Temp de la troep!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Zsa, Nov 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hoe was je tweede test nu, heb je m al gedaan?

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Sorry voor de late reactie, ben vandaag verhuisd dus zit net lekker om mn bank heerlijk in ons nieuwe huis!

Mijn temp was vanmorgen weer ongeveer hetzelfde dus nog geen eitje.

Heb wel erge buikpijn hoofdpijn en pijn in mn borsten nu, en heletijd erg warm maar miss komt dat wel door de verhuis stress.

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Oh lekker Love! Nu dus lekker relaxen!

Lijkt wel een chat hier zo met z'n, meestal, 3en :D

4. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Love: wat leuk! Moet je nu nog veel doen?
    Mijn 2e test was iets donkerder, maar nog steeds niet positief. Hopelijk morgen een knaller. Mijn temp zal wel stijgen, want verder dalen kan ie niet ;)

5. Love2011

Alleen een paar dingen ophangen, dozen uitpakken en wat lampen kopen. Kleine dingen dus.. Nou eerst relaxen idd!

Hopelijk heb je morgen een positieve test, stom waren alle cyclussen maar hetzelfde dat zou en hoop schelen.

Wel gezellig toch zo, altijd fijn kletsen met andere die hetzelfde doel hebben.:)

6. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het stomme is voor het zwanger worden waren ze hetzelfde.
    Komt denk toch omdat ik er veel mee bezig ben. Maar heb natuurlijk ook die ingreep nog gehad. Misschien dat dat toch effect had.

Je hoeft niet meer heel veel te doen dan? Heb je al een kamer gereserveerd als babykamer?

7. Love2011

Ja het lijkt wel of het alleen maar langer duurt als je er veel mee bezig bent. Maar er minder mee bezig zijn lukt ook niet echt!

Ja we moeten nog wel dingen uitpakken en op de plek zetten, duurt meestal ook nog wel ff.

Wat voor ingreep heb je precies gehad ?

Ja we hebben nog 2 kamers over, beide nog heel mooi van de vorige eigenarendie hadden 2 kleine kindjes maar tegen de tijd dat het zover is gaan we er iets mee doen.

8. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben nu 1 kamer als kleedkamer in gebruik en die gaan wij voor de kinderkamer gebruiken.

Er is een stukje verdacht weefsel uit mijn baarmoederhals gesneden. Dit is de 2e ronde na die ingreep.

9. Love2011

Oké leuk, lijkt me echt leuk om baby kamer in te richten.

Oh, was het wel goed allemaal dan ?

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Dat is pittig Mart! Alles wel goed nu dus? Aangezien je weer in volgende ronde zit?

Hier vandaag geen serieuze temp, had weer een flinke hoestbui rond 6 waardoor ik eruit moest. Over uurtje ongeveer ovutest doen.. maar ook nu verwacht ik er weer niets van.
    Vandaag was eigenlijk m'n nod geweest :( en dan heb ik nog niet eens een ei gevonden..

11. Love2011

Ook nog steeds geen eisprong in zicht zie ik.. balen ofniet !

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja beetje wel he.. maargoed, tis niet anders, shit happens..

Dacht vanochtend wel ff wat slijm te hebben gezien, maar geen tijd gehad om te checken en nu mag ik niet naar wc tot ovu-test.. daarna kan ik eens ff kijken. Heb wel wat last van m'n buik ook, maar kan ook dat het m'n darmen zijn.

13. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel, want ik krijg een eter.

Ovutest was net positief! Dus mijn nod wordt 4 december.

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Super! Das iig iets! Zou je mooi sint cadeau kunnen krijgen ;)

Hier nog steeds nega ovutest.. Lijkt wel alsof ze lichter worden ipv donkerder :(

15. Love2011

Fijn Mart!!

Mijn temp was vanmorgen wel weer hoger maar nog steeds niet hoog genoeg. Je doet er niks aan ! :)

16. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zsa: jij blijft stuiteren. Vervelend hoor!
    Love: hopelijk zet de stijging nu door en is er een ei uit af te leiden. Heb je verder al signalen? Als je uitgaat van je vorige cyclus zou het nu wel eens kunnen zijn.

Hier: temp vanmorgen gestegen. Hopelijk blijft ie nu wat hoger en heb ik ook die bevestiging dat mijn ei geweest is. Ik denk dat we wel goed geklust hebben. Ben benieuwd wat de ovutest vanmiddag doet.

17. Love2011

Heb verder geen signalen, slijm is ook nog steeds creme achtig.
    had gisteren wel ineens een opvlieger rond half 6 savonds heel erg, en nu heb ik het ook heletijd erg warm.
    Ik ben benieuwd morgen. Mijn vorige cyclus had ik op dag 24 een eisprong, nu zit ik op dag 33. Wij hebben alleen zondag morgen geklust, als mijn ei gisteren geweest is weet ik niet of dit voldoende is helaas maar ben al blij als mijn ei geweest is.

18. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook creme slijm.. en veel :$:(

@Mart: jij had ook posi ovutest dus zal wel goed zitten bij jou lijkt me... Hopelijk nu nog een mooie roze test!

19. Love2011

haha ja dat had ik gisteren zoveel, vandaag iets minder!
    Zie wel bij meerdere meiden dat ze een eisprong hebben terwijl ze een c ingevuld hebben bij FF. Dus misschien kan het toch dat je dan een eisprong hebt.

Ben benieuwd wanneer ons eitje komt :D

20. Zsa

Zsa Fanatiek lid

Jul 24, 2012
    1,089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Misschien gaan we gelijk op dan.. dat zou mooi zijn!

Share This Page