Zsa wat fijn! Hopelijk komt je ei nu snel! Ik ben 25, mijn vriend is 33. Lijkt me geweldig zon kleine uk! Net als iedereen hier kunnen we niet wachten!
Alleys kan nog! Maar het ziet er niet heel gunstig uit Balen hoor, maar geef de moed nog niet op! Er is nog geen bloed! Mijn temp is met 0,1 gestegen. Voor mijn gevoel had ie nu meer moeten stijgen als het een inestelingsdip was. Nog 6 dagen tot d-day!
Je temp is nog wel mooi hoog mart! Je ziet bij jou echt een goed verschil tussen voor en na de eisprong. Spannend hoor Er is inderdaad nog geen bloed, maar zit ook pas op 10dpo helaas.. Voel totaal niks, geen krampen, helemaal niks.. En jullie?
Hmm hier 0.2 gestegen maar nog niet dat je zegt van wow!! pfff balen! wat irritant al die twijfels! Ik gister avond en vanmorgen wel weer steken gevoeld, en weer meer slijm.. begin nu echt te denken van moet mijn ei nog komen ?!?! over een weekje zullen we meer weten!
@Mart: volgens mij kan je na innestelling ook in 2x stijgen. @Evelien: Afwachten maar.. misschien ga je morgen wel weer omhoog? @Love: Wil jij ook zo'n luik in je buik om alles ff te checken? Hier ook voor eerste kindje inderdaad.. Nog steeds onrustig gevoel in m'n buik, maar kan nou niet zeggen dat er meer slijm is ofzo.. lastig!
@ Zsa: ik heb zo'n gevoel dat mijn temp niet meer omhoog gaat.. Denk eerder dat ie gewoon op niveau blijft en op zondag of maandag omlaag gaat waarna ik ongesteld word.. Hoop het niet natuurlijk maar heb wel het idee dat je temp toch een stuk hoger moet liggen om eventueel zwanger te zijn.. Ik hoop trouwens zooo voor je dat je je ei nog krijgt! Je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid weer even klussen nu je dat rekbare slijm hebt gezien, is ook niet zo erg om te doen toch? En als je geen ei hebt gehad, word je dan wel ongesteld of moet je nu echt wachten tot je je ei krijgt? @ Love: beter een stijging dan een daling denk ik toch? Nu nog maar 4 of 5 nachtjes slapen en hopen dat de duiveltjes weg blijven! En anders maar weer ongesteld worden en m.b.v. ovulatietestjes klussen? Dan maar een paar dagen achter elkaar klussen en dat het raak is, dan dat we in de stress zitten toch? Ik duim voor je! Haha die luik in mijn buik zou ik wel handig vinden ja! Even kijken.. *Luikje open* Hmm mijn eitje kan niet wachten om te springen.. "Schat?? We moeten klussen, kijk maar!!" *Luikje dicht* haha
@Evelien: Ik weet helemaal niets op het moment.. zit al op dag 40 en nog geen eisprong gehad.. Of ik nog ongesteld ga worden door eisprong of een doorbraakbloeding ga krijgen??? Ik heb geen flauw idee! Maakt me wel erg onzeker momenteel.. Denk dat als ik volgende week nog geen ei heb gespot dmv tempen, ik naar de dokter ga..
Kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent! heb ik ook heel erg maar ik ben nog niet zo lang onderweg als jij! hadden we idd maar een luikje om even te kijken hoe het zat! Bij mij is het ook onrustig in de buik, echt raar allemaal. Mijn gevoel zegt gewoon dat ik een eisprong gehad moet hebben maar mijn temp zegt wat anders! Ik heb laatst een kaartje gezien van iemand die ook na de eisprong een lage temp aan hield maar toch zwanger bleek! We kunnen niet anders dan afwachten!
@Love: haha die kaartjes probeer ik ook altijd te vinden Eentje die veel op die van mij lijkt en toch zwanger is.. Wat zou het toch fijn zijn he! Wat vervelend dat het zo onrustig is in je buik.. Wat voel je allemaal en in wat voor mate is het aanwezig? @Zsa: lijkt me een hele goede stap om naar de dokter te gaan als je volgende week nog geen ei hebt gespot via het tempen, misschien kan hij je gerust stellen of je iets geven om een ei en/of menstruatie op te wekken. Dan kan je in ieder geval weer verder!
Zsa: wat ernorm balen. Mijn cyclus van juli en die van augustus, waren ook totaal niet duidelijk. Ik had wel een kleine verhoging, maar FF kon geen ei vinden. In augustus heb ik een ingreep in mijn BMH gehad, dus die ronde deed niet mee. Maar FF kon daar ook geen ei vinden. Maar jouw gemiddelde temp komt ook niet echt iets hoger uit. Maar temperatuur alleen zegt niet alles. Daarom ben ik ook deze ronde met ovulatietesten aan de slag gegaan. Ik heb hem na 10 dagen gevonden en voor mijn gevoel ook goed benut. Ik heb die goedkope dipsticks gebruikt. Want die andere vind ik te duur. Als ik nog een ronde moet doen, doe ik denk een test om de dag en als hij donkerder wordt dan elke dag. Spaar ik toch weer een boel testen uit
Hier mijn kaartjes van juli en augutus. Want FF laat ze niet meer aan jullie zien. En het zijn ook al circuskaartjes
Jeetje wat een kaartjes mart! Lijken wel een beetje op die van mij nu haha Ik denk niet dat het deze ronde raak is.. Heb wel 2 dagen voor mij ei geklust, maar dat zegt ook niet alles.. Heb je die dipsticks trouwens van Sensitest? Als ik niet zwanger ben nu (wat ik dus ook niet verwacht) dan ga ik die ook gebruiken naast het tempen. Geeft toch wat meer duidelijkheid, want aan alleen m'n temp heb ik blijkbaar niks! haha
Ik heb ze van zwanger en kids. Heb zo'n voordeelpakket besteld waar ook een paar zwtestjes in zaten. Heb trouwens de dipsticks. Op 12 augustus was ik bij de gyn. Hij zag toen dat mijn eisprong eraan zat te komen.. Maar dat blijkt uit niets op mijn kaartjes.
