Temp de la troep!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Zsa, Nov 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Evelien: is jouw ongi al over? Dan kan de fijne zoektocht naar je ei weer beginnen. :( Hopelijk laat ie zich snel en goed vinden!
    Ik moet nog 2 dagen tot nod.

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Balen Mart! gelukkig heb je antibiotica! hopelijk knap je snel op!

Ik heb op internet gelezen dat je van tarwekiemolie meer slijm aanmaakt ofzo. vind het wel raar, mijn slijm is heel erg nat, rekbaar, vanmorgen weer een slijmprop verloren maar het is wel wit.
    Ik weet echt niet wat ik nu moet noteren, creamy whatery of eggwhite :S

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Mart: mijn ongi is nog niet helemaal over, maar denk dat dit de laatste dag is. Hopelijk ben jij ook snel ongesteld of nog beter, stijgt je temp weer! Merk wel dat mijn menstruatie zo anders is dan toen ik aan de pil was. Dit is mijn eerste menstruatie na mijn onttrekkingsbloeding. Gek hoor, maar ja deze menstruatie is natuurlijk "echt" en met de pil niet. Pff ben benieuwd wat mijn cyclus nu gaat doen.. Misschien dat ik toch even ovulatietestjes ga kopen.. Maar wanneer zou ik dan het beste kunnen gaan testen? Vind het zonde om veel testjes voor niks te verbruiken namelijk..

@ Love: Is het zo rekbaar dat als je het tussen je duim en wijsvinger houdt, je je vingers helemaal kunt strekken en het er tussen blijft zitten? Ik had namelijk na mijn ei ook nog rekbaar en nat slijm, maar niet meer zo rekbaar als voor mijn ei. Heb toen bij FF alsnog eggwhite ingevuld.. Creamy is toch echt droger, dus dat zou ik zeker niet invullen.

4. Love2011

Hmm nee ik kan het niet heel veel uitrekken tussen de vingers maar het is wel heel erg nattig, zelfs in mijn ondergoed..

Ik zet wel eggwhite neer dan, en nog maar even afwachten wat mijn temp morgen doet. pff wordt er gek van !!!

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Dat had ik ook, Love, maar dat was echt al een paar dagen (misschien 2) na mijn ei. Ik heb toen geen eggwhite neergezet omdat FF toen meteen een stippellijn zette en daarna zelfs mijn lijn verplaatste terwijl dit helemaal niet klopte! Wat dat betreft gewoon je temp aanhouden denk ik..

6. Love2011

hmm oke, nou ik zie het morgen vroeg wel weer :)
    Anders ga ik binnenkort ook maar stoppen met de tarwekiemolie.

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Gebruik je alleen tarwekiemolie of ook andere middelen? En de andere dames?

Ik gebruik nu helemaal niks.. Wil pas met foliumzuur en/of vitamines beginnen als ik een positieve test in handen heb. Heb gewoon het gevoel alsof dat nog heel lang gaat duren...

8. Love2011

Ik slik vanaf dat ik gestopt ben met de pil ook foliumzuur, dit is wel belangrijk, volgens mij moet je dit een maand voordat je zwanger bent al slikken..

9. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier de etos pillen (foliumzuur en multivitamine in 1) en manlief slikt vitamine c.

Evelien: inderdaad nu al mee beginnen. Helpt het voorkomen van een open ruggetje bij je ongeboren baby.

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Oke dames, ik ga straks of morgen meteen even een potje halen :)

Maar zoals ik zei, ben alleen zo bang dat het zo lang duurt en straks ben ik 10 maanden bezig en slik ik het nog steeds..

Is het duur trouwens? Hoeveel kost foliumzuur apart en hoeveel kosten de etos zwanger worden pillen?

11. Love2011

Foliumzuur is helemaal niet duur, etos pillen wel iets duurder geloof 7 a 8 euro!

Is het belangrijk dat mijn vriend ook vitamine gaat slikken ?

Ik had trouwens even geprobeerd op FF, als mijn temp morgen weer 36.5 is dan zet hij weer een streep! hoop het zo !!

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Volgens mij hoeven de mannen niet perse wat te doen, behalve dat ene ;) Het belangrijkste is denk ik dat je baby goed in je buikje groeit zonder complicaties.

Wooow spannend Love! Ik duim voor je!

Trouwens even een andere vraag: rookt een van jullie en/of jullie vriend?

13. Love2011

Hmm oke dan hoeft dat dus niet!

Nee wij zijn beide begin van het jaar gestopt! :)

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Knap hoor! En ook het allerbeste voor de kleine.. Mijn vriend rookt nog wel, ik hooguit 3 sigaretten op een dag maar ja toch nog wel.. Misschien stop ik ook nog wel niet helemaal omdat ik bang ben dat het nog zo lang gaat duren. Ach we zullen zien :)

15. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Foliumzuur, gezond leven en weinig stress is het beste.
    Mijn man is 2,5 maand geleden gestopt met roken. :)

Ik voel me echt beroerd. Enorm opgeblazen en pijnlijke buik :(

16. Love2011

Oh bah Mart, vervelend! hoop zo dat je niet ongesteld wordt !!

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ahh mart dat is inderdaad vervelend! Hoop dat de antibiotica snel aanslaan..

Ik heb net mijn potje foliumzuur gehaald. Bedankt voor het advies dames :)

18. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb nog geen ongi gevoel en ook nog geen PMS. Maar moet ook nog 2 dagen.

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik duim voor je dat dat zo blijft!

20. Love2011

Ik ook! Benieuwd naar je temp morgen vroeg!

Share This Page