Ik heb dat ook wel eens gezien.. Volgens mij betekent dat dat FF niet met zekerheid kan stellen dat je op die bewuste dag een eisprong hebt gehad. Je hebt bv wel een temp stijging gehad wat op een eisprong kan duiden, maar daar past je aangegeven cervixslijm op je "ei-dag" weer niet bij. Het is maar een voorbeeld, maar volgems mij komt het daardoor.
Vraagje: wat is nu beter? Morgenochtend gewoon om 7 uur tempen. Heb dan aanzienlijk minder geslapen dan normaal of gewoon later wakker worden en dan tempen. Voor het weekend is de 2e optie natuurlijk een stuk aantrekkelijker
Phoe geen idee, met dat probleem zit ik ook.. Vanmorgen om half 6 werd ik wakker.. Mijn temp was toen 36.1, om half 8 weer wakker en toen was die 36.3.. Lastig, ik heb 36.1 aangehouden. Baal er wel van want volgens mij is mn ei dus echt niet geweest.. Pff als er maar niets loos is. Mja we gooien het maar op het ontpillen.
Ik heb het alleen om 9 uur gedaan ipv 7 uur. Dus ik heb maar 1 cijfer. Lastig hè! En ik heb zoals verwacht een kruis
Zooo spannend he, wachten op je NOD, en dan duimen dat het op een N blijft Ik tempte vanochtend (5dpo) en er is een duidelijke dip te zien.. Zou dit al een innesteling kunnen zijn of ben ik te voorbarig? 3d787c Ovulation charts on FertilityFriend.com
Evelien als ik naar jou kaartje kijk kan ik miss toch een ei gehad hebben ? Jij gaat na de eerste verhoging ook weer omlaag..
Ik heb inderdaad na mijn ei een temp daling, maar mijn temp is wel hoger gebleven dan mijn gemiddelde, vandaar dat FF zeker weet dat ik mijn ei heb gehad. Volgens mij blijf jij ongeveer rond je gemiddelde temperatuur zitten, maar natuurlijk hoop ik voor je dat je je ei wel hebt gehad! Heb je rond je vermoedelijke eisprong ook wat gevoeld? Hmm om er nog even op terug te komen: iemand enig idee of ik een innestelingsdip heb gehad?
Ja ik heb het wel gevoeld, hele erge steken en tegelijk opvliegers de hele dag. Heb nu al paar dagen menstruatie krampen, steken in borsten en maagzuur. Ik had even gekeken op FF,.als mn temp morgen weer hoog is dan zet hij weer een kruis, hopelijk morgen hoger dus. Volgens mij kan het heel goed een innesteling zijn.. Vanaf 5 dagen na eisprong volgens mij.
Evelien: dat kan heel goed, maar... het hoeft niet. Je kunt ook door andere factoren een lagere temp hebben. Net zo als e niet altijd een innestelingsdip hoeft te hebben om zwanger te zijn. Ik hoop voor je dat het gewoon een innesteling is. Love: je kunt ook ovualtiepijn invullen, misschien dat ff dan iets meer bevestiging heeft.
Trouwens na je ei heb je vaak helemaal geen afscheiding n ben je zeg maar gewoon droog. Jij hebt elke dag daar wat ingevuld, klopt dat dan?
Bedankt voor jullie reacties mart en love. Eigenlijk komt het altijd op een ding neer: afwachten.. Maar het is zooo moeilijk, en ik ben geloof ik niet de enige! Love, die steken komen mij bekend voor, had eerst krampjes een paar dagen voor mijn ei, en namijn ei was dat gevoel ineens weg. Toen wist ik dat ik mijn eisprong had gehad. Mijn afscheiding verdween ook meteen, dus dat maakte me nog zekerder. Ik lees op verschillende sites dat pijnlijke borsten en krampen ook een voorbode kan zijn van een menstruatie, dus het hoeft niet perse op een zwangerschap te duiden. Maar latemw hopen dat je wel gewoon zwanger bent, spannend! Mart, je hebt gelijk over die dip, maar het is denk ik vrouwen eigen (iig diegene die zwanger willen worden) om meteen te denken en te geloven dat het een innesteling is. We zullen zien! Ondertussen blijf ik hier gezellig meelezen
Iemand anders hier op het forum die zwanger is had ook heletijd nog afscheiding en bleek toen zwanger.. bij mij is het wit, soms plakkerig en soms creme achtig. Vorige maand na mijn eisprong werd het ook niet meteen droog. Ik denk niet dat.ik zwanger ben hoor, hoop alleen heel hard dat.mn ei.geweest.is, mijn gevoel zegt dat en.die pijnen. Afwachten maar weer
Love: ff geeft nog steeds geen eisprong bij jou. Maar vanaf dag 32 zit je wel iets hoger dan daarvoor. Over slijm gesproken.4dpo en een mega klodder. Gewoon 1 klodder en daarna niks meer. Nooit eerder gehad. Mijn lichaam neemt weer een loopje met me denk ik Mijn temp was wel weer een tiende hoger.
Ja ik blijf erbij dat mn ei vorige week maandag geweest is hihi, als ik morgen 36.6 invul bij FF zet hij weer een streep dus ff afwachten nog. Mijn gevoel zegt iig van wel. Ik had de hele week steken in mn buik, gister avond heel erge menstruatie krampen gehad, deed echt pijn en nu nergens last meer van. Miss is hij dan toch gister geweest? Of het was.iets.anders ik weet niet. Wat apart die slijm prop.. Ben heel benieuwd! hopelijk is het raak!
Ik ben benieuwd Mart! Je temp gaat wel mooie verdieping nog in, in elk geval! @Love: hopelijk is het echt je ei geweest!! @Hier: Temp is iets stabieler, ben wel met etos zwanger worden gestopt vorige week ook.. misschien hangt het toch daarmee samen.. Hopelijk komt er snel een ei de hoek om.. anders binnenkort toch eens naar dokter.
Ik ben ook met etos zwanger worden gestopt en begonnen met teunis bloem olie en nu begonnen met tarwekiem olie Als het goed is is mijn ei geweest, FF zet nu een stippellijn. Hopelijk helpt het dat je gestopt bent met die tabletten!