Temp de la troep!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Zsa, Nov 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    En, hoe was het tweede testje?

@Dokter: om lang verhaal kort te maken, hij wilde niets doen, ik moest eerst thuis maar een zwangerschapstest doen. Als die negatief was kon ik weer een nieuwe afspraak maken, maar hij vond het niet zo'n goed idee zowieso om op te wekken, beter afwachten met misschien een echo om te kijken wat er aan de hand is.. Geen klap wijzer dus. Net test uitgevoerd en uiteraard witter dan wit.. Met m'n intuïtie is niets mis dokter.. :x

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Heb om 16.00u nog een testje gedaan en die was echt beduidend lichter dan die van gister en vanochtend! Ff morgen mn temp afwachten..

Ik was al bang dat de dokter zoiets zou zeggen.. Stomme dokters altijd, alsof je voor lucht gaat! Ga je morgen weer bellen voor een vervolgafspraak? Gewoon aandringen oo een echo dan maar hoor! Ze moeten je wel serieus nemen. Sterkte meid!

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Lichter maakt ook weer niet uit he.. Je ovulatietest is pas positief als de test echt even donker of donkerder is als de controlestreep..

Een beetje donker en daarna lichter is nog níet positief geweest.

Als ik morgen tijd heb wil ik wel bellen voor vervolgafspraak ja.. Wil nu bij de vrouwelijke arts.. luistert wat beter..

4. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Hey Dames,

Hier weer ff een kort berichtje, ik moest het echt even van me afzetten allemaal vandaar dat ik ff niet heb gereageerd en wou ook even zeggen dat ik voorlopig even niet meer kom op deze site, is wel zo netjes om dat ff te zeggen haha.

Hier nog steeds geen eisprong, ik ga maandag naar de dokter.
    Ga het allemaal gewoon een beetje overdrijven en hoop dat ze me door wil sturen voor een echo want ik heb zwaar het gevoel dat ik iets van pcos heb ofzo..

jullie veel succes !!

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Balen Love. Hopelijk doen ze iets voor je. Maar niet te teleurgesteld als t niet is alsjeblieft. Daar heb ik ervaring mee... Ik had ook tikkeltje overdreven, maar helaas...

6. Love2011

Hmm oke, maar ik ben toen ik 14 was ook aan de pil gegaan omdat ik 1.5 jaar na mijn eerste menstruatie nog niet ongesteld was geworden en dat weten ze. Dus ik laat me gewoon niet wegsturen voordat ze me doorstuurd voor een echo.
    Ben benieuwd.

7. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Nja ik had 2 jr geleden ook uitblijvende cyclussen. Hielp ook niet. Hopelijk bij jou wel!

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Even terug gelezen, zie dat je 'pas' 3 mnd gestopt bent met de pil.. Normaal laten ze jaar proberen, dus ben er bang voor. Je hebt iig 1 cyclus gehad ook in die 3 maanden. Valt nog niet echt onder afwijkend gelukkig/ben ik bang..

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Love, succes bij de ha!! Hoop dat ze iets voor je kunnen doen.

@ Zsa, hoe is ie bij jou? Zie nog steeds je stippellijn bij FF, maar echt hoog is je temp nog niet.. Vervelend hoor! Hoe voel jij je eronder?

Hier twijfel ik zwaaarr of ik mijn ei wel heb gehad. Denk het niet namelijk, want mijn temp is ook niet echt hoog te noemen..

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Bij jou is het ook onduidelijk idd, kaartje zwiebert nog alle kanten op..

Tja.. FF Heeft die stippellijn vorige week geloof ik gezet, maar ik geloof 'm niet zo inderdaad..
    Voel me behoorlijk butt inmiddels.. Heb het idee dat m'n ei ergens blijft hangen en dus wel de hormonen alle kanten op vliegen. Heb al week lang hoofdpijn, pijnlijke borst nog langer en noem maar op.. maarja, we wachten maar verder af ;)

@love: Heeft de dokter iets kunnen doen voor je?

11. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zsa: wat balen zeg die onduidelijkheid. Schiet niet op!
    Evelien: hoe is het bij jou?
    Love: Ik ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan.
    Hier: uitslag van bloedonderzoek is nog steeds niet helemaal binnen. Morgen bellen ze met de resultaten dusver en vrijdag naar de gyn voor controle en dan gelijk mijn puinhoop cyclus bespreken. Ben benieuwd!
    Het niet tempen bevalt me wel. Heb meer rust, hopelijk komt het mijn cyclus ten goede. Ga wel vanaf morgen ovutestjes doen, heb ik toch iets meer duidelijkheid.

12. Love2011

Hoi!

Gisteren bij de ha geweest, 7 januari kan ik terecht bij de gyneacoloog! ze heeft mee doorgestuurd omdat ik 1.5 jaar na mijn allereerste menstruatie niet ongesteld geworden was. Ook omdat mijn nicht pco heeft en het bij mijn moeder 9 jaar heeft geduurd voordat ze zwanger was van mij.

Het rare is alleen dat ik vanmorgen spontaan ben gaan bloeden ??? net of ik rust heb en het zet ineens door! snap er niks van, temp is nog steeds laag!

Hoe is het bij jullie ?

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @love: Fijn dat je doorgstuurd bent, als het in de familie al zit heb je daar grotere kans op inderdaad.

@Mart: hoe is het daar? Uitslag al gehad neem ik aan inmiddels?

@Evelien: jij nog nieuws?

Hier inmiddels weer bij huisarts geweest. Heb nu bloed laten prikken op schildklier en hormoonbalans. Maandag kan ik bellen voor de uitslag.. zit inmiddels op dag 66 geloof ik.. of 67..68? Ver iig ;)
    Sinds 1 week nu de kenmerkende steekjes die ik normaal rond eisprong heb, maar aan temp is daar niets aan te zien.

Volgens dokter is het echter wel mogelijk om in zo'n lange cyclus nog steeds een eisprong te krijgen..

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met iedereen gaat!!

@ Zsa: ohh ben benieuwd meis naar je uitslag! Nog even het weekend door en dan kun je bellen :) Maar ondertussen hoop ik dat je je ei al hebt gehad tegen die tijd aangezien je de bekende krampjes hebt!

Hier denk ik dat ik eergister mijn ei heb gehad! Wel pas op CD27, maja beter laat dan nooit ;) Als mijn temp morgen nog hoog blijft, dan zet FF als het goed is een mooi kruis. Ik hoop het zo! Heb precies op die dag ook geklust, dus wie weet! :D

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Mooie verhoging in je temp idd!

Share This Page