Temp de la troep!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Zsa, Nov 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Bedankt voor het advies! Hier kan ik zeker wat mee :)

Hahaha Zsa, dat is ook echt iets voor mij. Ben benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen haha.

Ik krijg de testjes als het goed is morgen of overmorgen binnen. Zit nu op CD6 dus zal vanaf volgende week woensdag of donderdag (CD14 of CD15) wel beginnen met testen. In mijn eerste cyclus na de pil kwam mijn ei pas op CD24, hoop dat ie nu wel wat eerder komt!

Jammer trouwens dat onze cyclussen nu niet synchroon lopen!

2. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zsa: je bent aan het dalen! Niet goed!
    Love: blijft onduidelijk
    Evelien: nog een weekje en dan kun je alweer gericht klussen
    Hier: temp ietsjes hoger, gisteravond klein beetje bruin verlies en nu niks meer. Ben al wel helemaal klaar voor de nieuwe ronde dus laat het maar snel komen, dan kunnen we weer aan de bak :)

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Mart: Raar dat je temp weer wat omhoog is!

Ik vind het prima dat m'n temp daalt en daarmee een menstruatie zou komen hoor, dan kan ik tenminste weer een nieuwe ronde in!

Maar misschien is het juist voorbode van ei, dan is een dip ook mogelijk.. We zien het wel weer!

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Mart: bruinverlies kan toch ook een late innesteling zijn? Heb wel meer gelezen dat dat bruinverlies pas komt als je je ongesteldheid eigenlijk verwacht.. Hoop dat dat het is! En anders inderdaad maar de duiveltjes laten komen en op naar de volgende ronde!

@ Love: inderdaad onduidelijk, kan er nu ook niks uit opmaken.. Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt meis!

@ Zsa: ik kan me heel goed voorstellen dat je zo denkt. Inderdaad nog even afwachten en voor jou ook hopelijk snel meer duidelijkheid!

Ik hoop inderdaad dat ik snel weer gericht kan klussen, dus ook dat mijn ei wat eerder komt dan in mijn vorige cyclus. Nog even een weekje wachten en dan misschien beginnen met ovulatietesten (ligt ook een beetje aan mijn cervixslijm), en dan hopelijk gelijk raak! Zal wel niet, geloof niet zo in plotselinge wonderen ;)

5. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    De 5e ronde!
    En daar gaan we weer... pfffff

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Neee echt waar?? Je temp is nog niet gedaald, misschien komt dat morgen nog, en anders hoop ik dat het niet doorzet! Of is het echt al helderrood?

7. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    HAHA Evelien!

Ja het is echt helderrood en ook om de krampen kan ik echt niet heen. Mijn temp is al 2 dagen gedaald, toevallig vandaag ietsjes hoger, maar niet hoog genoeg voor een zwangerschap.

We gaan gewoon weer voor nog een circuskaartje ;) Hopelijk de laatste :)

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Nouuuu jammer... Dikke knuffel voor jou!

Maar inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoop wat je zegt: je laatste kaartje. We gaan er gewoon voor!

9. Love2011

Love2011 Niet meer actief

je kaartje leek zo mooi, dat wil dus ook nog helemaal niks zeggen! Jammer, op naar de volgende ronde!! hopelijk de laatste idd.

Hier idd nog steeds geen duidelijkheid, pff ik zit nu gewoon te hopen op een menstruatie hihi

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Love: daar kan ik me alles bij voorstellen. Hoop dat je even je gedachten kunt verzetten en je snel niet meer in een onzekere cyclus verkeert!

11. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Gedachten verzetten is best moeilijk op het moment, ben er wel aardig veel mee bezig.. denk dat ik na deze ronde maar ff een ronde zonder tempen doe..

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Sorry Love, ik bedoelde het echt niet negatief! Ik snap zelf ook maar al te goed dat het moeilijk is om je gedachten te verzetten.. Levert het tempen je echt te veel stress op?

13. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Love: ik sluit me bij je aan! Ik ga deze ronde ook niet tempen.
    Ik ga wel ovutesten gebruiken en dan zien we het wel. Ik blijf FF wel gebruiken want het is op zich wel handig voor het inzicht in je cyclus.

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Jammer dat we dan niet meer over onze temp kunnen praten dames, maar ik begrijp het ook wel. Hoop wel dat jullie hier gezellig blijven meekletsen.

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @mart&love: hopelijk meer rust voor jullie dan op die manier!

@evelien: jij bent alweer lekker aan het stuiteren met temp?

Hier ook weer onstabiel, maar dat zijn ook precies de nachten dat ik slecht heb geslapen. Vannacht goed geslapen en temp zit weer op 36,1

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Zsa: Dan is je temp juist weer mooi stabiel! Je temps van de afgelopen dagen zijn immers goed te verklaren. Heb wel gemerkt dat mijn temp nou eenmaal schommelt aan het begin van mijn cyclus. Gelukkig is mijn basale temperatuur nog wel zoals de vorige (36.18 zei FF toen, zit ik nu ook ongeveer op). Dus ben benieuwd wanneer ik mijn ei krijg, ik hoop snel! En voor jou ook meis!

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Basaal gemiddeld voor eisprong? Rekent FF dat uit? :$ Waar?

Ik ben niet zo'n kei in FF.. ik vul alleen temp in, soms slijm en de klusmomenten en verder doe ik er niets mee :)

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Als FF de lijn trekt, dus zeker weet wanneer je eisprong geweest is, zie je aan de horizontale lijn wat je basale temperatuur is. Als ik kijk naar mijn vorige kaartje, verwacht ik dus dat FF die horizontale lijn daar weer neer zal zetten. Wat jij doet is in principe voldoende hoor! Meer doe ik er ook niet mee haha. Hoop dat mn ovutestjes morgen binnen komen! Ze zijn gistermiddag op de post gedaan. Vanaf volgende week testen. Ben benieuwd!
    Hoe zit het met de kriebels bij jou? Wil je naar de ha als je cyclus onduidelijk blijft?

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ohh zo bedoel je.. ja zal eens kijken wat bij mij was toen..

Nja ik had eigenlijk afgelopen vrijdag naar dokter gewild.. maar voel me zo'n zeikdoos dan, dus ik ben het een beetje aan het uitstellen in de hoop dat er nog spontaan iets op gang komt..

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik begrijp je! En als je voor je gevoel echt niet meer kan wachten, dan gewoon gaan :)

Share This Page