@ Zsa: ik hoop ook voor je dat je ei snel komt hoor! @ Love: fijn dat FF een stippellijn zet. Voelt wel even als een opluchting toch? @ Mart: gek hoor die slijmprop.. Hopelijk is het niks geks en heb je straks een positieve test in handen! Kan iemand mij vertellen wat die olieen precies voor je lijf doen? Ik heb vaker gehoord en gelezen over de teunisbloemolie. Klinkt wel heel natuurlijk, dus misschien dat ik het ook ga proberen? Wil uiteraard wel eerst graag weten wat ik mijn lijf aan doe haha. Ik snap even niets van mijn kaartje.. Is dit een innestelingsdip geweest of heb ik gewoon rare temp schommelingen? 3d787c Ovulation charts on FertilityFriend.com
Lijkt me allemaal nog wel binnen 'het normale' vallen, blijft ook boven je FF-kruis! Hier is mijn ei er nog altijd niet, heel vervelend!
Ja echt super fijn, ben wel opgelucht! als ik het slijm verander in Watery dan zet hij een hele streep. Ik had die dag wel veel slijm maar was wel troebel dus weet het ff niet wat ik moet invullen. Teunisbloem olie zorgt voor een snellere cyclus, dat slik je tot aan je eisprong. Na de eisprong kun je beginnen met tarwekiem olie, dit zorgt voor een betere innesteling. (zo heb ik het gelezen). Hmm ben ook benieuwd bij jou of het een innestelingsdip is! Ik heb 5 dpo ook een dip en savonds hele erge menstruatie krampen. Hopelijk betekend het iets goeds
@ Madeliefste: volgens mij zag ik in een ander topic je kaartje en het lijkt erop als die heel snel komt! Hoop dat het zo mag zijn voor je Wat bedoel je eigenlijk met dat het nog binnen het "normale" valt? Zie jij een dip of eigenlijk niet? @ Love: ik heb veel op internet gelezen en als je slijm een beetje troebel is (maar wel gewoon goed rekbaar), kun je het noteren als egg white. Als het watery is, dan voelt het ook echt nat daar beneden (sorry voor de details) en is het minder rekbaar. Die olieen klinken goed trouwens! Misschien ook wat voor mij dus. Ik zie bij ons beiden dat die dip niet echt extreem is.. Dat maakt me zo onzeker! Ik hoop uiteraard wel dat het een innesteling is, maar mijn dip gaat in 2 stappen en dat is zo stom.. Misschien komt de echte dip nog maar ik denk van niet eigenlijk..
Oke, dan verander ik het maar denk ik.. Volgens mij hoef je niet perse een temp dip te hebben bij een innesteling hoor.. Ben zo benieuwd, hopen dat we snel een positieve test in handen mogen hebben!!
Zeker grappig! Ik duim zooo voor ons beiden dat het straks raak is! Ook leuk dat we allebei een dip hebben op 5dpo Hopelijk kunnen we samen testen! En ik duim ook dat onze temp omhoog gaat en hoog blijft! Spannennndd! Ik hou het hier wel bij, dan kunnen we onze temperaturen enzo ook blijven vergelijken.
Uhmm we zitten nu op 7DPO dus ik denk vrijdag op zijn vroegst.. Maar dat lijkt me misschien toch weer net iets te vroeg dus misschien dan zaterdag? En de dagen gaan snel dus ben benieuwd! Wanneer wil jij gaan testen? Laat onze temp maar doorstijgen! *Duim duim duim*
Misschien ook wel het veiligst voor mij.. Om teleurstelling te voorkomen. Volgende week dinsdagochtend testen dan maar! Rode duivels blijf maar lekker weg!
Zsa: je temp is inderdaad een stuk stabieler maar nog niet echt hoog. Love: toch dag 32! Hopelijk blijft ie nu mooi hoog! Evelien: ik blijf erbij: het kan een innestelingsdip zijn maar hoeft niet. Ik hoop het wel voor je! Ik wil op 5 of 6 december testen. Loop 2 dagen achter op jullie. Mijn temp is nu wel stabiel. Hopelijk blijft ie zo mooi hoog. Ik heb trouwens op 5 DPO (vandaag) geen dip gehad. Voelen jullie al iets?
