Nou temp was vanmorgen 36.9 ! Dus das is klote, als ik dan gister mijn ei had, nou hopen dat het ventje van me superzaad heeft. En anders door naar ronde 2. Weet dan in iedergeval dat me cyclus dan niet zo heel erg lang is, en ik weet wanneer ik mijn ei moet verwachten dus dat is fijn
hmm dan denk ik idd gister ei... En 5 dagen ervoor geklust...hmm heb er een hard hoofd in, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik denk ook niet dat het deze ronde raak is.. Maar goed, dan gaan we gewoon door naar de volgende ronde
Dus dat betekend nu dat ik een cyclus heb van 31 dagen? Omdat mijn ei op CD 17 was.. Dan is mijn NOD 9 dec.. Klopt dat?
9 November 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 23 November 2008 Een beetje vruchtbaar 24 November 2008 Vruchtbaar 25 November 2008 Erg vruchtbaar 26 November 2008 Eisprong 1 December 2008 Innesteldag 10 December 2008 Vanaf hier kun je testen 19 Augustus 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Dan zegttie dit.. heb ik dan een cyclus van 30 dagen?
Dag 17 ei, plus 14 dagen is dag 31 NOD. Maar die laatste dag (dus dag 31 rekenen ze in de berekening niet mee, omdat je officieel als je ongi word die dag nr 1 is)
hoe zie je dat dat je ei op de 17e was?... of aan alle andere datums?Ik zou het ook graag willen snappen... MAAR eerlijk?! Ik moet zeggen dat ik begin het te verliezen.. ik snap niets meer van mijn lichaam...gisteren dacht ik wow dit wordt wat en vandaag is het weer , 36,4?! en al dag 22...
@ mama kitty, ik snap Thnx.. @ Csillag, ik denk dat ik mijn ei heb gehad, omdat ik veel slijm verloor en gisteren hele erge krampen had.. of je het aan de temp 100% kan zien, weet ik niet..
@ Csillag, ik denk dat ik mijn ei heb gehad, omdat ik veel slijm verloor en gisteren hele erge krampen had.. of je het aan de temp 100% kan zien, weet ik niet..[/quote] owww oke spannend! ik hoop het beste en hogste temperatuuren voor je, blaas blass... gebruik je geen ovutesten?was die ook positief/ dan komt je ei zeker weten!
Gebruik geen ovu testen Is teveel gedoe haha, ben pas in de 1e ronde.. Dusja. Las net trouwens dat er een aantal dames zijn die ook 5 a 6 dagen voor hun ei hebben geklust en toch zwanger zijn, is er dan toch een beetje hoop voor butterfly ! Liefs
Ik ook .. Ga der niet vanuit, dan valt het alleen mee.. Dan moet ik mijn banner even aanpassen naar 31 dagen denk ik.. anders klopt tie niet meer..