Ik weet niet of jullie mijn vorige kaartje kunnen zien, die was echt prachtig Waar het nu mis gaat.. geen idee.. Heel weird.. Ik heb ook ovutesten van sensi gebruikt, maarrr ik was inmiddels 18 testen verder ofzo en toen vond ik het wel mooi geweest.. Ze hoeven niet altijd donkerder te worden richting ei, kan ook zo opeens uit het niets positief uitslaan begreep ik, dus weet niet of om de dag testen zou werken dan. En dan kan het ook nog elke maand anders werken, ene maand wel langzaamd donkerder, volgende maand opeens *bam* donker. En ondertussen doet 1 borst al 2,5 week flink pijn aan de zijkant Dus hormonen zijn wel ergens aan het rommelen... Normaal had ik dat alleen tussen eisprong en menstruatie in.
wat een kaartjes Mart! lijkt idd ook wel wat op die van mij haha! Ik had vorige week heletijd steekjes links en rechts onderin, nu alleen nog maar af en toe hele kleine schokjes rechts onderin en in het midden. Verder al 1.5 week hoofdpijn dus er gebeurd wel van alles in mn lichaam maar wat ?!?! raar dat het elke keer zo verschillend kan zijn !
Jeetje wat voel je veel Love! Hoop echt voor je dat het een goed teken is. Anders samen op naar de volgende ronde! Ik trouw wel over ruim 4 maanden (13-04-2013) dus eigenlijk hoeft het ook niet perse deze ronde raak te zijn. Heb gelezen dat je vanaf 10-15 weken een buikje kan zien, dus als het in januari of februari pas raak is, dan is dat ook niet erg . Dan pas ik tenminste nog in mijn jurk haha @Zsa: je lijf is flink bezig zo te lezen! Hoop dat je ei snel voorbij komt! Trouwens, als ik jou verhaal lees wat betreft de ovu testen, twijfel ik toch om ze te gebruiken haha. Maar ja, proberen kan geen kwaad denk ik. Je vorige kaartje was inderdaad een uit het boekje! @mart: ik zat inderdaad te denken aan de dipsticks, maar dan van Sensitest. Enige reden: heb daar meer over gehoord dan over die van zwanger&kids. Ben benieuwd!
Ja ik voel wel heel veel maar ik weet dus niet of het komt omdat mijn ei misschien toch nog moet komen.. Mijn gevoel zegt heel sterk dat ie geweest is dus hoop dat mijn gevoel goed is. Ik had net alweer de gedachte om vanavond toch een testje te doen hahahah maar moet ik maar gauw uit mijn hoofd halen.. ik wacht gewoon tot dinsdag dat is beter. Wat leuk dat je gaat trouwen!! super leuk! Wij gaan in het voorjaar wel geregistreerd partnerschap aan maar alleen omdat we net een huis gekocht hebben verder geen poespas haha daar houd mijn vriend niet van.
Haha ik heb zo'n zelfde man thuis zitten Toch uiteindelijk wel besloten te trouwen, op een of andere manier voor het complete plaatje Zou je ooit willen trouwen of heb je daar geen behoefte aan? Vertrouw op je gevoel meid! Als jou gevoel zegt dat je ei is geweest, dan is het het duiveltje op je schouder die je anders wilt vertellen. Hetzelfde geldt voor dat testje Had precies hetzelfde gevoel hoor haha, daar niet van, maar het heeft ten eerste denk ik geen zin om nu al te testen (en al helemaal niet in de avond) en ten tweede kom je dan misschien voor onnodige teleurstellingen te staan. Het kan bijvoorbeeld zijn dat omdat je te vroeg test, en dat ie daarom negatief uitslaat terwijl je misschien juist wel zwanger bent. Het kan ook zijn dat je positief test, maar dat je toch ongesteld wordt, dan ben je dus wel even zwanger geweest maar is het een miskraam. Wil niet dat je een van deze twee scenario's meemaakt! Dat is het niet waard meid. Dus heb moed, nog even wachten
ik zou zelf wel graag willen trouwen maar vind het ook wel zonde van het geld dus het hoeft niet perse en mijn vriend wil dat echt sowieso niet dus ik ben allang blij dat ik met partnerschap ook zijn achternaam mag aannemen Ja weet ik heel goed hoor alles wat je nu verteld hijhih maar toch gaat er stiekem zoiets om in je hoofd ahahha maar doe het zeker niet hoor! het enige dat mij zegt dat mijn ei niet geweest is is FF, die brengt me zo aan het twijfelen!! Vind het ook zo raar dat ik afgelopen zaterdag zon pijn in mijn buik heb gehad, vraag me af wat dat was ! kon echt bijna niks meer zon pijn deed het.