Temp de la troep!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Zsa, Nov 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Alcohol heb ik niet gedronken, ik sliep daarna wel een uurtje of 2 mijn temp was dan meestal wel hetzelfde..

2. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zsa: weer dezelfde temp bij jou zie ik.
    Love: je bent weer je iets lager. Hoop niet dat het een ongi teken is. Want dat zou best kunnen met een lf van 12 dagen.

Hier: blaasontsteking :( Maandag maar even naar de ha en nu veel drinken. Maar het kan zijn dat mijn klachtjes daar vandaan komen en een ontsteking heeft ook effect op je temp. Gister een nega test gehad, maar ja het was veels te vroeg en het was middag. Lekker dom eigenlijk!

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Mart: dat is wel erg vroeg idd.

Hier nog steeds stabiel ja. Hopelijk snel duidelijkheid!

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ mart: wat vervelend voor je meid! Hoop niet dat die verhoging van je temp daardoor komt, maar het zou idd goed kunnen.. Wel grappig dat je niet kon wachten met testen ;) Maar idd nog veels te vroeg. Maandag even afwachten wat de ha zegt. En ondertussen een tip: cranberry's eten, cranberry sap drinken of cranberry tabletten (etos) innemen. Ik heb genoeg ervaring met blaasontstekigen namelijk ;)

@ zsa: opdat FF maar snel je ei mag spotten!

@ love: neee niet omlaag die temp, duiveltjes blijf nou weg!

5. Love2011

Balen dat je een negatieve test had ! hopelijk test je toch nog positief deze week! duim voor je!

Hier idd weer lage temp, FF heeft nu het kruis ook weggehaald :(

Heb vandaag wel weer krampjes gehad, soms lees ik dingen over pcos en sommige symptomen komen wel overeen maar ik moet mezelf niet gek maken, miss is het gewoon ontpillen. Maar ik ben 13 jaar geleden aan de pil gegaan omdat ik nog maar 1 keer ongesteld was geworden uit mezelf in 1.5 jaar tijd dus ben zo bang dat er iets mis is :( maarja gewoon afwachten.

Hoop dat of mijn eisprong snel komt of dat ik gewoon snel ongesteld wordt dan heb ik iig duidelijkheid :)

6. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Love: wow!!! Heb jenog geklust???

7. Love2011

Jaaaa wowwwww hahaha ik.schrok gewoon vanmorgen!! Jaaa donderdag avond en gister morgen!! :) hoop zooo dat mn temp nu hoog.blijft !!

8. Love2011

Bij jou weer iets lager zie ik, maar dat betekent nog niks volgens mij!

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Aaaah wat een opluchting Love!! Laat die temp nu ook maar hoog blijven! Ben blij voor je! En je hebt goed geklust lees ik ;)

10. Love2011

Ja wel een opluchting maar ik wacht eerst mijn temp af de rest van de dagen want vorige keer dacht ik ook dat hij geweest was haha maar ik had vanmorgen heel veel slijm dus denk het wel.

vanmorgen ook nog maar ff geklust voor de zekerheid hihi

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Wat fijn dat je afscheiding ook die onzekerheid wegneemt! Je hebt zat geklust volgens mij! Hahaha
    Mart, Zsa, Love: niet TE snel zwanger worden hoor anders ben ik hier helemaal alleen! :(

12. Love2011

hahaha nou als het aan mij ligt zo snel mogelijk hoor :) maar zal hier zeker te vinden blijven als het zo ver mag komen!! ;)

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Gelukkig maar ;)

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Nou.. Zonder ei geen zs, en tot nu toe nog spoorloos... Dus ben maar niet bang dat ik te snel ga..

15. Love2011

Idd balen hè.. Ik ben dr ook bang voor dat mn temp morgen weer laag is..

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @Zsa: ik hoop dat je ei echt snel komt meis..
    @Love: temp weer gedaald zie ik :( Heb je gister misschien anders of later getest dan anders?
    @Mart: neee jou temp is ook gedaald! :( Hoop dat ie morgen weer omhoog gaat meid.

17. Love2011

Ja balen, maar ik had al zon vermoeden omdat ik gister avond ook getempt had en die was lager dan normaal in de avond. Dan weet ik al dat mijn temp smorgens ook weer lager is.

Nee het enige verschil was dat ik het raam dicht had gister nacht en afgelopen nacht had ik hem weer open, op internet staat overal dat dit niks uit moet maken maar blijkbaar wel dus..

En vanmorgen had ik weer een slijm prop, wrs komt dit door de tarwekiemolie die ik slik.

18. Love2011

Mart bij jou ook weer gezakt zie ik :(

19. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja I know. Maar heb vanaf een uur of 4 amper geslapen. Steeds weer buikpijn, plassen en misselijk. Heb gewoon om 7 uur getempt. Vandaag ga ik ook niet werken want voel me echt beroerd. Moest gister van de arts een test doen en die was negatief. Blaasontsteking is ook negatief. Maar toch antibiotica omdat het er waarschijnlijk wel heeft gezeten en omdat alles zo geïrriteerd is.

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Aahhw mart wat vervelend voor je :( Wel gek dat je geen blaasontsteking hebt! Of het is idd vanzelf over gegaan en is het zoals je zegt nog geirriteerd, maar bij mij ging het nooit vanzelf weg.. Fijn dat je toch antibiotica van de ha hebt gekregen, zo is in ieder geval eventueel terugkomen van die blaasontsteking uitgesloten. Heel veel beterschap meis!!

@ Love: Hmm wat gek! Ik heb zelf geen idee of raam open of dicht invloed heeft op je lichaamstemperatuur.. En hoe komt het dat je slijm verliest van het gebruik van tarwekiemolie? Hmm duim voor je dat je temp morgen weer hoog is!

Share This Page