Hey meiden hier is de meid met de "rare" cyclus weer Vanmorgen temp ineens weer erg hoog gestegen. buikpijn is minder maar heb nog wel roze-bruinverlies Ik hoop zo dat dit nu een eisprong kan zijn, zou wel een erg duidelijk kaartje zijn dan Uit de ovutesten kan ik geen wijs meer wordenhoor, donker licht donker licht, begrijp er niets meer van evenals het roze-bruin verlies van de afgelopen dagen wat dus niet doorzet in ongi maar wel af en toe zo erg is dat ik iets voor moet doen in mijn slip. Afwachten maar dacht ik zo, zit niets anders op, ik temp gewoon vrolijk door en met de ovutesten ook gewoon verder nog een paar dagen en dan zien we wel. (gelukkig gisteren wel goed geklust en vanavond weer )
Heb net vruchtbaar slijm gespot? Was wel vermengd met wat bloed maar zeer stretchbaar, kon het zeker wel bijna 10cm uitrekken (bah heerlijke details weer op de vroege morgen) Ook heb ik mijn bmm weer gevoeld, gisteren was er een klein gaatje te voelen die nu vanmorgen ineens veel groter was met veel slijm erbij. Denk dan toch mijn ei, kan haast niet nders, stomme ovutesten pffff
denk ook je ei, dus lekker klussen nog een paar avonden meid, just to be sure En die ovutesten.....van welk merk?
Hmmm hoor ik toch goede verhalen over...maar misschien werken ze bij jou gewoon niet of niet goed. Dus ik zu geen ovutesten meer kopen en het houden bij tempen en slijm in de gaten houden.
hi meiden, jejtej idd spannend zeg... benieuwd wat voor temp je morgen hebt. Ik ben erg verkouden, voel me niet zo lekker ik hoop dat snel voorbij is... verder geen zwanger gevoel, niets... iest zegt dat het weer niets wordt deze ronde alvst fijne weekeind!
Meiden ben net terug van de huisarts, pff heb een dik half uur onderzoekjes gehad, ook inwendig, schaamde me best omdat ik bloedde gelukkig is ze een hele vriendelijke vrouw. Bmm was zo goed als dicht en bloedde dus géén ovulatie maar echt een ongi! Ze vond het werkelijk prachtig hoe ik alles bijhield (had ovutesten en tempkaartje meegenomen) dus nu weet ik waarom ik geen positieve ovutest had want had geen ei, maar snap alleen de temp dan niet maar daar wist zij ook geen duidelijkheid over te geven. Ze heeft nog met een andere arts gesproken over mijn problemen en zelfs waar ik bijzat het ziekenhuis gebeld gyneacoloog. Nu is het feit dat ik af ga wachten , ik moet dit als nieuwe cyclus zien en van gewoon 28 dagen uitgaan, iedere dag tempen en op dag 8 weer beginnen met ovutesten. Volgende week vrijdag moet ik naar intakegesprek IVF/PGD daar moest ik dit direct aangeven in de hoop dat hun me verder gaan begeleiden en anders krijg ik begeleiding hier in he ziekenhuis en de arts wilde erop benadrukken dat ik snellen in aanmerking moest komen voor IVF-PGD dus liever geen lange wachttijd of dan maar een andere behandeling misschien met clomid. Al met al zit ik nu dus ook in de MMM Medische malle molen Het gaat weer lekker allemaal hier maar ja niets aan te doen en hopen maar dat ze me kunnen helpen op korte termijn...
Loveable: ik heb ook positieve ovutesten gehad, maar ik heb ook geen ei gehad. Die van mij waren van sensitest en hij was echt heel duidelijk, maar volgens mijn gyn heb ik geen ei gehad van de eerste ronde clomid (50mg). Ook zat er geen logica in mijn temp, nu trouwens nog steeds niet zitten raren pieken en dalen in. http://www.fertilityfriend.com/home/237551 Ik ga dus alleen nog maar tempen en geen ovutesten meer gebruiken, zonde van het geld ook. Ik zit nu trouwens de 2e ronde clomid(100mg) ik heb daarvoor een kuurtje Provera gehad om ongi te worden, maar dat werd ik netjes na 30 dagen en toen was ik nog niet eens klaar met de kuur, dus ik vraag me af wat er niet klopt Succes iig!
hoi meiden, Ik heb zw test gedaan donderdag avond en vanochtend..kon niet wachten! die van donderdag was negatief,weggegooid. die van vanochtend ook.. maar na een tijdtje ( toen ik niet meer boos was) heb ik hem uit de prullenbak gevist en JA er was een lichte streep op allebei! ..maar de test was wel ingedroogd... .. ik ben 3 dagen voor nod... Verder heb ik geen trek in eten, mijn boobs zij best groot en véél plassen... Wat zal het zijn?
Nog even een dag ertussen laten en dan s'morgens wéér een test doen dan is je HCG verdubbelt en moet hij duidelijker zijn geworden. Ik duim voor je mee meid
ik hoop het!ook kijken wat is mijn temp morgen.. die van vandaag is al duidelijker dan die van donderdag.. wat spannend zeg. het kan ook een indrooglijntje zijn..
@csillag: spannend voor je! Ik zal voor je duimen! Je temp kaartje ziet er super uit! @Loveable: lijkt me heel vervelend zo'n onderzoek. Ik hoop voor je dat de gyn je kan helpen en dat je toch nu snel zwanger kan worden. Mijn temp kaartje ziet rommelig uit... Ik denk dat het deze maand niets wordt. Kan ik gelukkig wel champagne drinken met oud en nieuw. X
@ Csillag, spannend meid! Hier nog steeds een hoge temp, 37.2 gisteren.. Vanmorgen niet kunnen tempen. Morgen weer. Snap er niks van. Mijn eetlust is veranderd en mijn boobs doen erg zeer.. Ik kijk het nog even een paar daagjes aan.. Liefs!
@ butterfly: als ik jou zo hoor ben je zwanger! Wanneer heb je voor het laatst een zw test gedaan? Ik zal ook voor jou duimen! Lfs
Ik heb een test gedaan op mijn NOD .. Die was toen nega.. Ik heb ook al de hele tijd krampjes en als ik moet niezen doet het pijn :s ! Dus ik wacht nog een paar dagen mijn temp af, en blijft die nou hoog.. ga ik donderdag testen..
Nou dames...hier nog meer onduidelijkheid Na 2 dagen licht bloedverlies en vandaag alleen nog maar lichte spotting maakt mijn temp weer een enorme duikeling Krijg er nu helemaal geen hoogte meer van maar ga vandaag toch maar weer de ovutesten pakken denk ik voor alle zekerheid en gewoon klussen, je weet immers maar nooit. Ben wel erg zenuwachtig voor aankomende vrijdag voor intakegesprek IVF/PGD, ik hoop dat het wat voor ons kan betekenen en ik ben erg benieuwd wat mijn temp nu gaat doen allemaal Want snap er momenteel geen snars meer van
@ Loveable, heel veel succes vrijdag meid! Ik hoop ook voor je dat je duidelijkheid gaat krijgen. Hier koorts ! Dus niet goed kunnen tempen vanmorgen, was 38.0 .. Voel me verder wel goed alleen erg moe haha, en heb krampen in mijn liezen en dan nog steeds die boobs.. Ow ja en nu een symptoom van de koorts, ontzettende keelpijn ! BahBah..