Love: je bent weer gestegen! Zsa: wederom vaag bij jou! Ik had verwacht dat ik omhoog of gelijk bleef. Maar helaas weer gedaald. Ben benieuwd wat de ovutest straks na werk doet.
Vreemd dat je weer gezakt bent en wel een positieve ovu test had.. Ben benieuwd wat je temp morgen doet! Ja hier weer gestegen vanmorgen, gister avond super erge krampen gehad in mn buik, ben benieuwd Denk alleen niet op het goede moment geklust, als gister avond mijn eisprong was. Hebben afgelopen nacht om 12:00 uur geklust dus zal wel te laat zijn. we zullen zien morgen hoe mijn temperatuur is.
@Mart: Das ook raar... innestelling zou wel erg snel zijn al.. @Love: volgens mij zou dat nog op tijd kunnen zijn dan hoor.. @Hier: Blijft op en neer gaan inderdaad..
Nou laten we het hopen dat het op tijd was, maar weet ook nog niet of mijn eisprong nou geweest is. Moet de volgende dagen maar even afwachten. Een innesteling zou wel snel zijn dacht ik idd!
Je eitje leeft nog ongeveer 12 uur dus dan ben je nog op tijd! Gisteravond en vanmorgen steken in mijn zij. Dus mijn eitje zal vanmorgen wel gesprongen zijn, het is nu namelijk over. Dus een innesteling is het zeker niet. Vanavond misschien voor de zekerheid nog een keertje... Al is 4 dagen op rij misschien wat veel
Ik had gisteren ook van die steken in mijn zij en onder in mijn buik kramp. nu geen steken meer maar wel misselijk en hoofdpijn maar dat zal vast daar niet van komen. Hoop dat mijn temp morgen nog hoog is en mijn ei geweest is maar mijn gevoel zegt van wel. Hopelijk was het klussen op tijd dan het duurt toch ook een paar uur voodat ze op de juiste plek zijn ?
Goedemorgen! ik zit met een probleem heeelllppp!! Ik ben vandaag vrij en heb geen wekker gezet omdat ik echt even bij moest slapen. Nou werd ik om 5 uur vanmorgen wakker omdat ik moest plassen. Mijn temp was toen 36.5 toen weer gaan slapen. Om 7 uur was mn temp 36.4 en toen weer geslapen tot kwart over 8 en toen was mn temp weer 36.5 Welke moet ik aanhouden ? Als ik 36.5 invul op FF maakt hij ervan dat ik 19 nov mn eisprong had, als ik 36.4 invul heb ik hem niet gehad. Mn gevoel zegt dat ik m wel gehad heb. Wat.zouden jullie doen ?
Pff ongelofelijk zsa je vorige cyclus was zoo mooi en nu ineens een horrorcyclus! Duim nog steeds voor je!
Ik zou je eerste temp pakken, die van 5 uur. Toen heb je namelijk het langste geslapen, dus ik denk dat die het meest betrouwbaar is.. En ook gewoon nog ff je temp van morgen afwachten. Als die dan nog hoger is, dan zul je je ei gehad hebben
Tnx voor je reactie, hoop het zo!! FF zet een stippel lijn ? Zal dit komen omdat ik creamy ingevuld heb ? Ik had wel veel slijm die dag, maar het was wit en niet doorzichtig!
Hmm vanmorgen weer 36.4 en nou is mn ei niet geweest volgens FF pff wordt je toch gek van. Hoe is het bij jullie ?
Mijn ei is geweest hoor. Ik heb hem gevoeld! En goed benut Hopelijk ook goed resultaat! Mijn temp is al 2 dagen hoger dus ik zal morgen wel een kruis krijgen. Balen dat jouw temp nog zo aan het schommelen is!
Fijn dat ie geweest is! hopelijk heb je snel een positieve test! voor mijn gevoel is hij ook echt geweest, zo erge steken in mn buik gehad. Snap er niks van. Hopelijk morgen hogere temp.
Ik hoop het ook voor je. Je zit inmiddels op dag 36. Vind het ei zoeken nog frustrerender dan wachten op nod. Als je je ei hebt weet je wanneer je nod is en dan kun je toch niks meer doen. Gebruik je ook ovutesten of was dat Zsa?
Love, misschien moet je je slijmnoteringen is weghalen, kijken wat FF dan zegt. Wel even opschrijven wat je wanneer hebt ingevuld bij notities ofzo. Misschien als je temperatuur morgen weer wat hoger is dat je dan weer een kruis krijgt. Hoelang ben je gestopt met de pil? Frustrerend he die lange cyclussen... Had hier ook "normale" cyclussen in het begin, werden op een gegeven moment steeds langer en bleek dus pcos te hebben. Nu met clomid weer mooie cyclussen. Succes dames!!!
Morning.. Hier nog steeds geen ei hoor.. heb er inmiddels goed de balen van, maarja je doet er niets aan.. Ik gebruikte ook ovu testen, maar die worden alleen maar lichter en lichter en lichter Ik wacht ook liever op nod dan op ei!
Ja ik vind het wachten op ei ook niks, had zo gehoopt dat mn temp vanmorgen hoger was. Tnx voor de tip Charise, zal het vanavond even doen. Ik ben begin september gestopt met de pil, bijna 3 maanden geleden dus. Ik gebruik geen ovu testen want had ze al op en er kwam maar geen ei Haha. Balen hè zsa, was welke cyclus maar hetzelfde.