Temp de la troep!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Zsa, Nov 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb om de dag een dip en om de dag een piek lijkt wel ;) Probeer het gewoon ongeduldig af te wachten.

2. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zsa: ik doe eind van de middag ook nog even een ovutestje. Zal wel weer geen streepje worden.
    We hebben trouwens wel bijna dezelfde duur van cycli alleen in een andere volgorde. Ben jij al lang van de pil af? Zelf slik ik hem al 5 jaar niet meer.

Heb je trouwens altijd een dip voor je ei dan? Ik dacht van niet namelijk. Volgens mij gaat je temp na je ei een paar tienden omhoog en kan het zijn dat je na een paar dagen een dipje in je temp hebt van een eventuele innesteling. Maar ook dit is lang niet altijd zo.

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds eind mEI van de pil af.. grr.. kom overal eieren tegen behalve bij mij (zie, lange ij..)

Maar idd, cyclussen lijken wel op elkaar.. Ben je ook al 5 jaar bezig dan, of dat niet? :(

Tempdip is niet bij iedereen en volgens mij kan het ook elke maand anders zijn of je dat hebt of niet.. ik had het vorige maand wel geloof ik.

4. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sinds juni dit jaar aan het proberen. Ik reageer niet zo fijn op de pil/hormonen, dus wij hadden altijd gewoon condooms.
    Dit is de 4e ronde. Afgelopen maand niet getempt ivm vakantie en daarvoor wel. Maar toen waren mijn tempkaartjes ook zo als deze maand.

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Kon je wel goed je ei terug vinden dan? Want je cyclussen toen waren redelijk in elk geval?

6. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee nog geen één ronde met zekerheid mijn ei gevonden.
    Ovutest is wat donkerder dan gisteren, maar niet positief.

Heb jij je ei al wel eerder gevonden?

7. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Voelen jullie je ei niet ? ik heb hem vorige maand echt heel duidelijk gevoeld, deed echt pijn! en daarna had een bloed.. ook heel veel slijm.

8. Love2011

beetje bloed moest het zijn.. maar volgens mij hoef je hem niet altijd te voelen ?

9. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou niet weten of ik hem voel. Heb heel vaak darmklachten, dus vaak pijn, steekjes etc.

Maar ik heb goede hoop dat ie nu komt, aangezien deze test er een beetje op begint te lijken. En heb nu ook weer wat slijm. Maar dat had ik vorige week zaterdag en zondag ook al.

Doen jullie het nu ook 'braaf' om de dag? Wij deze maand wel, want wil hem echt niet missen.

10. Love2011

Nou zijn mooi zijn als hij komt toch! ik heb al 2 weken veel slijm, snap er niks van! op dag 19 had ik echt eiwit achtig slijm waar je draden van kon trekken, dat is toch vreemd als er geen eisprong is?

Wij doen het nu ook om de dag, ben ook zo bang dat we hem missen!

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Je hoeft je ei niet te voelen nee.. Ik heb vorige maand voor eerst getempt en toen ook m'n ei gevonden daarmee. Maand daarvoor was ik op vakantie en ook gevoeld, maar wel later dan normaal (was cyclus van 41)

Nu doen mn borsten opeens zeer.. en dat heb ik altijd van eisprong tot aan menstruatie.. dus ben wel benieuwd naar m'n ovutest straks, maar verwacht er eigenlijk niets van..aangezien slijm niet is zoals het zou moeten horen..

Hier deden we het om de dag, maar ik ben deze week aan het kwakkelen.. kan amper adem halen, laat staan actief doen tussen de lakens.. denk dat ze me dan serieus moeten komen beademen :D

12. Love2011

Spannend, ben ook benieuwd dan! laat maar even weten :) mijne doen vandaag ook zeer! maar eigenlijk vorige week ook al een paar dagen dus denk dat het voor mij niks betekend..

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Nee hoor, nega ovutest.. Maar kon ook eigenlijk niet aangezien er geen vruchtbaar slijm te spotten was..

14. Love2011

Balen! Pff hopelijk duurt het geen weken meer!! Laat de eitjes snel komen :D

15. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan ie nog lager?? 35.4:$:$:$
    Ik ga nog even verder slapen.

16. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja ik vroeg me met zo'n temp ook af of ik nog wel leefde ;)
    Hier niet getempt vanochtend. Mega hoestbui om 6 uur waar ik t erg benauwd van kreeg en naar beneden ben gegaan, dus tempen had geen zin ook.

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Zsa, ik hoop zo dag je eitje snel komt! Zo vervelend die onzekerheid :(

18. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hey Flora! :D Ja ik hoop het ook.. maar ik verwacht ook vandaag geen posi test

19. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zsa: heb je al een test gedaan?
    Hier is ie weer iets donkerder dan gisteren. Eind van de middag doe ik er nog eentje, wil hem nu echt niet missen.
    Voel je je al wat beter?

Love: hoe is het met jou?

20. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Oh spannend! Maar donkerder wil niet perse iets zeggen heb ik me laten vertellen?

Hier nog steeds licht streepje! Als je eisprong voorbij is, krijg je dan nog steeds een licht streepje of blijft ie dan echt wit?

Ik ben nog steeds aan het kwakkelen, maar wel wat meer energie dan gister kan mn neus ook weer gebruiken om adem te halen ;)

Share This Page