Temp de la troep!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zsa, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Pfff wat baal ik :( zie nn kaartje

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgen Love2011,

Inderdaad balen meid! Maar ik probeer er toch wat uit te halen.. Dat witte bolletje (die daling) heb je die temp op een ander tijdstip gemeten? Ik heb er niet veel verstand van, maar zou het misschien kunnen lijken op een driefasig patroon (zie google)?

Hierbij mijn kaartje. Ik meette iets vroeger dan normaal. Eerst meette ik 36.73 en twee minuten later in de badkamer 36.89. Heb dus maar het gemiddelde genomen..

3d787c Ovulation charts on FertilityFriend.com

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Love: huh? Hoe kan dit nou? Vaag dat ie gelijk het kruis heeft weggehaald.
    Evelien: jij gaat weer mooi omhoog!
    Hier: ik blijf stabiel op 36.6 :)

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wow Mart, jij hebt wel een erruugg mooi kaartje hoor! Mooie geleidelijke steiging.. Als je die van mij er dan naast zet.. Wat een circus zeg haha!

5. Love2011

Ja wel vaag.. Ik heb 4 keer gemeten: 36.3 36.5 36.4 36.5

Dan moet ik de laagste aanhouden toch ?

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Eigenlijk moet je de temp aanhouden in "rust", dus als je wakker wordt gelijk tempen. Je temp gaat namelijk omhoog zodra je uit bed stapt. Nu verschilde bij mij mijn temp zoveel vandaag tussen wakker worden en opstaan (had ook iets vroeger in bed getempt dan normaal) dat ik maar het gemiddelde heb genomen..

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hou dr temp aan die het meeste voorkomt. De eerste keer is je thermometer misschien nog ijskoud omdat ie op het nachtkastje ligt. Ik temp ook meestal een paar keer.
    Ik had vanmorgen 36.2, 36.8, 36.6 en 36.6. Ik heb dus 36.6 gepakt.

8. Love2011

Hmm dus er is nog hoop, zal ik hem maar veranderen dan ? :)

Ik stond net op van de bank en kreeg me toch ff een steek rechts onderin me buik..

9. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou eerder 36.5 pakken dan 36.3. Het is aan jou of je het wilt veranderen.

Ik ga maar eens opstaan en me klaarmaken.

10. Love2011

Ik heb het maar veranderd, als het morgen weer laag is verander ik beide wel weer.. Voor mn gevoel is hij gewoon geweest dus daar ga ik vanuit, anders zie ik het over een paar weken wel :)

Fijne dag !

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Whahaha en ik naar jouw kaartje turen en loeren 'wat is er dan gek aan?'
    Kom ik nu tegen dat je de laatste temp veranderd hebt :D

@Mart: Mooi kaartje hoor, duim voor je!

Zit me hier af te vragen of je ook een complete cyclus kan overslaan en nu dus weer in 'normale' ritme kan komen.. M'n temp is opeens weer steady, volgens normale cyclus zou ik deze week vruchtbare periode ingaan.. ben wel erg benieuwd..

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Love: ziet er ineens leuk uit he, je kaartje? Zal wel een opluchting voor je zijn :) Op naar de volgende meting morgen!
    @Zsa: ben benieuwd! Heb daar geen ervaring mee, maar het zou zomaar kunnen dat je even een keer geen ei hebt gehad en straks weer wel. Ik duim voor je!

Ik meet altijd maar 1x en dat is als net wakker word gelijk.. Soms nog wel een keer daarna, maar ik hou altijd mijn eerste temp aan. Zou mijn kaartje daarom misschien zo'n circus zijn? Tempen jullie trouwens alle keren in bed of ook nadat je bent opgestaan?

Jullie hebben allemaal van die mooie kaartjes en die van mij slaat echt totaal nergens op..

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik temp meerdere keren in bed.

14. Love2011

Ja hopelijk morgen weer hoger!

Ik temp gelijk na het opstaan op de badkamer, ik weet dat dit eigenljik niet goed is maar in bed is gewoon niet fijn want dan wordt mijn vriend heletijd wakker van mij.. heb ook geen lampje op het display..

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik temp wel in bed, mijn vriend is al lang weg als ik opsta (04:10u!). Ik heb ook geen lampje op mijn display, ik hou gewoon mijn telefoon erboven zodat ik af kan lezen haha..

Wat vinden jullie eigenlijk van mijn kaartje? Iemand dit ook wel eens zo gehad? Lijkt me dat als je eitje bevrucht is/wordt dat je temp dan vrij stabiel hoort te blijven of denk ik zo verkeerd?

Trouwens, als ik mijn notities wb mijn cervixslijm verwijder, geeft FF een stippellijn bij dag 27.. Zou het?

16. Love2011

Dat is wel fijn dat hij eerder opstaat! mijn vriend en ik moeten tegelijk weg, en hij ligt altijd iets langer in bed dan ik!

Ik weet eigenlijk niet over je kaartje, zoveel verstand heb ik er ook niet van hihi.. Ben benieuwd!!

Wat een gedoe met die eisprong, hopelijk gaat de week snel en weten we meer ! zo naar die onduidelijkheid :(

17. Love2011

Mart, hoe zal het komen dat ie bij jou nu een stippellijn zet ?

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Inderdaad vervelend hoor, niet zeker weten wanneer je eisprong nou ECHT was :( Laat die dagen inderdaad maar snel voorbij gaan, kan niet wachten namelijk! Haha

@ Stippellijn bij Mart: is dat niet omdat ze op 6dpo Eggwhite aangeeft? Heb ik trouwens gister (7dpo) ook gehad bij het afvegen: klodder slijm, best rekbaar.. Wat zou dit zijn?

19. Love2011

ik had dit zaterdag ook.. toen ik smorgens ging plassen.. heel veel slijm! hmm begin nu te twijfelen of misschien afgelopen zaterdag pas mijn ei geweest is ! agja.. afwachten :)

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha dat had ik nog niet eens gezien!
    Ik kan het niet anders omschrijven als eggwhite. Transparant en ik kan er draden van trekken. Was echt heel veel, voelde het gewoon lopen :(
    Wat is dat toch? Komt er bij een innesteling slijm vrij? Ik hoop natuurlijk dat dat het is ;)

Deel Deze Pagina