Temp de la troep!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Zsa, Nov 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Heb je toevallig ovulatietesten gebruikt, Love? En weet je zeker dat je die ene dag eggwhite had? Stom he zo'n dip :( Ik had ook gehoopt weer wat omhoog te gaan..

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Nee geen ovu testen, heb ik wel gebruikt in het midden van mijn cyclus maar ze waren op voordat ik een eisprong had en vond het aardig duur!
    Nee niet zeker dat ik eggwhite had, had wel veel slijm en rekbaar maar wel troebel.. Agja, ik wacht wel af :)

Vind het zo vreemd, heb vanaf maandag tot zaterdag hele erge steken gehad, zaterdag morgen weer slijm en savond hele erge ongi krampen. Dus er moet toch iets gebeurd zijn ?? nou geen krampen en steken meer alleen gister 1 felle steek. Vanmogen had ik weer slijm op het wc papiertje zitten... heel raar allemaal maar kan niks anders doen dan afwachten.

Ja bij jou is het ook al zon circus in je kaartje, nou hopelijk is het snel raak !

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Die testen zijn inderdaad ook vrij duur als je ze vaak moet gebruiken. Er is een enkeling die maar 3 testen hoeft te gebruiken en dat er gelijk een positieve tussen zit, maar die dames voelen dan ook al zelf aan dat hun ei eraan komt..

Als ik je verhaal zo lees, dan neem ik toch ook wel aan dat er iets gebeurd moet zijn. Maar wat..? Is dit je eerste ronde zonder pil? Misschien klachten van ontpillen?

Heb je toevallig ook "slijm" gehad wat Watery was? Dan voelt het echt best nat daar beneden..

4. Love2011

Dit is de 2e ronde, ben begin september gestopt met de pil.
    Ja ik weet zeker dat er iets gebeurd moet zijn dat kan niet anders! Maar ik had op cd19 echt rekbaar slijm, ik dach toen ook echt dat ik een eisprong gehad had omdat ik ook een beetje bloed had (had ik vorige ronde ook na eisprong). Ik heb laatste weken eigenlijk constant waterig slijm gehad, voelde echt alsof ik ongesteld geworden was.. maar sinds afgelopen zaterdag is dat minder.. pff wat een onzekerheid, hoop echt dat mijn eitje geweest is :)

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Irri die onzekerheid Love.. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je :)

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik heb juist bloed gehad voor mijn eisprong (zie kaartje). Hoe dat kan weet ik niet, maar die spotting ging ook gelijk op met het rekbare slijm wat ik had. Toen ging het over in Watery (was echt nat, niet slijm maar voelde echt als water) en daarna nog een keer rekbaar slijm. FF zegt dat ik voor die laatste dag rekbaar slijm (ik neem aan dat dat nog het restant slijm van mijn vruchtbare dagen was) mijn eisprong heb gehad. Na die dag had ik ineens geen tot weinig afscheiding. ALS ik afscheiding had was het sticky of cremery.. Ik denk wel dat je eitje geweest is hoor! Weet alleen even niet op welke dag..

7. Love2011

Ja idd Zsa, bij jou ook nog steeds niks zie ik :( balen he!

Ja zelf denk ik ook dat mijn ei geweest is maar wanneer ??
    Ik test dinsdag gewoon en anders een week later nog een keer.. anders laat ik het allemaal even rusten, vl zei vanmorgen dat hij vond dat ik teveel op deze site zat en me er teveel mee bezig hou.. hij vind dat ik daardoor mezelf gek maak.. maarja aan de andere kant is dat voor hem makkelijk praten he.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Love: eigenlijk vind ik dat mensen die niet in onze situatie zitten (dus zwanger proberen te raken) niets over ons kunnen zeggen.. Ik weet zeker dat als zij in onze situatie zouden zitten, er precies evenveel mee bezig zouden zijn als wij! Doe gewoon waar jij je het prettigst bij voelt :) Nog maar 6 nachtjes slapen!!

9. Love2011

Ja dat is ook zo, denk ook dat het t verschil tussen man en vrouw is..

Ja idd nog 6 nachtjes :) ook al ben ik niet zwanger en wordt ik ongesteld dan ben ik nog blij.. haal mezelf allemaal dingen in het hoofd wat er mis kan zijn dus ben al blij als ik ongesteld wordt.

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ach en als je niet zwanger bent, dan is dit nog maar je tweede ronde! Er is denk ik niks mis met je hoor, tenzij je allemaal rare hevige bloedingen gaat krijgen ofzo.

Aan de ene kant heeft de vl wel een punt: ik denk dat hij bang is dat vrouwen over het algemeen onzeker worden van die gekke temperatuurschommelingen. Maar ja, we willen nou eenmaal onze cyclus leren kennen, dus noteren doen we, en dan ga je je er automatisch ook mee bezig houden! Mannen ;)

11. Love2011

Ja daarom, het is pas de 2e ronde dus.. maar toch, je leest van alles over dat pcos enzo.. dan denk ik meteen van ooh miss heb ik dat dan ook wel maarja ik moet gewoon ontpillen denk ik.

Ja idd mannen hahah

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik heb veel temperatuurkaartjes gezien van dames die net waren gestopt met de pil. Zitten heel veel lange cyclussen bij, dus bang hoef je niet zo snel te zijn. Meestal duurt het wel 2 a 3 cyclussen voor zich een vast patroon ontwikkelt in je cyclus. Afwachten denk ik dan maar (ook al klinkt dat heeel gek uit mijn mond haha).

13. Love2011

Ja is ook zo, moet gewoon geduld hebben maar dat is best moeilijk he hahaha

hopelijk is het snel raak!

Hoelang was jij ook alweer bezig ?

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Dit is mijn eerste ronde :)

15. Love2011

Spannend, ook voor de eerste ?

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ja ook voor de eerste :) Ik vind het allemaal zo onwerkelijk als ik eraan denk.. Mijn vriend en ik, een hond, en dan hopelijk een kleine erbij!

Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Ik ben 24 en mijn vriend 25.

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Love: Nee nog niets te zien.. maar vanochtend beetje rekbaar slijm en menstruatieachtige buikpijn, dus hopelijk komt er wel iets aan snel! Temp is iets omlaag gegaan, was vorige keer ook voor m'n eisprong. Maar meer dan afwachten kunnen we niet :)

Hier al sinds mei met de pil gestopt! En 28 jaar oud.

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ooeehh spannend Zsa! Dat rekbaar slijm is in ieder geval een goed teken! Ik hou je kaartje in de gaten hoor :) Ga jij ook voor je eerste kleine?

19. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook de eerste. In juni begonnen en dit is ronde 4. Ik ben al wel jaren met de pil gestopt.
    Zsa: ik hoop dat je ei snel komt!

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Goed dat je al lang gestopt bent met de pil mart. Merk nu pas eigenlijk wat voor rotzooi ik 10 jaar lang mijn lijf heb ingestopt! Hoop dat het ook snel raak mag zijn voor jou mart. Zou toch leuk zijn als we allemaal zomerbaby's zouden krijgen? Hihi

Share This Page