Ja! eindelijk je ei gehad! *wel kortere cyclus nu he* Met mij gaat het prima hoor meis! @Butterfly, ziet er goed uit, maar helaas kunnen we nu nog niets zeggen 100%
dank je wel ik denk dat we hebben goed en genoeg geklussed voor een beebje.. om de dag en voor (di wo do) voor/rond mijn ei elke dag. Mijn ovutest op woensdag was ook niet te missen zo donker en mijn temp is omhooggegaan... nu nog afwachten de rest. |Butterfly WAT SPANNEND ZEG! voel je al iets ? bvb zere boobs? wanneer ga je testen? duim voor je..ziet echt goed uit.
ja mooi he?! ja korter en de temperatuur is meer volgbaar. leuk je weer te zien hier. succes met je zwangerschap!
Lady's ! Wat ik voel haha, valt opzich wel mee.. Vandaag een beetje buikpijn en misselijk.. En idd af en toe zere boobs. Wat me het meeste nog is opgevallen is dat ik sinds een paar dagen rare duizelingen heb. Ik ga maandag testen, de pendels zeggen dat ik maandag 8 december 2008 een posi test in handen zal hebben. Dus dan ga ik pas testen.. Hoe staat het nu bij jullie? Liefs!
Ow ja, en vergeetachtig .. Daar dacht ik net pas aan haha Het is erg vervelend.. Hoor thuis de hele dag, dat heb je al verteld..
Hoi dames, Heb jullie berichtjes gelezen en leef helemaal met jullie mee! Mijn man hebben vorige week besloten er nu helemaal voor te gaan en heb dus gelijk een thermometer gekocht om te temperaturen. Gisteren was m'n temperatuur opeens lager en vanmorgen veel hoger (zie linkje). Ik denk dus dat ik m'n eisprong heb gehad. We hebben gisteravond nog geklust, dus nu hopen dat het goed gaat! Hoe snel kan je lichaam signalen af gaan geven (zere boobies enzo)? X
Zozo das een flinke stijging kriebels ! Ik heb rond mijn ei ook zere boobs gehad, dus dat kan daarvan zijn.. Succes met klussen en tempen !
ja heb ik ook zere boobs en tepels...en echt veel vruchtbare slijm.. maar mijn ei is al geweest... snap weer niets van.. succes meiden!
IK ZIE HEM En nu maar hopen dat je temp. mooi hoog blijft, ziet er goed uit zo Die van mij is tot op heden érg stabiel, maar met de ovulatietesten al een lichte 2de streepje dus zit er aankomende week aan te komen (hoop ik)
Vandaag was m'n temp weer hoog Had gisteravond en vanmorgen wel iets bloedverlies. Weet een van jullie of dat van innesteling kan zijn ofzo? @Lovable en Csillag: zijn die ovulatietesten handig in gebruik?
Ik gebruik die van de Babyboomshop, lekker goedkoop en duidelijk. Ik begin meestal op dag 8 van mijn cyclus, dan 1x per dag om 12 uur s'middags na vanaf 10 uur s'morgens niets meer te hebben gedronken. Er is na verloop van dagen een 2de streepje te zien die telkens donkerder wordt, is hij bijna net zo donker als de andere streep of donkerder dan komt je ei binnen 24 tot 28 uur. Na die piek wordt het 2de streepje weer lichter van kleur. Dit is de 2de cyclus dat ik ze gebruik, vorige keer VMK gehad dus ben nu ook benieuwd vooral omdat ik dit keer ook begonnen ben met temperaturen, nu kan ik gewoon niets missen
Bedankt voor je uitleg Loveable! Mocht het deze ronde niet raak zijn dan ga ik ze de volgende ronde ook zeker gebruiken! Jij veel succes met klussen de komende week
@ Kriebels, dat bloedverlies kan van je eitje zijn.. Voor een innesteling is het nog te vroeg Hier is mijn temp 0.1 graag gezakt, nog geen tekenen van ongi .. MORGEN TESTEN Zoo spannend.. @ Csillag, feli met kruis ! Liefs