Temp de la troep!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zsa, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Heel goed punt! Begrijp heel goed hoor waarom mensen niet willen trouwem :)

Ik heb ook geen idee wat die pijn was, misschien zat er gewoon iets dwars? Verder geen idee wat het zou kunnen zijn joh. Misschien ff blijven focussen op je temp.. Geduld is een schone zaak zeggen ze toch? Maar zooo moeilijk haha

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dames, even een update.. Ging net naar de wc en merkte dat ik bloed had daar beneden.. Het is niet echt weinig, zit ook slijm bij.. Heb ook onwijze buikpijn ineens.. Ik ga maar gauw douchen :( Hoe kan dat al op 10dpo???

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat kan.
    Optie1: innestelingsbloeding
    Optie2: een lf van 10 dagen en dus een menatruatiebloeding

Hoeveel bloed verlies je?

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik voel het altijd aankomen dus dat is zo raar eraan! Dan heb ik ongeveer 5 uur van tevoren al krampen dus dan weet ik dat het eraan komt, en na die tijd dus bloedverlies. We gingen ruim een uur geleden eten en toen we net klaar waren kreeg ik ineens buikpijn. Dus ik dacht: teveel gegeten.. Eenmaal op de wc zat er bloed en wat slijm daar beneden, en valt niet te omschrijven als spotting maar het vloeit ook niet echt. Vind het ook raar dat mijn temp niet verder is gezakt..

5. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Oh balen evelien! Hmm dat is wel snel ja! Hopelijk stopt het nog!!

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hopelijk innesteling. In geval van ongi, je temp kan ook pas dalen tijdens ongi-dagen. Ik duim voor wat anders!

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ohh dat wist ik niet Zsa.. Zal morgen wel gedaald zijn dan. Denk gewoon ongi hoor.. Bedankt voor jullie reacties dames, zo lief!

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames jullie moeten omhoog!!

Eef aan je temp te zien is het misschien toch je menstruatie. Heeft het al goed doorgezet?
    Love: jij moet de lucht in.
    Zsa: deze stabiele temp geeft nog niet echt meer duidelijkheid.

Hier: ik ben 0,5 omhoog gegaan. Vind het best veel. Mijn kaartje kent nu echt hoogtes en dieptes. Scheelt 1,5 graad.
    Ik wil volgende week pas testen, maar mijn man wil zondag misschien testen. Ik denk dat ik even afwacht wat mijn temp gaar doen.

9. Love2011

Ohhh spannend mart! Ik hoop het zo voor je! Het ziet er goed uit!

Hier sinds gister ongi krampen, laat de menstruatie maar komen!

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Love: ik heb trouwens al een paar dagen een zeurderig gevoel en steekjes. Sinds gisteren ook iets gevoelige boobs. Zou het dan???

Vind het trouwens grappig dat we na het meten zo actief zijn hier :)

11. Love2011

Spannend!! ga echt voor je duimen hihi heb je dat andere maanden nooit ? zou echt geweldig zijn voor je!

Ik heb dat ook wel maar ik denk dat het bij mij de menstruatie is die eraan zit te komen aangezien mijn temp zo laag is :(

Weet je wat ik zo raar vind ? als je naar het begin van mijn cyclus kijkt ligt mijn temp veel hoger zelfs tijdens menstruatie.

Volgens mij zit ik gewoon vreemd in elkaar hahaha

Idd grappig, na het meten meteen ff hierheen kijken hoe het bij jullie gegaan is !

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Il vind t leuk dat mijn topic zo leeft!

@Mart: wow! Spannend!!!

En idd stabiel zegt nog niets maar geeft me wel iets meer rust dan die pieken..

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Mart: mijn menstruatie is flink aanwezig, dus helaas! Op naar de volgende ronde.. Denk dat ik nog even wacht met ovulatietesten. Als het deze ronde niet lukt, ga ik er misschien wel aan beginnen. Jij hebt een mooie stijging van je temp, spannend! Leuk dat je zondag misschien al gaat testen! :)
    @ Zsa: Kan me voorstellen dat je iets meer rust vindt met deze temps dan met al die pieken en dalen.. Hoop dat FF straks een mooie lijn trekt voor je!
    @ Love: Misschien dat inderdaad je menstruatie eraan zit te komen, maar je weet het nooit! Gek inderdaad dat je temp zo hoog blijft ook tijdens menstruatie.. Is daar niet iets over te vinden op google?

Ik blijf gewoon actief hier hoor, ook al zit ik nu midden in mijn menstruatie en zal ik even niet veel te melden hebben tot aan mijn ei. Hopelijk komt die weer snel voorbij! He dat rijmt ;)

14. Love2011

Zal eens kijken op google of ik iets kan vinden! dacht eerst dat mijn temp miss lager was omdat het buiten kouder wordt haha maar heb dat even opgezocht en dat kan niet!

Ik snap dat je miss iets minder actief bent nu hier, hopelijk vind je snel je ei!!

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zie wel veel witte bolletjes op je kaartje tot aan cd23.. Heb je wel steeds op hetzelfde tijdstip gemeten en ook alleen de eerst gemeten temp aangehouden?

16. Love2011

Dat komt omdat ik toen vakantie had maar was maar een verschil van een uurtje ofzo, en ik wordt vaak eerder wakker om te plassen omdat ik een overactieve blaas heb..

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Evelien: Balen! Maar hopelijk kan je snel weer aan de gang.. al hoop ik dat mijn ei toch wel eerder komt dan de jouwe :):$

18. Love2011

Nou zsa, ik begin ook te twijfelen of mn ei wel geweest is :(

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Oohh oke ja dat zou geen gekke verschillen moeten veroorzaken denk ik.heb wel eens gelezen dat je temp alleen maar betrouwbaar gemeten kan worden als je voor de meting minstens 3 uur achter elkaar hebt geslapen en een beetje hetzelfde ritme aanhoudt qua tijd van naar bed gaan en weer wakker worden. Kan me goed voorstellen dat dat tijdens je vakantie elke dag weer anders was dus misschien van daar die schommeling? Alcohol drinken kan ook invloed hebben op je temp, ook een vakantiebezigheid ;) En trouwens, als je gaat plassen, slaap je daarna nog door en temp je daarna als je weer wakker wordt? Zo ja, hoe lang slaap je dan?

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Zsa: ah dat komt wel goed toch!

@ eitjes van Zsa en Love: Spring spring spring!

Deel Deze Pagina