nee helaas weer een vage streep bij ovutest.. zucht... wordt weer een lange rit. butterfly! omhoogvliegen met de tempies! duim voor je
langzaam..zucht. nog geen teken van slijm en geen posi ovutest.. alleen maar vage streepjes. kan nog lang duren hoor...
jep.. ik had gisteren wat duidelijkere ovutest, zeg maar bijna zelfde als de test-streepje maar mijn temp is lager gegaan. ben ik benieuwd wat de ovutest vandaag doet. Ik ben zat van die testjes.. ik maak deze ronde af dan daarna stop ik met tempen en testen.. is echt niet te doen hoor... hoe is het met jou mammakitty? butterfly: ziet er goed uit hoor! duim voor je. liefs csillag
Joepiee ! Ik blaas hem ff omhoog voor je ... (komt tie ) PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT !
heeft echt geholpen hoor! ff een vraagje: nu dat de temp omhoog is gegaan heeft geen 'nut' meer om te klussen toch?
Voor zw-schap heeft klussen (denk ik) geen zin meer Maar goed dan mijn blazen geholpen heeft haha .. Mijn temp blijft constant.. hopen dat het een goed teken is ! Liefs