Hier kan ik volgens mij nog helemaal niets uithalen he? Wat een rotcyclus is dit! Ben in begin van cyclus week ziek geweest, kan dat van invloed zijn geweest op groei van ei ofzo? Verder slaap ik 's nachts dramatisch.. lig er op tijd in maar slaap meestal pas na 12u.. en dan ben ik rond 2 uur weer wakker en daarna is het een tijd van doezelen/wakker.. Denk dat dat ook kan zorgen voor deze zwieberende temperaturen? Hopelijk snel duidelijkheid! Heb trouwens ook 31-10 t/m 5-11 ovu-testen gebruikt; allemaal negatief..
Lijkt op mijn kaartjes ik zie dat je periodes nigal wisselend zijn. Als dit blijft zou ik eens laten kijken of je geen pco hebt. Dan kan het namelijk ook flink wisselen en bij de meesten met een onregelmatige cyclus blijkt dat het vaak te zijn. Maar hoeft niet hoor. Alleen het kloterige is dat je nooit weet of en wanneer je je ei kunt verwachten.
Ik slik Etos zwanger worden.. en dat ging goed, alleen cyclus van 41 had ik ze niet geslikt.. dus dacht eigenlijk dat het daaraan lag.. Maar weet niet welke kant het nu op gaat.. Ben paar jaar geleden ook gestopt geweest, toen had ik mega cyclussen van 66-66-100+ en toen weer begonnen met anticonceptie. Wordt er erg onzeker van iig zo!
Dat zou best pco kunnen zijn. Dan mag je trouwens geen zwanger worden van etos slikken. Dus voor de zekerheid zou ik gaan voor een multi zonder vitex agnus. Toen je de eerste keer gestopt was, was je toen toevallig zwaarder dan nu?
Nee niet zwaarder, hooguit 2 kilo ofzo. Maar ben zowieso niet te zwaar ook, dacht dat pco vaak daarbij voorkwam? Zat toen in een relatie waarbij ik wel kinderen wilde, maar niet met hem.. dus dokter zei dat dat onbewust ook cyclus kon beinvloeden.. En verder moet je je lichaam toch eigenlijk jaar de tijd geven om te resetten? Waarom mogen die zwanger worden pillen niet bij pco? (dacht trouwens dat het pcos heette?)
Mijn cyclus doet ook al zo raar snap er niks van.. Ik slik ook etos zwanger worden maar zit eraan te denken om te stoppen,.miss komt het.juist hierdoor ?
Pco of pcos is het zelfde. Zwaar zijn kan maar hoeft niet. Mijn gyn zei dat ontpillen onzin is, dat zich dat alleen uit in pukkels of iets dergelijks. Maar ken iemand die pas na een jaar een goede cyclus had idd. Bij pcos heb je meestal o.a. te veel oestrogeen. Die pillen van de etos stimuleren juist de oestrogeen. Hoe het precies zit weet ik niet. Maar op zich heb je nog wel iets van een cyclus dus zolang dat zo is, gewoon lekker proberen en blijven tempen, dan voel je je nooit ongerust overtijd gaan.
Dit kan ook zo mijn kaartje zijn. Irritant hè! Mijn temp schommelt altijd enorm. Heb eigenlijk met tempen mijn ei nog niet ontdekt en eigenlijk ook niet met ovutesten. Volgens mij is mijn slijm het meest betrouwbaar. Ik slikte ook 1 maand de etospillen niet en toen was mijn cyclus ook gelijk langer. Dus ik ben er ook maar weer mee begonnen. Het meest vreemde bij mij vind ik nog dat voor het zwanger worden mijn cyclus wel regelmatig was. Ik gebruik al jaren de pil niet meer. Maar bij jou was je kaartje vorige maand wel ok. Super frustrerend dit! @babke: hoe zit het met pco dan? Wat zijn de kenmerken daarvan? Owh ja mijn kaartje staat ook in mijn handtekening.
Vorige maand had ik ene goede temp idd! Denk dat het gewoon ook veel met m'n nachtrust te maken heeft.. ik ging vannacht ook pas weer om 2 uur slapen.. Vorige maand waren mijn eerste temperaturen allemaal stukje lager dan nu.. Heb iig een andere thermometer besteld met 2 decimalen achter de komma. Die ik nu heb ik niet erg betrouwbaar heb ik het idee.. als ik 3x achter elkaar doe, scheelt het soms 0,3 en dan niet eens oplopend, gewoon door elkaar.. @Babke: Heb niet echt symptomen die ik kan toeschrijven aan teveel oestrogeen volgens mij.. alleen veel last van acné, maar dat is meestal tussen eisprong-menstruatie juist.. Maar verder geen overmatige haargroei of overgewicht ofzo.. weet niet wat het verder nog kan zijn? Heb het wel ooit gedacht hoor, maar toen ik verder ging lezen kon ik me iig daar nergens in herkennen..
Ik heb precies hetzelfde! Mijn thermometer geeft ook elke keer iets anders aan als ik 3 keer doe.. Ook maar eens een andere aanschaffen.
Nou nu iig 3 dagen stabiel.. das iig beter dan alle kanten op vliegen.. Hopelijk komt er dan ook nog een ei om de hoek kijken deze week!
Maandje op vakantie geweest en daar niet getempt vanwege de tijdsverschillen. Daarvoor wel, maar die kaartjes laat FF niet zien.
Mijn temperatuur is nu ook een beetje gelijk aan het blijven, voor mijn gevoel heb ik echt vorige week dinsdag mijn ei gehad, ook aan mijn slijm te zien.. Kan het echt niet zijn dat ik mijn ei al gehad heb ? Kan iemand eens kijken naar mijn kaartje ?
Volgens mij zou je temp dan 0,2 minimaal hoger moeten blijven en dat is niet echt het geval bij jou zo te zien.. maar dit is ook pas de tweede maand dat ik temp hoor, dus weet het ook niet precies.. Maar ik dacht ook vorige week ofzo dat ei eraan kwam door slijm, maar was ook loos alarm..
Hmm irritant hè.. Ik had vorige week ook een beetje bloed en dat had ik vorige maand ook bij mijn eisprong.. Pff om gek van te worden! Dat wachten vind ik zo erg, maar mag niet klagen ben pas begin september gestopt.
@love je eisprong is zeker nog niet geweest hoor. Waarschijnlijk heeft het toch met het ontpillen te maken.
Ja dat dacht ik al, soms denk ik dat het aan de thermometer ligt ahaha maar die zal wel kloppen.. agja, we klussen gewoon lekker door, en dan is het hopelijk een keer raak !
Oh nou das ook nog maar kort dat je gestopt bent inderdaad! Ik ben sinds eind mei gestopt, maar tot sept veilig gedaan nu ben ik er helemaal klaar voor, maar nu gaat m'n cyclus walgen