Is dat echt zo dat de temp. daalt bij innesteling? Mijn temperatuur is erg gestegen vandaag 0.4 graden hoop dat ie hoog blijft!
Ja gelukkig staat ie nu op dag 32, wat denken jullie.. Kan hij ook afgelopen zaterdag pas geweest zijn? Omdat ik toen ook een dip had.. Spannend dat je 2 dagen na ons kan testen! Ik ben heel erg moe en heb elke dag hoofdpijn gehad vanaf vorige week maandag. Verder puistjes maar heb ik vaker en afgelopen zaterdag erge krampen in mn buik. Nu rommelende darmen mja zal er wel gewoon bij horen.. Ga.mezelf niet gek maken. En jij ?
@Love: als ik je notities bekijk wb je cervixslijm, dan denk ik dat FF gelijk heeft.. Probeer anders eens die notities weg te halen? Misschien geeft FF dan wat anders aan.. @Mart: ik betwijfel het steeds meer of het een innestelingsdip was.. Hij gaat namelijk niet extreem omlaag.. Hoop dat mn temp vanaf morgen wat meer stijgt! Waar is jou kaartje? Leuk om te vergelijken Leuk dat je ook kan testen straks! Misschien op dezelfde dag testen als wij? Je zit dan wel op 2 dagen voor NOD maar dan kun je zeker al testen. @Roze: volgens mij hoef je geen dip te hebben om zwanger te zijn. Kijk maar eens bij het topic "temperatuurkaartjes zwangeren", daar zie je er heel veel tussen zitten zonder dip.. Heb jij je kaartje ook ergens? Leuk als we mee kunnen kijken @ iets voelen: ik voelde voor mijn ei (volgens FF) heel veel. Ik had veel krampen en voelde me vaak misselijk. Na mijn ei was dat gevoel ineens weg. Heeel af en toe wat kleine steekjes in mijn borsten, beetje gevoelige tepels, voor de rest voel ik vrij weinig. Ging wel net naar de wc en had best wel wat dikkig slijm (klein beetje gelig, sorry voor de details), terwijl ik de afgelopen dagen weinig tot geen afscheiding had.. Weten jullie wat dit kan zijn?
Roze: niet iedereen heeft een dip die zwanger is en andersom hebben mensen een dip die niet zwanger zijn. Maar het kan wel!! Love: ik blijf bij dag 32! Evelien: mijn tempkaartje staat in mijn handtekening. Hij is een beetje verdekt opgesteld Scrol maar over de tekst, daar kun je op klikken.
Als ik de notities weg haal dan zet hij een stippellijn op dag 32 dus ik blijf dan ook maar bij die dag.. We zullen zien hihi. Wel beter dat ik sinds vandaag pas zeker weet dat mn ei geweest is, nu hoef ik maar een week te wachten tot NOD. Spannend allemaal! Ik heb er wel een goed gevoel bij maar dat zegt niks natuurlijk..
Love: ik heb ook een goed gevoel bij mezelf haha We hebben elke dag tijdens mijn vruchtbare periode gevreeën. Dus alle kansen benut En mijn temp is mooi hoog en stabiel. Maar ja zit nu pas 5dpo. Duurt nog zo lang!
Oh Mart dan heb je zeker je kansen goed benut! Wij hebben alleen twee dagen van tevoren geklust (en twee dagen erna maar daar hebben we niks aan). Ik wilde ook nog de dag ervoor, maar mijn mannetje was toen erg moe.. Ik hoop dat die ene keer klussen een wonder heeft verricht! Leuk hoe je je kaartje hebt verwerkt trouwens! En die ziet er erg hoopgevend uit ook Love: Fijn dat je het nu zeker weet! Als ik mijn notities weg haal, geeft FF helemaal niks aan haha. Ik weet echter zeker hoe mijn slijm was die dagen voor mijn ei, dus het kan eigenlijk niet missen! Zeker spannend, nog maar 7 dagen! Ik hoop dat ik het volhou tot die dag
Ja duurt lang hè! Maandag avond was mijn ei, zondag morgen.hebben we voor het laatst geklust.. Hopelijk is dat op tijd geweest, hoop het zo! Was het maar vast volgende week hihi