Temp de la troep!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zsa, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja kijk wel.. Jij bent verder aan het dalen nog zie ik. Ik ook deze ochtend maar ging weer pas om half 1 slapen en om 4 uur weer wakker :-S

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje! Wat vervelend voor je zeg :( Dat beinvloed inderdaad je temperatuur. Maar zie geen wit bolletje.. Temp je altijd rond die tijd?

Ik ben inderdaad nog verder aan het dalen. Waar dat aan ligt? Geen idee haha. Misschien dat mijn ei wel eerder komt dan in mijn vorige cyclus (CD 24)?

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je!

Ik ben om 4 uur nog wel ff gaan slapen, getempt om 6, normaal rond 6.15. Dus vandaar geen wit bolletje. Je moet dan 2 uur geslapen hebben of in rust gelegen.. dat heb ik wel gered ;)

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Oke dan gaat ie goed meis!

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Zou dat nu al eisprong zijn geweest Evelien?

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jij was er vroeg bij vandaag Zsa :) Na het tempen ben ik nog ff verder gaan slapen haha

Ik denk niet mijn eisprong hoor, heb nog geen vruchtbaar slinm gezien namelijk :) Mijn temp was misschien alleen wat later de laatste 2 dagen..

Jij bent weer op je gemiddelde temp uitgekomen zie ik..??

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hier lekker uitgeslapen. Niet getempt ;)
    Ongie is ook al zo goed als over. 2 dagen onwijs erg geweest.

Evelien, ik denk dat het nog niet je ei sprong is. Het is nog vroeg en je temp is nog te laag. Hopelijk komt ie wel binnen een week. In ieder geval even goed je best doen ;)

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ik temp om 6.15, dus daarna ook nog wel 'uitgeslapen' ;) Dat kan ik niet meer zo goed tegenwoordig, maar 9u is netjes voor mij ;)

Bijna weer op gemiddelde ja, dat is 36,1 voor mij.. Ik ga woensdag of vrijdag naar de dokter denk ik.

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ mart: eigenlijk wel lekker he, dat niet tempen. Is het toch niet weer even wennen? Wat vervelend dat je ongi zo erg is geweest :( Heb je dat vaker?
    Ik weet zeker dat mijn ei nog niet is geweest inderdaad, maar hoop dat je gelijk hebt en hij volgende week wel komt! De ovutestjes die ik via marktplaats had gekocht nog steeds niet binnen, dus denk iets verkeerd gegaan met de post. Jammer! Nu maar gewoon via Sensitest ofzo bestellen.

@ zsa: ik zag gister een flinke stijging en nu weer een daling. Ik kan me voorstellen dat je de dokter er even naar laat kijken, geeft je toch misschien weer wat zekerheid. Al heb je meiden erbij die al op 100 dagen zitten.. Maar volgens mij kunnen ze met een medicijn je menstruatie opwekken, dan kun je in ieder geval weer verder!

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Balen van je testjes!

Klopt, ik ben eerder gestopt geweest met de pil en toen zat ik na 2 cyclussen van 66 op 100+ en heb toen iets gehad om op te wekken.
    En gister was het hoog omdat ik uurtje later dan normaal getempt had. Was zaterdagavond ziekjes en had geen zin om zondag dan de wekker al om 6.30 te zetten. Toevallig ging VL om 7.30 naar de wc waardoor ik alsnog getempt heb.

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik heb de testjes nu maar gewoon besteld bij Zwanger&Kids. Ben benieuwd! Weet dat mart ze ook gebruikt, dus zal wel goed zijn :) Hoop alleen dat ik het verschil goed kan zien tussen een positieve en negatieve test. Het blijkt dat ze soms lastig te onderscheiden zijn..

De vorige keer dat je die medicijnen hebt gehad om een menstruatie op te wekken, had je daarna wel "normale" cyclussen?

Haha snap best dat je op zondagochtend niet zo vroeg wilde testen! Ik stond zelf zo laat op dat het geen zin meer had om te testen haha. Dan maar een dagje overslaan :)

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Dat weet ik niet.. ik heb toen m'n relatie verbroken en ben dus daarna ook weer aan de pil gegaan. De dokter dacht dat m'n lange cyclussen toen veroorzaakt werden door gedoe binnen m'n toenmalige relatie.. Maargoed, dat gedoe heb ik nu niet en wel lange cyclus :(

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ohh Zsa, dat klinkt erg vervelend :( Is het al lang geleden?

Ben wel blij dat je nu gelukkig bent met je huidige VL en samen voor een kindje gaat!

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Vorige week was ik 2 jaar bevrijd ;)

In 2010 ben ik dus van februari - december gestopt geweest met de pil. Gelukkig dat er toen niets gebeurt is verder ook. Die periode is opgevuld geweest met de cyclussen 66-66-100+

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje, ben inderdaad blij voor je dat er toen niks is gebeurd! Dan had je namelijk nooit je nieuwe mannetje ontmoet waarmee je heel graag een kleine wilt. Wel vervelend hoor die lange cyclussen.. Ik hoop voor je dat de dokter snel wat kan doen en je daarna wat regelmatigere cyclussen krijgt. Duim duim duim!

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Vaag kaartje heb ik ineens! Ben er ook een onderwerp over gestart.Vanochtend 4x gemeten achter elkaar in bed toen ik net wakker was, in resp volgorde: 36.12 / 36.31 / 36.38 / 36.27

Nu als ik gemiddeld dus 36.3 invul geeft FF een stippellijn. Als ik de eerste temp invul niet.Ik kan nooit mijn ei al hebben gehad, heb nog geen vruchtbaar slijm gezien in ieder geval!

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Raar Evelien, ben je er al uit met behulp van andere topic? Hier geeft ff mogelijke eisprong aan. Geloof er niets van ;)

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Haha ja, heb toch maar mijn eerste temp aangehouden.. FF geeft nu aan dat ik nog geen eisprong heb gehad. Heb gister wel een ovutestje gedaan en was licht positief. Ga vandaag nog 2x testen en dan hopen dat mijn ei snel komt! Heb in ieder geval gister maar alvast geklust ;)

Hoop wel echt dat jij je ei hebt gehad! Ziet er goed uit :)

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Nou die heb ik 99% zeker niet gehad hoor..Denk dat FF het even probeert omdat een nóg langere tabel niet meer in m'n telefoonscherm past ;) Vanmiddag dokter!

@ovutest: licht positief hoeft niets te betekenen he.. helaas

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Inderdaad niet positief denk ik.. Doe vanmiddag nog een testje voordat ik naar huis ga, en als die negatief is dan gewoon elke dag 1 testje..

Heel veel succes bij de dokter Zsa! Laat je even weten wat eruit is gekomen?

Deel Deze Pagina