Hoi meiden, @ Butterfly ik zou je temp toch noteren en bijzetten dat je ziek bent. je weet het mar nooit. ben ook verkoden maar gelukkig geen korts..succes met testen op do! @ loveable lijkt me ook heel vervelend zo'n onderzoek. zal ik voor je duimen en hopen we maar dat je snel zwanger zal raken! @ kriebels DANK je wel . ik hoop het! Hier weer een hoge temp! inmiddels al dpo 12, bij de vorige cyklus werd ik op dag 13 ongi dus echt spannend. Ik durf nog niets hopen en denken , misschien ... Verder voel ik niets veel, beetje rare buik en moet ik niet aan denken om kip eten véél plassen. Ook zulke rare dromen...en 2 x moest ik s'avonds plassen.. liefs csillag
SCillag, spannend meid! Nog ff 2 dagen volhouden en als je temp 1 dag voor nod nog steeds hoog is; testen!
al gezien mutsje ook HIER gefeliciteerd! DIKKE KNUFF! Je bent trouwens de 2e in korte tijd die zwanger is door mijn tip van tarwekiemolie en meteen direct na het gebruik in de 1e ronde!
dank je wel! hoe gaat het met jou heb je al een test gekocht? ik hoop voor je dat die meer duidelijkheid brengt. Je kan ook je ha bellen.. wie weet, komt die met goede antwoorden? of de verloskundigen hier op de site? of beginnen met tarekim olie capsules(vitamine -e + nog paar dingen)!! help je cyklus korter en regelmatiger maken!! Ik heb deze maand ook braaf geslikt en kijk.. joeppie! Temp nog steed hoog! Ik heb do afspraak met de ha, ze willen eoa vertellen omdat dit mijn eerste keer is. spannend dus. Ga do ochtend en vette zw test plassen en dan s'avonds mijn man verassen... hij wil nog zo graag klussen, ook voor een baby en ( stom) ik durf niet meer, ben zo bang dat het fout gaat.. stom-e? lief en succes allemaal.
hej meid dat is niet stom hoor!dat hebben er meer! mijn temp was van morgen 37.45! donderdag is me NOD!dus ook spannend! heb je verder nog ergens last van?
Dat is nog mooi hoog!hou het zo!ga je niet testen dan? het zou nu al kunnen of niet?ho lang duurt bij jou van ei tot ongi? 14 dagen? bij mij is het wat korter... maar spannend zeg! last? hmm even kijken geen trek in eten liefst alleen maar drinken, beetje verkouden, gespannen boobs, en veel plassen.dikke buik gevoel Verder niets en jij?! ik duim voor je! liefs csillag
Hej meid! ik heb gisteren met mijn domme hoofd getest 4dagen voor NOD en die was goed negatief ! ik wil nu op zijn vroegs zaterdag testen!maar ben noooit! overtijd! (dit is de 9deronde).Behalve toen ik zwanger was maar is vmk geworden. waar ik last van heb : mijn brosten, steekjes in me buik rommelende buik misselijkheid erg moe zo dra ik wat gedronken heb naar de wc moeten mijn tepels spannend dus! liefs snippie
jah idd maar waraom zou het nu wel lukken en de afgelope maanden niet!we gaan het wel zien. ik hoop anders dta me ongi gewoon donderdag komt dna heb ik een weer een mooie cyclus van 28!(ben namelijk regelmatig)
ha ladies! @ Csillag: Gefeliciteerd! Met mij alles goed. Op basis van mijn temp denk ik niet zwanger te zijn maar mijn lichaam geeft hele andere signalen af. Ik voel me anders, gevoelige plek in mn borsten en verminderde eetlust en soms zelfs misselijk. Morgen ga ik testen. Dan ben ik ook jarig dus wie weet kunnen jullie me dubbel feliciteren Hug
O ja, en gisteren heeft een spirituele vriendin voor me gependeld en die zei bevestigde dat ik zwanger ben. Ze zag het al toen ze binnenkwam. En volgens haar krijg ik een tweeling, twee meiden. Dat laatste heeft ze al eens eerder gependeld. Spannend he! X