft helemaal niets aan(zit nu op dag 18 ). Op vorige cyclussen gaf hij wel de dag na ovulatie gelijk een kruis. Zet hij misschien vanaf morgen pas een kruis? Of heeft mijn lichaam de ovu-tetsen voor de gek gehouden? Snappen jullie het? Kan niet duidelijker zijn,sorry. liefs ilona
@Sylcor, als je temp hoog blijft, heb je idd goede kans. Als je het een aantal cycli bijhoud, dan weet je wanneer jouw temp daalt. De mijne daalde altijd 1 dag voor nod, dus als ie dan nog hoog was, dan wist ik al dat ik zwanger was zonder te testen! (2x gehad, erg leuk om het al te weten voor je een test in je handen hebt hihi) @Butterfly, oh jee, zou heel goed kunnen dat ie dan vandaag komt, morgen temp gestegen......dan ben je denk ik wel te laat met klussen.....mannetje niet in de buurt he om ff snel langs te "wippen"? @ilonaa, je moet niet altijd van FF uitgaan hoor, die gaf bij mij de verkeerde dag door....pas toen ik iets veranderde zetten die het kruis op de goede dag (en ik wist het 100% zeker door temp en ovutesten)